Psychisch gezien kan een dergelijke voedselallergie nog veel meer impact hebben. Het hoeft niet te gebeuren natuurlijk maar ik maak het zelf van heel dichtbij (nichtje) mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk zielig... Arme Arwen.
Goed dat je het morgen aan gaat kaarten bij de KA Evenstar, klinkt lullig, maar ze kan hier best ook psychisch last van krijgen, ook dat aspect zou ik zeker even aankaarten als ik jou was.
Nou niet meteen je daar weer zorgen over gaan maken, maar je ziet vaak dat kindjes die door omstandigheden (weeshuis in het buitenland, mishandeling ed) structureel te weinig eten krijgen, later in een normale situatie eten gaan verstoppen/stelen/bewaren.

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Ooh ik ben helemaal opgeluchtquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:28 schreef Githa het volgende:
Nu al terugWAUW! goed hé
Sara je bent idd een heldvast een opluchting dat je dit gehad hebt Fuente.

Ja, het is wat familie/ziekenhuizen/begrafenissen betreft echt even een goed drama hier. Kort: de oom van manlief is overleden, mijn schoonmoeder is opgenomen met vermoedelijk darmkanker, manlief is aan het aanklooien met zijn holten, Sara buisjes enz. Echt even doorbijten hier, maar komt wel goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:29 schreef bixister het volgende:
fuente, fijn dat 't achter de rug is. en wat een 'gezellige' bedoening daar in 't ziekenhuis met al die familie. hopelijk herstelt ze snel van de ingreep.

We hebben inderdaad afgesproken dat sowieso komende nacht nog gewoon een wakkere nacht mag zijn, en dat we morgen weer echt ritme gaan bouwen. Wat wel leuk is, is dat ze nu echt zelf gaat aangeven als ze naar bedje wil. Dat gaat ze voor de deur bij de trap staan, moeten wij die opendoen, dan klimt ze zelf de trap op (met ons erachter natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef Githa het volgende:
Misschien moet ze wel eerst haar ritme terug zien te krijgen, ze is natuurlijk wel een beetje gewend om zo vaak wakker te zijn, maar dat gaat vast goed komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |