abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:01:38 #51
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45092737
Dus die steunzooltjes zijn voorwerk, als ik je goed begrijp. Nou, je hebt nog een hele weg te gaan met dat knulletje van je. Gelukkig kan hij het leed wat verzachten met zijn kookkunsten, zag ik op foto's. Uberstoer!!
Flutopmerking; maar ik kan er eigenlijk geen positieve draai aan geven. Het blijft gewoon but wat er nog komen gaat.
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 23:05:34 #52
81992 Githa
pi_45092889
Maar ik heb een held gebaard die dat allemaal aan kan en ook nog zijn mama overeind kan houden

Neej, ach weet je als ik er dadelijk middenin zit heb ik het vast weer even moeilijk en denk ik weer "waarom toch" enz.... en dan zal het ook best weer zwaar zijn en zal ik hier vast ook weer komen uithuilen, maar nu gaat het goed en nu kan ik het allemaal best relativeren en lijkt het allemaal zo erg niet.
We gaan het gewoon allemaal doen, maken ons niet druk om de toekomst en wij houden gewoon zoveel van hem dat hij dat altijd en overal zal voelen als hij het ooit moeilijk heeft in zijn leven
  zondag 7 januari 2007 @ 00:41:15 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45096110
Hier helemaal geen last met met verschonen, ze ligt 9 van de 10 keer muisstil, idem met wegen ligt ze muisstil. Ideaal dus

Ik vind het zo mooi hoe wijs en slim ze met de dag wordt. ze kan zoveel ineens
ze vind papegaaien heerlijk, dit resulteert dat ze soms mee klapt , napraat na beweegt.
Maar ze "praat"ook steeds meer zelf als ze op de grond een prulletje vind is het BAH en komt ze het geven , ze kan voort netjes van haar stoel en autotje afstappen alleen erop wil niet, ze loopt aan de loopkarretje kleine stukjes maar zo knap
vanavond ging ze haar stoeltje schoonpoetsen met een billendoekje, het lampje alles moest er aan geloven goed opgevoed of niet ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 7 januari 2007 @ 00:52:24 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_45096500
Zo stoer ben je Githa, en die kleine vent van je ook.

Verschonen is hier opzich geen probleem, heel af en toe wilt ze de luier onder haar bips vandaan trekken, dan het liefste eentje waarin ze een kunstwerk heeft gekleid natuurlijk.
Maar verders valt het wel mee.

Heerlijk zeg, al die kinderpraajes, Demi roept nu ook vaak klaar als ze ites zat is, zoals nu met de penicilline, die vind ze heel vies, we geven die met een spuitje omdat ze een lepeltje omduwd.
Maar dan heeft ze de helft op en dan zegt ze al klaar en begint in haar handjes te klappen.
als wij dus duidelijk maken dat ze toch nog een beetje moet pakken is ze flink gepikeerd.
Maar met klappen en prijzen als het klaar is is ze weer tevreden gelukkig.

_eventstar_, kan je ze niet een dagje hier naartoe sturen, dan heb ik 2 poetsmiepen, Demi poetst ook alles als ze de kans krijgt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 7 januari 2007 @ 01:02:03 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45096853
Ik zal der morgen op de trein zetten
pi_45102407
Doe mijn zo'n poetsmiep! Sara vindt smeren juist leuk

Githa, Jordy is inderdaad een held, ik heb oprecht bewondering voor jullie ventje en ook voor jullie als ouders! Het is niet niks, en toch kom je zo positief over en geniet je van je heerlijke mannetje...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45102653
Amber poetst HEEEEL soms. Van de week ging ze haar mond af doen met een servetje. Maar als mevrouw kan smeren dan doet ze dat ook...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 11:01:24 #58
81992 Githa
pi_45102688
Jordy smeert eerst alles onder en dan gaat hij een doekje pakken.
Dat doet hij trouwens ook wel een als we ergens op visite zijn als hij dan iets op de grond ziet liggen, al is het maar een kruimeltje dan zegt hij "bleeegh!' en gaat op zoek naar een doekje best gênant!
  zondag 7 januari 2007 @ 13:02:17 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45105262
vraagje, arwen krijgt ineens spontaan of van het actieve blauwe plekjes.
Maar ze staat echt best onder en ze valt eigenlijk niet.
NU vraag ik me af krijgt ze e sneller ivm vitamine gebrek? of is dat normaal op die ontdekkingstocht van haar leeftijd ?
pi_45106114
Merlijn heeft wel wat blauwe plekken maar niet veel. Hij butst ook overal tegenaan dus raar is het niet. Maar als Arwen vlug en veel blauwe plekken krijgt, zonder direct aanwijsbare oorzaak?, zou ik er misschien toch even naar laten kijken. Jeeh wat moeilijk Evenstar.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:35:59 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45106172
ja het is echt sinds een dag of 4 dat ze ze nu ineens heeft op der beentjes , der armpjes heel maf, en iedere keer zie ik er een kleintje bijkomen.
Ik denk zelf aan vitamine gebrek, maar dacht dat het wellicht ook heel normaal kon zijn.
Ik ga morgen sowieso naar het cb eens kijken wat hun zeggen
pi_45106279
Zomaar blauwe plekken die verschijnen kan heel onschuldig zijn maar ook ergens op wijzen dus vragen bij het cb morgen kan geen kwaad lijkt mij.
Syllables govern the world
pi_45108895
Kim gaat nu dansen/meebewegen op muziek. Zo lief! En als ze druk aan het spelen is, komt ze "kopjes geven." Ze heeft hele verhalen en wijst overal naar, alleen snappen we het vaak nog niet. Dan kan ze heel boos worden. Ze zwaait nu ook veel. Echt heel schattig!
pi_45109188
Blauwe plekken heeft Kim niet. Evenstar ben benieuwd wat cb zegt.

Kim gaat nu als een gek achteruit kruipen en soms rondjes draaien. Heel grappig gezicht.

Ik vroeg me trouwens af of het erg is dat Kim tandpasta inslikt. Denk het niet, aangezien ze dat niet goed zelf kan uitspugen. Tandenpoetsen gaat hier moeilijk. Ze wil liever op de tandenborstel bijten.
pi_45109624
Ingrid, het is niet erg als Kim de (peuter)tandpasta inslikt hoor. Dat is speciale tandpasta en die kan geen kwaad..

Amber zit steeds onder de blauwe plekken, maar mevrouw is zo druk met van alles.. die stoot zich overal aan, valt regelmatig en botst ook genoeg

Daarstraks had ze zich gestoten aan de punt van de tafel, ging ze zelf over de zere plek wrijven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45110866
Luuke van harte gefeliciteerd Dikke !!

Evenstar, ik heb je PM gehad maar kan er niet op antwoorden, dan slaat Internet Explorer steeds helemaal dicht. Myrthe heeft inderdaad heel lang Nutramigen gehad, nu sinds een paar maanden wil ze het niet meer en krijgt ze langzamerhand wat meer melkproducten, en dat gaat goed. Gewoon melk weigert ze pertinent dus dat zal wel een reden hebben, maar af en toe een glas fristi drinkt ze wel, milkshake ook, en soms yoghurt. Kaas gaat ook goed, dus ik denk dat we het ergste wel gehad hebben. Maar ze heeft vanaf het eerste begin (vanaf 6 mnd.) slecht gegeten, ik denk niet dat het met de koemelkallergie te maken heeft trouwens. Het eerste jaar heeft ze zo goed als niets aan bijvoeding opgegeten, wel op kauwen maar dan weer uitspugen. Toen ze 1 jaar werd besloot ze dat ze oud genoeg was om door te slikken maar het is nog steeds maar heel weinig wat ze eet. Ze lust wel alles eigenlijk (behalve melk dan) en geen olijven enzo maar alle gewone dingen lust ze wel, maar na 1 of 2 knabbeltjes vind ze het wel weer genoeg. Er staat hier dus de hele dag door een bakje met kleine blokjes kaas, worst, ei en fruit, zodat ze zo veel mogelijk goed eten binnen krijgt. Ze is behoorlijk mager, weegt nu 9,5 kilo bij een lengte van ong. 92 cm (schatting), er zit echt geen grammetje vet op. Maar zolang ze actief is en vrolijk enzo maak ik me er maar geen zorgen om (alhoewel dat in de praktijk ook niet altijd zo simpel is).
  zondag 7 januari 2007 @ 16:29:10 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45112008
Dankje voor je bericht Ladybos , maar iig geen duidelijke oorzaak dus.
En ja tis allemaal gewoon moeilijk vind ik hoor.
en zo;n bakje met wat ze wel mag is wel slim, ga ik proberen te onthouden wanneer ze wel iets mag hebben
pi_45113314
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, het is niet erg als Kim de (peuter)tandpasta inslikt hoor. Dat is speciale tandpasta en die kan geen kwaad..
Gelukkig maar, ik dacht het al wel, maar toch...

Ik vroeg me trouwens af of Kim volle of halfvolle melk moet hebben?
Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden. Nu krijgt ze iig halfvolle melk.
pi_45113445
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Gelukkig maar, ik dacht het al wel, maar toch...

Ik vroeg me trouwens af of Kim volle of halfvolle melk moet hebben?
Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden. Nu krijgt ze iig halfvolle melk.
Sara krijgt halfvolle melk, volle melk kan ook, maar is een stuk vetter.

Evenstar, gelijk heb je hoor, dat je Arwen even laat nakijken!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45114634
djeez denkt dat ze de extra vetten goed kan gebruiken. Ik denk dat het wel meevalt.
pi_45116237
Amber was vanavond weer onuitstaanbaar. Jenkt om elk dingetje. Als mevrouw haar zin niet krijgt wordt ze paars van woede.
En nu stat ze weer heel lief te spelen.. ikke niet meer snappen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 18:59:28 #72
81992 Githa
pi_45116761
Heel normaal Vicky, don't you worry

Jordy is gewoon dodelijk vermoeiend vandaag met zijn ondeugendheid, alles uitproberen en doen en hij doet eigenlijk niks heel erg verkeerd of stouts, maar dat alles bij elkaar en vooral vlak achter elkaar
Lekker in bad zo en dan naar bed
pi_45116873
Amber zit nu piano te spelen

Nog even spelen en dan naar bedje toe...

Ik moest van de HA gaan minderen met de ventolin en de flixotide. Nou dat geeft weer verslechtering met het hoesten... Dus dan nu maar weer allebei en morgen ga ik de HA bellen, ik vind het wel genoeg geweest met dat hoesten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 januari 2007 @ 19:36:59 #74
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_45118184
ingrid, Demi krijgt volle melk, mijn man drinkt dat ook het liefste en ik drink zelf weinig melk.
Mijn man en Demi zij beide sprietjes dus ze kunnen het goed hebben.

Vicky, succes morgen bij de ha

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 07-01-2007 20:14:23 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_45118382
Ik denk dan dat het persoonlijk is welke melk je geeft.

Vicky, komt me bekend voor. Suc6 morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')