abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:19:16 #26
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45070883
Gelukkig Demi, weer goed gegeten!
Ingrid, hier is rollen bij het verschonen ook 'niet toegestaan' hoor. Ik mopper dan. Als afleiding zingen we vaak een liedje, dat helpt hier het beste.

De taart is opgehaald, de boodschappen zijn gehaald. De champagne staat koud voor onze Traditie...Ik wil elk jaar op haar verjaardag om 16.20 de champagne openknallen. Op dat tijdstip is ze geboren. Met haar geboorte hebben we met alle opa's en oma's getoost en dat doen we nu dus elk jaar.
De slingers liggen klaar, net als de ballonnen. Ik heb er zoveel zin in! Net zoals vroeger, als je zelf niet kon wachten tot je jarig was... De hele familie komt, laat het feest maar losbarsten!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45071023
Ingrid, Amber probeert wel eens te rollen, maar dan leidt ik haar af met een speeltje of een bos sleutels. Dat gaat harstikke goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 6 januari 2007 @ 14:32:57 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_45073129
Githa,

Misschien staat het al ergens hoor, maar hoe gaat het met Jordy zijn handje?
pi_45074623
Ik/we ga nog harder proberen Kim af te leiden met verschonen. De laatste tijd is het een heel gevecht.
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 18:55:02 #30
81992 Githa
pi_45082582
En een keer mopperen mag toch best Ingrid

Yoni, wat lief dat je dat vraagt!
Met Jordy gaat het goed zoals ik laatst vertelde ziet het er goed uit. Ik geloof niet dat het nu nog aan elkaar gaat groeien en we gaan nu alleen nog proberen om de kromme stand te bestrijden. Het is nog steeds wel gezwollen dus hoe het er echt uit gaat zien is nog moeilijk te zeggen, maar het ziet er nu al wel heel goed uit.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:00:05 #31
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45082738
fijn githa hoe gata het met jou nu?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 19:03:31 #32
81992 Githa
pi_45082862
Goed hoor we doen stapje voor stapje
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 19:27:37 #33
81992 Githa
pi_45083762
Jordy is er nog niet helemaal aan toe dat hij bijna 2 wordt volgens mij
Iedere keer als ik vraag hoe oud hij bijna wordt dan steekt hij één vinger op en zegt 'ééééééñ!'
btw als hij die vingers opsteken door heeft dan is hij met een hand 2 en de andere 3 leg dat maar eens uit
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:51:16 #34
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45090132
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45090284
Amber staat nu steeds te dansen en dan met alle bij de handen in de lucht maar dan steekt ze allebei haar wijsvingers in de lucht... dat is zo melig

Ze is ineens weer strontverkouden. Had vanmorgen een flinke snotneus... Zal ze wel van Michel hebben... of Michel van haar.. Ik heb iig 2 half zieken in huis

Vanmorgen wsa ze aan het spelen met haar pop en ging ze de pop knuffelen staat ook een filmpje in het filmpjestopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45090947
haha githa, grapjas! maar wie weet, is dat verschil tegen de tijd dat hij drie wordt er niet meer..? of hoe was de planning voor de andere hand ook alweer? ben echt blij voor je dat het nu zo goed gaat met het linkerhandje van jouw bijdehandje . heeft ie nu nog veel last van z'n tenen/voeten trouwens, dat was laatst toch ook ineens aan de orde?

vicky, wat komisch met die vingers. ik heb het poppengeknuffel net bewonderd, erg schattig!
pi_45091001
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:16 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik/we ga nog harder proberen Kim af te leiden met verschonen. De laatste tijd is het een heel gevecht.
Hier ook. Een drama, net als aankleden. En voor je het weet is ze in d'r blote bips weg.

Ik probeer ook wel af te leiden hoor, met speeltjes, andere troepjes die ze leuk vindt, met liedjes, met spelletjes, niets helpt.

Krijsen!
Variety is the spice of life
pi_45091099
jaja, krijsen is hier ook een vast onderdeel van het drama dat verschonen heet. maar vaak laat anna zich na een tijdje wel redelijk toch weer afleiden. alleen erg vervelend dat piet dat gegil nu na gaat doen als er maar iets is wat hem niet zint...
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 22:19:10 #39
81992 Githa
pi_45091225
Als het goed is dit jaar nog Bix, als dit handje helemaal goed is iig, anders dat eerst.
Dat zal mei/juni worden ofzo.....
Zijn voetjes zijn nog niet in orde, al gaat het wel beter nu we hem heel veel op blote voeten laten lopen, maar hij krijgt nu eerst steunzooltjes aangemeten die zijn voet boller moet maken, hopelijk helpt dat een beetje en dan moeten we in februari, begin maart terug naar de orthopeet om te bekijken wat voor effect dat heeft en bespreken we gelijk de foto's die toen genomen zijn. Wordt vervolgt dus

Maar ik vindt het nu wel even prima hoor, alles even rustig aan. We hebben niet meer de dagelijkse bezoekjes aan het ziekenhuis, alleen nog een paar keer in de maand.
Scheelt een hoop in de rust.

Jordy lijkt alles trouwens helemaal vergeten te zijn de spalk zit hij helemaal niet mee en als hij hem beu is doet hij hem gewoon af niet helemaal de bedoeling, maar ach.....
Het is gewoon een heerlijk, eigenwijs ventje
En ik heb alles veel beter weten te relativeren merk ik, al heb ik echt wel mijn downs gehad, maar daar hebben jullie flink van mee mogen genieten Al met al gaat het goed hier

maar dat vroeg je niet hé
pi_45091274
niet direct maar ik vind 'twel fijn om te horen/lezen hoor!
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 22:23:39 #41
81992 Githa
pi_45091405
Ja, als je dan aan het typen bent

Krijsen bij het verschonen is hier niet zo, al heeft hij ook echt wel zijn dagen. Hij roept alleen bij het los maken van de luier al hoopvol "KLAA(R)!".
pi_45091554
ja, anna ook, zodra ze enigszins is gekalmeerd van haar woede over het onderbroken spel oid. "zoooh, hemaal sjoon! al klaaj!"
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 22:30:40 #43
81992 Githa
pi_45091673
Jordy heef trouwens een nieuw zinnetje. Als hij iets niet mag of ik op hem mopper o.i.d. dan krijg je heel verontwaardigd "nou zeg!"
Ik moet soms zo lachen en dat wordt alleen maar erger nu hij ouder wordt. Die reacties in combinatie met zijn lichaamstaal en mimiek, geweldig!
pi_45091859
haha ja, 't is echt heel leuk nu he als ze zoveel meer zelf kunnen zeggen alweer. anna ging van de week ineens voor de grap expres 'kijk es MAM' zeggen en dan in een deuk liggen als je antwoord 'ja ik zie het AN!'. en vervolgens moet 't hele rijtje afgelopen worden natuurlijk: "kijk es PAP" en (wat ik erg knap vond) "kijk es PIE". ook grappig trouwens dat ze heel vaak 'Pietje' tegen 'm zegt. terwijl hij met kop en schouders boven haar uitsteekt.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:36:56 #45
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45091885
Githa, welke teentjes zitten er eigenlijk aan elkaar? Ik herinner me namelijk een prinsenvriendje uit mijn kleutertijd die ook overigens aan 1 voet, 2 vergroeide tenen had. Het waren zijn wijs- en middelteen, om het even vingergewijs uit te leggen.
En over dat nadoen, Bix, same here! Cas heeft al echte driftbuien, waarbij hij zich bijzonder theatraal op de grond werpt en daar ligt te spartelen. Liz kijkt dan verbaasd, buigt door haar knietjes en slaat heel voorzichtig ook met haar handje op de grond. Om vervolgens hoopvol op te kijken om te checken of ze het goed doet. Hahaha... dat zijn in ieder geval grappige imitaties. Gillen vind ik ook zeer hinderlijk.
pi_45091989
hahaha die liz, nog een beetje meer oefenen hoor!
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 22:41:32 #47
81992 Githa
pi_45092052
Pietje dat moet vreselijkkomisch klinken.

Smirre,
Zijn grote teen en de twee teentje daarnaast zitten vast, drie tenen dus. Opzich niet erg en daar heeft hij ook helemaal gen last van, maar zijn grote teen heeft een dubbele tak en is daardoor breder en loopt aan het puntje iets omhoog waardoor de nagel er tegenaan groeit ipv erover heen.
Snap je het zo ? Beetje moeilijk uit te leggen.
Onduidelijk voor de orthopeet is dus of het probleem in de nagel, de breedte van de teen óf een overlapping van bottakken is.

Poeh poeh ik moet er zelf bij nadenken.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:42:03 #48
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45092064
Bix, nou, liever nog effe niet . Eerst wachten tot dramaqueen weer met beide beentjes op de grond staat.

Ja, met langzaam lezen kan ik het me voor de geest halen, Githa. Dat klinkt inderdaad veel ingewikkelder dan die tenen van kleutervriendje. Wanneer weet de orthopeed het dan wel, pas bij het opereren? Want zo'n OK zit er zeker wel in helaasch? Ik vind jullie echt zo dapper. En Jordy zo'n heerlijk kind. Ben echt een beetje flieft op hem.
pi_45092306
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:13 schreef nebelung het volgende:

[..]

Hier ook. Een drama, net als aankleden. En voor je het weet is ze in d'r blote bips weg.

Ik probeer ook wel af te leiden hoor, met speeltjes, andere troepjes die ze leuk vindt, met liedjes, met spelletjes, niets helpt.

Krijsen!
Met Merlijn hebben we daar gelukkig (nog) nauwlijks last van zolang we maar op de commode verschonen, ergens anders kruipt hij gewoon weg. 's Avond is het afleiden het gemakkelijkst, tandenborstel in zijn hand en meneer mag gewoon beginnen met poetsen als hij omgekleed is nemen we het over.
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 22:53:53 #50
81992 Githa
pi_45092468
Neej, of het probleem in de bottak zit wordt met de foto's wel duidelijk en de breedte van de teen gaan ze nu proberen dmv een steunzooltje, dat maakt een bolling in zijn voetzool waardoor zijn voetjes smaller worden en dus de breedte van zijn teen minder.
En mocht het probleem er dan nog zijn dan kan het dus toch de breedte van zijn teen zijn of zijn nagel, maar in beide gevallen wordt het dan een operatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')