abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45170633
mag ze maar een beperkte hoeveelheid dan?
pi_45172028
A gossie Arwen...

Vanmorgen naar de HA geweest met Amber. Belde om8.10 en mocht om 8.40 al komen..
Moeten nu helemaal stoppen met de ventolin en 2x per dag de flixotide geven. Kijken hoe dat gaat en mocht ze overdaghoesten dan mag ze eventueel ventolin extra.
Moeten dit volhouden tot aan eind maart. Nu zitten er zoveel virussen in de lucht en Amber heeft gewoon mega overgevoelige luchtwegen, dus als er maar iets hangt is het weer hoesten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:19:56 #103
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45172091
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef Jelief het volgende:
Evenstar, reageert ze zo omdat het eten op is?
ja ze heeft echt honger nog, en er stromen die zie je niet dikke tranen over der gezicht, dit gaat bijna elke voeding zo,

en bixx ze krijgt 2 bordjes pap van 240 cc water + schepjes en toebehoren, en 2 flessen pap + schepjes en toebehoren, effectief is dat dan 4 maal 270 cc, wat echt van de kinderarts+ dietiste de max. is ivm niertjes
(effectief zal ze er zelf +/- nu 950 cc binnen van houden waarmee ze zo goed als aan 1 liter komt)
ik ga dit ook bespreken morgen met kinderarts, ik vind dit nl. niet echt normaal..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45172671
Och Evenstar en Arwen toch
pi_45173811
Evenstar Lijkt me zo moeilijk!

Hier een hangerige Kim die geen broodje wil, zo maar eens kijken of ze wel een flesje wil hebben.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:49:01 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45175896
aahh arwen!!! arme meid
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_45176122
Evenstar mag ze er helemaal niets doorheen dan, ook geen rijstebloem ofzo ? Is er geen enkel voedingsmiddel waarvan je weet dat ze er wel tegenkan ? Wat verschrikkelijk rot zo zeg, dat kan toch niet
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:17:53 #108
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45176734
Ik vind het echt verschrikkelijk zielig... Arme Arwen.
Goed dat je het morgen aan gaat kaarten bij de KA Evenstar, klinkt lullig, maar ze kan hier best ook psychisch last van krijgen, ook dat aspect zou ik zeker even aankaarten als ik jou was.

Nou niet meteen je daar weer zorgen over gaan maken, maar je ziet vaak dat kindjes die door omstandigheden (weeshuis in het buitenland, mishandeling ed) structureel te weinig eten krijgen, later in een normale situatie eten gaan verstoppen/stelen/bewaren.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 14:26:22 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45176957
_evenstar_ ik heb geen idee of ze het mag hebben vanwege de allergie, maar misschien is Johannesbroodpitmeel een optie? Dat zorgt dat de voeding langer in de maag blijft, zodat ze langer een voldaan gevoel heeft. Het lastige is natuurlijk dat je niet weet of ze ertegen kan. Maar misschien even vragen bij de kinderarts morgen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:31:13 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45177092
Aggos, dat arme kleine grietje, wat sneu toch...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:13:37 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45180301
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk zielig... Arme Arwen.
Goed dat je het morgen aan gaat kaarten bij de KA Evenstar, klinkt lullig, maar ze kan hier best ook psychisch last van krijgen, ook dat aspect zou ik zeker even aankaarten als ik jou was.

Nou niet meteen je daar weer zorgen over gaan maken, maar je ziet vaak dat kindjes die door omstandigheden (weeshuis in het buitenland, mishandeling ed) structureel te weinig eten krijgen, later in een normale situatie eten gaan verstoppen/stelen/bewaren.
Leah ik maak me daarover het weghalen e.d. niet zo'n zorgen, maar wel hoe eten voor haar is..
voorbeeld ik ben degene die hara altijd eten geeft, dus ook wat haar zeer doet, maar ook niet haar meer mag geven wanneer ze eigenlijk wilt.. als ik haar dan wil troosten wijst ze mij af, maar mijn man niet.. als ze getroost is is ze niet boos meer maar het eerste moment wel
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:19:22 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45180511
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:26 schreef Rewimo het volgende:
_evenstar_ ik heb geen idee of ze het mag hebben vanwege de allergie, maar misschien is Johannesbroodpitmeel een optie? Dat zorgt dat de voeding langer in de maag blijft, zodat ze langer een voldaan gevoel heeft. Het lastige is natuurlijk dat je niet weet of ze ertegen kan. Maar misschien even vragen bij de kinderarts morgen?
jhbpm heeft ze al gehad, maar nooit geholpen tegen het spugen verders voegt het niets toe

@ ladybos ze krijgt al elke voeding rijstebloem er door 2 maal in fles en 2 maal verdikt zodat het stevig is
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:21:11 #113
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45180560
He wat een rottigheid toch Evenstar. Je doet zo je best maar het wil gewoon allemaal niet. Dram maar even lekker doorbij de KA hoor! als hij/zij geen oplossing weet kan iser vast wel ergens een andere arts die een oplossing weet.

En Amber ook nog aan de medicatie
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_45180595
Evenstar, jeetje wat zielig.... Wat je zegt over het afwijzen van haar naar jou, dat kan ook een fase zijn meis, Sara heeft ook een tijd al, dat ze alleen maar door manlief getroost wil worden en niet door mij... Gewoon even ter geruststelling, dikke knuffel meis

Morgen krijgt Sara buisjes, het wordt echt tijd, duimen jullie dat ze er niet teveel last van heeft?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45180664
Fuente, ik ga morgen heel hard duimen voor Saartje!
Geef d'r maar een dikke kus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 16:24:43 #116
81992 Githa
pi_45180694
Ik ga harstikke hard duimen Fuente!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:25:00 #117
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45180700
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef Ladybos het volgende:
Evenstar mag ze er helemaal niets doorheen dan, ook geen rijstebloem ofzo ? Is er geen enkel voedingsmiddel waarvan je weet dat ze er wel tegenkan ? Wat verschrikkelijk rot zo zeg, dat kan toch niet
oh en ze kan tegen peer, en daaar smokkelen we ook wel eens mee hoor..
maar niet te vaak omdat je dan ook weer intollerantie kan wkeken, en zij daar toch wel verhoogd risico in heeft.

---

even wat anders, ik heb getwijfeld om het wel of niet te plaatsen, ene kant omdat men wellicht denkt van ze wil aandacht.. daar heeft het absoluut niet mee te maken.
Ik weet wel dat er gewoon bar weinig te vinden is over ervaringen , en helemaal niets hoe daar als ouder mee om te gaan, want er wordt egwoon vergeten hoe een impact zoiets heeft op het hele gezin.
Op fora's is het eigenlijk alleen maar "patsen" met welk kindje het het ergst heeft, niet mijn ding
De enige aanknoopunten die ik heb zijn anitra, p_iglet, het zkh/dietiste van het zkh..
Ik miste/mis zelf daarin een hoop.
En ik hoop op zo;n manier te laten zien hoe het is, wat het is, wat er bij komt kijken etc.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:27:18 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45180789
Vicky ik ben zo over je heen egwalst sorry , hopenlijk helpt de flixo/vento gebruik zoals nu voorgeschreven wel nu

Fuente, dat zei mijn man ook, maar juist omdat ze met iets anders, wel door me getroost wil worden vind ik het zo raar zeg maar. Ik probeer dat ook zo min mogelijk te denken.

Ik wens saartje heeeeeel veeeel sterkte, ik wed dat ze zo daffer is , dat ze jullie nog verbaasd doet staan !!
pi_45180842
Evenstar, het is helemaal niet vragen om aandacht. Ik vind het hartstikke klote voor jullie en Arwen! En het is ook vervelend dat er zo weinig te vinden is. Tja en dat patsen is gewoon zielig. Alsof het stoer is dat je kind wat mankeert.. nou echt niet.. Iedereen heeft toch het liefst een gezond kindje..

Ik leef elke keer weer met jullie mee.. hoop zo dat er snel iets positiefs is!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45180916
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Vicky ik ben zo over je heen egwalst sorry , hopenlijk helpt de flixo/vento gebruik zoals nu voorgeschreven wel nu
Geeft niet joh!

Ik herken het ook wel hoor dat Amber soms niet door mij of door Michel getroost wil worden. Vooral als ze een van ons een dag niet gezien heeft..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:31:09 #121
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45180959
Saartje, ik steek morgen een kaarsje voor je aan al ishet een ingreep van niks (weet ik uit eigen ervaring)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:01:54 #122
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45186242
Niet helemaal bijgelezen na een week zonder internet, maar Arwen en Evenstar, wat vreselijk rot dit!!! Echt, te zielig gewoon. Dit is een totaal onhoudbare situatie. Arme Arwen, en arme jullie. Ik heb echt vreselijk met jullie te doen en hoop op verbetering, snel, heel snel!!! Dikke kussen voor jullie allemaal!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:03:14 #123
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45186296
Oh, en kleine Saar, hopelijk gaat alles goed meisje. Wij duimen!
  Jubileum moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 19:09:54 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45186568
Evenstar de tranen staan in mijn ogen van dat filmpje. Wat hartverscheurend om te zien, dat arme wijffie.

Saartje heel veel succes morgen! Morgen ga je eventjes slapen en als je wakker wordt zijn je oortjes weer open en kan je alles goed horen. Het is niet pijnlijk, hooguit een beetje ongemakkelijk maar je knapt er ontzettend van op.
Succes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 19:10:03 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45186574
Hoe is het eigenlijk met Julius' voetje?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')