ja ze heeft echt honger nog, en er stromen die zie je niet dikke tranen over der gezicht, dit gaat bijna elke voeding zo,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef Jelief het volgende:
Evenstar, reageert ze zo omdat het eten op is?
Leah ik maak me daarover het weghalen e.d. niet zo'n zorgen, maar wel hoe eten voor haar is..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk zielig... Arme Arwen.
Goed dat je het morgen aan gaat kaarten bij de KA Evenstar, klinkt lullig, maar ze kan hier best ook psychisch last van krijgen, ook dat aspect zou ik zeker even aankaarten als ik jou was.
Nou niet meteen je daar weer zorgen over gaan maken, maar je ziet vaak dat kindjes die door omstandigheden (weeshuis in het buitenland, mishandeling ed) structureel te weinig eten krijgen, later in een normale situatie eten gaan verstoppen/stelen/bewaren.
jhbpm heeft ze al gehad, maar nooit geholpen tegen het spugen verders voegt het niets toequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:26 schreef Rewimo het volgende:
_evenstar_ ik heb geen idee of ze het mag hebben vanwege de allergie, maar misschien is Johannesbroodpitmeel een optie? Dat zorgt dat de voeding langer in de maag blijft, zodat ze langer een voldaan gevoel heeft. Het lastige is natuurlijk dat je niet weet of ze ertegen kan. Maar misschien even vragen bij de kinderarts morgen?
oh en ze kan tegen peer, en daaar smokkelen we ook wel eens mee hoor..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef Ladybos het volgende:
Evenstar mag ze er helemaal niets doorheen dan, ook geen rijstebloem ofzo ? Is er geen enkel voedingsmiddel waarvan je weet dat ze er wel tegenkan ? Wat verschrikkelijk rot zo zeg, dat kan toch niet![]()
Geeft niet joh!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Vicky ik ben zo over je heen egwalstsorry
, hopenlijk helpt de flixo/vento gebruik zoals nu voorgeschreven wel nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |