abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45187399
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk zielig... Arme Arwen.
Goed dat je het morgen aan gaat kaarten bij de KA Evenstar, klinkt lullig, maar ze kan hier best ook psychisch last van krijgen, ook dat aspect zou ik zeker even aankaarten als ik jou was.

Nou niet meteen je daar weer zorgen over gaan maken, maar je ziet vaak dat kindjes die door omstandigheden (weeshuis in het buitenland, mishandeling ed) structureel te weinig eten krijgen, later in een normale situatie eten gaan verstoppen/stelen/bewaren.
Psychisch gezien kan een dergelijke voedselallergie nog veel meer impact hebben. Het hoeft niet te gebeuren natuurlijk maar ik maak het zelf van heel dichtbij (nichtje) mee.

Pas vierde ze haar 5e verjaardag en als je dan het verschil tussen haar en haar evenoude klasgenootjes ziet. Het lijkt wel of er een peuter tussen loopt dan. En het is echt een heel lief en vrolijk meisje hoor, maar ze heeft zoveel dingen gehad in die paar jaar die haar zo'n achterstand hebben bezorgd. (niet alleen de voedselallergie maar bijv. ook amandelen, 2 liesbreuken, buisjes e.d.) Echt heel sneu om te zien.

Dus evenstar, ik kan heel goed begrijpen hoe zielig het is en hoeveel impact het heeft op het gezin. Ook voor een keuze voor evt een tweede kindje e.d. Veel sterkte iig.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45188329
Jeetje wat een naar gezicht is dat Evenstar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:56:52 #128
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45188673
Ik durf het filmpje niet te kijken, maar zo te lezen moet het hartverscheurend zijn Evenstar. Ik hoop heel hard dat de kinderarts iets voor je kan doen.
Saartje veel succes morgen met je buisjes, je knapt er echt een stuk van op!
Githa wat heb je toch een stoer ventje, en slim ook om zijn brace af te doen als hij hem zat is!
Julius kan je alweer in je schoenen?
Vicky het moet maar snel lente worden, dan zijn de meeste virusjes ook weer uit de lucht, zal een stuk schelen denk ik, succes met de nieuwe/andere medicijnen.
Ingrid wilde Kim wel een flesje?

Tobias vind zichzelf heel erg stoer! Hij kan lopen achter zijn blokkenkar En omdat hij daardoor gister meteen een gat in zijn schoentje liep heb ik vanmorgen echte schoenen gekocht met hem, maatje 20 maarliefst! In huis kan hij 9 meter voort en dan gaat hij staan piepen omdat hij niet verder kan, dan moeten we hem omdraaien en loopt (of rent) hij weer verder. Het meest efficient is het om pa aan de ene kant van de kamer te hebben en ma aan de andere kant dan hoeven zij niet zo te rennen en kan hij snel weer verder
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 20:03:01 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45188970
Ik zie het helemaal voor me, Saffier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:06:52 #130
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45189123
hihi Saffier, zo deden wij dat ook met Emma bij ons in de gang van het gebouw waar we in wonen. Een metertje of 9 ook:) Ze vind het nog steeds leuk omdaar te spelen met de poppen wagen of loopkar.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:37:00 #131
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45190388
En dan dat wiebelkontje erbij zo komisch!
Het staat op film, maar deze digibeet weet absoluut niet hoe ik dat op de pc krijg, laat staan online, als de foto's up zijn post ik die.
Ylana
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:55:23 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45191092
Oh saffier lief is dat he, hier arwen ook achetr de loopkar, alleen het evrschil als ze nie verder kan, noujah dan niet

zal straks of morgen een leuker filmpje daarvan ijn filmpjes topic plaatsen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 21:01:24 #133
81992 Githa
pi_45191345
Evenstar wat moeilijk allemaal weer....

Renzell, je was er weer hoe is het met Julius ?

Tobias aan de wandel wta stoer! Ik ben benieuwd naar de foto's...

Vicky, wat een getob allemaal zeg, laten we hopen dat het in het voorjaar helemaal weg is, want zo wordt je er ook dood moe van natuurlijk, Amber en jullie.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:04:43 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45191464
Ik heb het filmpje hier nog een keer bekeken op m'n werk heb ik een heel raar donker beeldscherm en het is echt idd hardverscheurend, wat ontzettend zielig voor dat kleine meisje.
En voor jullie uiteraard... Ik hoop dat ze iets weten dat het voor haar toch net even ietsje makkelijker/draaglijker maakt...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:13:23 #135
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45191769
Ik hoop het ook, zou mijn ziel er voor verkopen..
gelukkig is ze buiten dit gedoe nog steeds dat lieve mooie rondturende meisje, wat minder stil alleen wat de meeste ook in utrecht zagen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:34:19 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45192695
Foto's staan in het fototopic
Ylana
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 09:40:22 #137
81992 Githa
pi_45203639
Fuente en Sara, ik denk aan jullie vandaag, dat het allemaal maar mee mag vallen en Sara snel beter is

Hoeveel groeien peutertjes normaal ?
Jordy was de vorige keer in korte tijd 5 cm gegroeid (89cm) en nu is hij sinds 3 weken wéér 3/3,5 cm gegroeid (92,5cm)
Hij gaat echt hard nu....
pi_45204009
sara, sterkte vandaag! en fuente ook natuurlijk.

githa, geen idee, maar dat gaat inderdaad hard zeg! waar meet je 'm, gewoon thuis?
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:16:47 #139
81992 Githa
pi_45204374
ja, tegen de muur aan thuis.
Op het CB hebben we steeds een andere lengte omdat Jordy graag naar het meetlint boven hem kijkt
Maar ik vond idd ook dat het wel heel hard gaat zo.

Ik heb hier al shirts maat 98/104 voor Jordy broeken niet, dat red hij niet met zijn korte pootjes
pi_45204567
Wij zijn weer terug!
Sara was als laatste aan de beurt, de narcose was even vervelend, ze was ontzettend overstuur en liet ook niet los, dus duurde vrij lang voor ze sliep.
Maar binnen 10 minuutjes was ze weer terug. Toen zijn we papa gaan zoeken (die had zelf ook een afspraak bij de KNO-arts). Sara was weer goed wakker, wou alleen maar bij mij op de arm Even bij oma langs (ligt ook in het ziekenhuis momenteel), thuis alweer wat gedronken, koekje gehad en ze ligt nu lekker in bedje, want ze was toch wel heel erg moe.
Mijn meiske is een held
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 januari 2007 @ 10:27:58 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45204597
Gelukkig Fuente, dat hebben jullie maar weer gehad, hele opluchting!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:28:00 #142
81992 Githa
pi_45204598
Nu al terug WAUW! goed hé
Sara je bent idd een held vast een opluchting dat je dit gehad hebt Fuente.
pi_45204627
fuente, fijn dat 't achter de rug is. en wat een 'gezellige' bedoening daar in 't ziekenhuis met al die familie . hopelijk herstelt ze snel van de ingreep.

githa, anna past nu ook echt niet meer in maat 86. maar 98 is nog wel te groot voor haar.
pi_45204632
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:28 schreef Githa het volgende:
Nu al terug WAUW! goed hé
Sara je bent idd een held vast een opluchting dat je dit gehad hebt Fuente.
Ooh ik ben helemaal opgelucht
Dat koppie toen ze terugkwam De druk zou er nu echt af moeten zijn, dus hopelijk kunnen we allemaal weer slapen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45204673
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:29 schreef bixister het volgende:
fuente, fijn dat 't achter de rug is. en wat een 'gezellige' bedoening daar in 't ziekenhuis met al die familie . hopelijk herstelt ze snel van de ingreep.
Ja, het is wat familie/ziekenhuizen/begrafenissen betreft echt even een goed drama hier. Kort: de oom van manlief is overleden, mijn schoonmoeder is opgenomen met vermoedelijk darmkanker, manlief is aan het aanklooien met zijn holten, Sara buisjes enz. Echt even doorbijten hier, maar komt wel goed.
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:31:08 #146
81992 Githa
pi_45204676
Misschien moet ze wel eerst haar ritme terug zien te krijgen, ze is natuurlijk wel een beetje gewend om zo vaak wakker te zijn, maar dat gaat vast goed komen.
pi_45204718
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef Githa het volgende:
Misschien moet ze wel eerst haar ritme terug zien te krijgen, ze is natuurlijk wel een beetje gewend om zo vaak wakker te zijn, maar dat gaat vast goed komen.
We hebben inderdaad afgesproken dat sowieso komende nacht nog gewoon een wakkere nacht mag zijn, en dat we morgen weer echt ritme gaan bouwen. Wat wel leuk is, is dat ze nu echt zelf gaat aangeven als ze naar bedje wil. Dat gaat ze voor de deur bij de trap staan, moeten wij die opendoen, dan klimt ze zelf de trap op (met ons erachter natuurlijk ) en dan gaat ze bij d'r bedje staan
Sara
Merel
Ukje
pi_45204725
tjeee fuente, wat veel ellende tegelijk. sterkte ermee. hopelijk helpen de buisjes voorlopig goed om sara van die voortdurende oorontstekingen te bevrijden.
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:36:06 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45204775
Fuente, wat fijn dat jullie al weer terug zijn!
En sterkte met de andere sores, idd een boel tegelijk...
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:36:27 #150
81992 Githa
pi_45204785
Jeetje Fuente, zware tijden voor jullie, idd sterkte ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')