abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45545314
Hier is het afgelopen nacht goed gegaan, maar de nacht daarvoor was weer mis...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45545466
hier waren de eerste schoentjes ook al in maat 20/21. zielig dat nare dromen en die kiezen. anna heeft ook veel last van doorkomende kiezen. en dus af en toe wat last van d'r oortjes. vannacht uiteindelijk maar een zetpil gegeven, nadat ze al tig keer huilend wakker geworden was. ze heeft geen koorts. overdag ging 't wel weer prima.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:03:54 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45545550
Van de week was het 6 x brullen 's nachts.... Net sliep hij 3 kwartier en dan ineens van niets naar helemaal overstuur, lief heeft hem eruitgehaald, beetje drinken, beetje dentinox en hij sliep weer heel snel. Maar dat betraande bekkie...

Githa dit zijn zijn allereerste schoentjes met flexibele zool (geen stof) omdat hij nu achter de blokkenkar het hele plein over stapt. De stoffen 'schoentjes' waren na het eerste rondje al versleten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_45560486
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:44 schreef bixister het volgende:
ingrid, hier een bumba'tje voor jou:
[afbeelding]

en een rieutje voor kim.
[afbeelding]
Tnx! Als Kim wakker is, zal ik haar Bumba laten zien. Volgens Djeez op de Belg, klopt dat?

Zielig de kindjes met doorkomende kiezen en nachtmerries.
Ik denk dat Kims leren slofjes te klein worden. Was dacht ik maat 18. Wel handig op de fiets.
pi_45560551
Bumba komt ook verschillende keren per dag op de nederlander, kijk maar eens in een tv-gids;. Op nederland 3 morgen om 8.55 volgens http://www.omroep.nl/gids. En ander de Belg ja, ketnet.
pi_45560625
Githa, schoenmaat 25 whoei dat zijn flinke voetjes Saartje heeft ze nog in maat 20 en die passen (gelukkig) nog prima.

Och Saffier, nachtmerries, wat zielig! Hopelijk zijn die kiesjes snel door

Bix, hopelijk zijn ze bij Anna ook snel door

Saartje krijgt ook weer tandjes, luieruitslag, veel poepen. Verder heeft ze er gelukkig geen last van. Het gaat echt goed met d'r, heerlijk, ze is een stuk vrolijker aan het worden weer en ze heeft zoveel lol
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 22 januari 2007 @ 11:46:54 #282
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45574063
Githa mr bigfoot jordy hier 17,5 minivoetjes dus. Maar wel een hoge wreef erg lastig
Saffier een kusje voor je manneke, nachtmerries zijn naar.
Een helend kusje voor alle tandenkrijgendekinders
Hoe gaat het nu met saar's oortjes en slapen?

Hier gaat het zijn gangetje.
Merk wel dat nu ze in principe 4 maal daags papjes krijgt ze veeel minder spuugt nog dus dat is erg positief .
Het slapen gaat wel weer goed , alleen dat liggen niet maar de dietiste zij beter zo laten anders te veel druk.
Speaking of dietiste.. nieuwe plan is dus tot maart in principe doorgaan met:

s ochtends en s avonds bordje pap + 3 fantomal+ 5 ml zoutzooi, + schepje macrogolem+ losec.
de andere 2 voedingen alleen pap en fantomal.
Hoop gepuzzel maar het went wel

De crackertjes mog ze ook zo af en toe en komkommer idem dito. En eens in de week peer.
Als ik deze week niet van de kinderarts hoor even zelf bellen.
Want de dietiste verwacht wel problemen met het feit dat water dus wel zo gemakkelijk omhoog komt. Dus wat vloeibaar is.. en we dus daar straks ons plan op moeten aanpassen ook

Verders zijn we Arwen alles aan het leren.
Als we zeggen klap eens in de handjes dan klapt ze in hara handjes.. dat geluidje zo zachtjes klap klap te lief
Hoera kan ze ineens ook ( paar weken te laat ) en tong uitsteken
Ze loopt overal achter, zelfs soms los, maar ze is nog te bang dus we laten haar lekker hara dingetjes doen.
Verder doet ze knuffels kusjes geven. en de bal achterna kruipen is momenteel de hit
Een lekker speels en af en toe ondeugend aapje is het
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45574092
Kiezen: check
Nachtmerries: check

Ingrid, 's ochtend is Bumba. En om 9.30 de Teletubbies en op de woensdagmiddag rond 1 uur Nijntje. Vind Kim vast leuk
Variety is the spice of life
  maandag 22 januari 2007 @ 11:51:06 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45574186
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:47 schreef nebelung het volgende:
Kiezen: check
Nachtmerries: check

Ingrid, 's ochtend is Bumba. En om 9.30 de Teletubbies en op de woensdagmiddag rond 1 uur Nijntje. Vind Kim vast leuk
och arme kusjes er op
pi_45587120
Evenstar, wat geweldig hoe Arwen zich nu ontwikkelt he .. Het gaat zo snel...echt cliche, maar het is wel zo!

Met Sara's oortjes gaat het super! Ze kan beter horen, beter praten, echt helemaal top! Helaas is ze afgelopen nacht wel veel wakker geweest, maar ze krijgt nieuwe tandjes, 8 poepluiers per dag en ze is er wat ziekig van. Ze hoest ook weer veel, beetje benauwd enzo, maar dat kijken we even rustig aan.

Even een vraag over kdv's. Sara zit op een kdv waar wij absoluut niet tevreden over zijn. Naar veel wikken en wegen hebben we nu een afspraak gemaakt bij een ander kdv, waar we donderdag gaan kijken. Het punt is, dat Sara het wel onwijs naar d'r zin heeft op haar huidige kdv, en ik me nu telkens afvraag of het wel verstandig is om haar te gaan switchen. Aan de andere kan zijn wij echt niet tevreden over het huidige kdv, de leidsters zijn wel heel lief, maar de organisatie is gewoon slecht waardoor wij regelmatig zonder opvang zitten (bijv. dat we een dagdeel gewijzigd hebben en dat we een week van tevoren horen dat het ineens toch niet kan). Verder hebben ze een slecht GGD-rapport gehad, waardoor de flexopvang ineens te vervallen kwam, hierdoor betalen wij nu 9 uur extra per week, voor uren die Sara niet eens op het kdv is.
En zo zijn er meer van die dingen, en toch blijft het knagen of het wel verstandig voor Sara is om te switchen..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45587801
Ik ben helemaal verliefd op mijn kleine meisje!! Gisteravond lagen Michel en ik allebei op een bank. Amber was een beetje moe aan het worden, het was bijna bedtijd, en ze liep nog even lekker heen en weer. Op een gegeven moment loopt ze naar Michel, geeft Michel een kus, loopt naar mij, geeft mij een kus en zo een keer of 5 achter elkaar .. Traantjes liepen over me wangen.. het was zoooo schattig

Vannacht heeft ze weer heerlijk geslapen gelukkig. Niet wakker geworden van het hoesten. Gister is ze ook harstikke lief geweest bij Michel.. Lekker gek gedaan
Ze zit nu helemaal ingespannen Bumba te kijken

Fuente wt fijn dat het zo goed gaat met Saartjes oortjes! En die stomme tandjes ook altijd. Hoop dat ze er snel doorheen gaat!
Kan je geen advies geven over KDV's. Amber gaat er niet naartoe.. ben er zelf geen voorstander van een kdv
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45588925
Fuente mijn schoonzusje heeft haar dochtertje eerst bij een ander KDV onder moeten brengen omdat die waar ze eigenlijk naar toe ging nog geen plaats had. Volgen smij heeft ze mogen wennen bij het nieuwe KDV voor ze echt overging. Als ze mag wennen om te kijken hoe de groep haar bevalt maakt het de keus misschien makkelijker.

Merlijn was vanochtend heel verbaast toen hij wakker werd en pappa lag niet in bed. Hij keek zo eens van huh! Kan dat nou! Tja pappa is vier nachtjes weg en komt vrijdag pas terug, nog 3 nachtjes slapen. Maar of hij het begrijpt?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:28:52 #288
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45589531
Fuente, als ze nog zo klein zijn is die overgang de eerste weken misschien wat moeilijk maar ze zal heel snel wennen hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 10:54:31 #289
81992 Githa
pi_45590105
Fuente, wat fijn dat de buisje hun werk doen eindelijk!
Over kdv's kan ik je geen tips geven.

Wij zijn ons aan het oriënteren voor psz, dinsdag gaan we een kijkje nemen bij de eerste ik hoorde al wel dat er een wachtlijst is tot het voorjaar, dan gaat de eerste lichting weer naar de basisschool.

En Amber wat ben je toch een schatje!
Jordy kwam net naar me toe met een tekening 'blieft mama!' zei hij en hij keek zo trots
pi_45593724
Sara heeft 2 nieuwe kiesjes haar eerste kiesjes
Gisteravond was ze nog wakker, rond 22:00, ik was alleen thuis met haar, heb d'r lekker op de bank genomen en toen vielen we beiden in slaap, dat warme lijfje, die bolle wangetjes, tegen me aan, heerlijk...

Githa, wat spannend, PSZ! Wat een grote vent wordt Jordy dan al he...

En Vicky, ooh wat een lieverd is Amber Heerlijk dat geknuffel en gezoen

Randa, volgens mij begrijpt hij dat wel hoor. Manlief was afgelopen zomer op zomerkamp met scouting, en Saartje miste hem op haar manier wel, beetje uit haar doen soms, en ze was heeeeel blij toen papa terugkwam

Bedankt voor jullie ideeen over het switchen van kdv, ben wel benieuwd wat we er donderdag van vinden.
Sara
Merel
Ukje
pi_45595292
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:47 schreef nebelung het volgende:

Tnx! Teletubbies heeft ze laatst 's middags (dacht ik) gezien. Vind ze wel leuk, maar als het dan nog een keer gaat, vind ze het niks meer aan.
We hebben nu babyt en dat vind ze wel heel leuk.

Beterschap voor de zieken/kiezen tanden doorkomen etc.

Ohja, Kims 2e kiesje is bijna door en een tandje onderin ook.
Nu ga ik want sirene Kim gaat af.
pi_45601092
Baby TV mocht ik niet hier, is vrij prijzig vond mijn man. Maar Nick JR, kan Merlijn ook wel eens van genieten en zit bijv heel serieus naar miss Spider te kijken wel grappig.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:52:13 #293
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45601190
babytv en teletubbies ow en de tweenies waren hier favoriet, babytv was hier overgens gratis...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45601217
Wij moeten er 5 euro per maand voor betalen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:53:37 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45601243
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:52 schreef Randa_v het volgende:
Wij moeten er 5 euro per maand voor betalen.
hier hebben wij een schotel, en dreambox
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:26:47 #296
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_45604371
Zo, daar ben ik weer eens even en helemaal bijgelezen

Jordy die kan fietsen Wat een mijlpaal zeg En fijn dat alles goed met hem gaat

Evenstar wat een gedoe met Arwen zeg, dat wens je toch niemand toe Fijn dat ze nu wat afleiding heeft als jullie zitten te eten, want het lijkt me dat je dan toch met een schuldgevoel zit te eten. En dat darmonderzoek Heb het zelf ook eens gehad en dat was al geen pretje, laat staan voor een kindje waar je nog niks aan kan uitleggen

Ingrid, wat goed dat je fietst met Kim zeg! Ik wil het vandeweek ook eens met Robin gaan proberen op mijn moeder's fiets (die heeft zo'n mamafiets). Lijkt me wel eng! Maar goed, als het lukt en je kindje geniet ervan, dan ben je natuurlijk supertrots!

Over de bekers: Robin drinkt hier al maanden uit een tuitbeker (water, sap (aangelengd)) , daar waren ze op het kdv mee begonnen. Wij hebben ook zo'n oefenbeker en daar doen we altijd wat yoghurt in, zodat het niet zo snel eruit stroomt. Gaat wel redelijk goed Onder de douche oefenen we met een echte beker. En 's ochtends krijgt hij nog een fles melk.

Bix, gaat het al wat beter met Anna d'r oortjes?

Renzell, fijn dat de voet van Juultje dicht is

Tobias en Saartje met de kiesjes bezig (geweest) Robin is met zijn hoektandjes bezig. Eén is er al door en een andere bijna.. wat duurt dat lang zeg. Gelukkig heeft hij er op af en toe een schreeuw, wat gefriemel aan z'n oortjes en weinig trek in (warm) eten na bijna geen last van.

Robin is momenteel helemaal weg van geanimeerde programma's, zoals Engie Benjy, de Koala Broertjes en Bob de Bouwer, maar de Telebtubbies, de Tweenies, de Wawa's, de bruine beer in het blauwe huis, Kabouter Plop, Piet Piraat en Bumba vindt hij ook leuk! Hij kijkt alleen niks af
Vorige week zijn we met Robin naar het CB geweest. Hij was 78,5 cm lang en woog 12,2 kg Geen probleem vond de arts. Wel moeten we zijn navelbreukje de volgende keer bij de KA aankaarten, want ze denk dat hij eraan geholpen moet gaan worden
Afgelopen weekend (vrijdag en zaterdag) was Robin een zielig hoopje met koorts. Wilde niks anders dan bij mama liggen en zijn, zo zielig. Zondag was het ineens allemaal verdwenen, dus het zal wel een nasleep van de prikken zijn geweest of toch last van z'n hoektandjes.

Vandaag zijn we gezellig met Amber & Vicky naar de kinderboerderij geweest. Robin vond de cavia's en het grote konijn errug interessant Alleen viel hij 1x in de eendenpoep en daarna nog een keer plat vooruit en toen was hij het wel zat. Toen zijn we met z'n alles nog even boodschapjes wezen doen en toen we thuis kwamen viel hij als een roos in slaap en hij is nu net wakker, dus wij gaan even een hapje eten.. Hmm.. zo te horen heeft Robin andere plannen, hij staat een partij te kreunen en hij heeft net een schone luier om Aan de bak maar weer
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_45608407
Wennie goed dat Robin uit een tuitbeker drinkt. Klinkt leuk het tochtje naar de kinderboerderij.

We hebben nu digitale tv, eenmalig 30,- . En 2 maanden alle extra zenders gratis. Waaronder (denk ik) babytv. De kwaliteit is een stuk beter. Verder hoeven we geen extra zenders, wordt dan wel erg duur denk ik.

Kim is vandaag niet lekker. 's Morgens ging de fles er redelijk snel in. De boterham met veel moeite. een paar slokjes melk. Verder wilde ze niet drinken. Met moeite een banaan gehad. En avondeten een paar happen. Toen een fles geprobeerd en dat ging wel, al duurde het lang. Nu slaapt ze.
Ze heeft dus weinig vocht binnen gehad en daardoor weinig plasluiers. Ze had vanmiddag bijna 2 uur geslapen. En toen ze een uur op was, zag ze er al heel moe uit.
Denk dat het te maken heeft dat ze nu een kies en tand tegelijk door krijgt. Ze gilt het soms uit en slaat tegen haar mond aan en trekt aan de oortje. Heeft ze (gelukkig) niet eerder gehad.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:31:17 #298
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_45609466
Hopenlijk is Kim snel beter.

Demi heeft een nieuwe favo speeltje, haar bal, met als gevolg dat ze dus de hele dag Bal! roept, de bal moet zelf mee naar bed.

Ze kletst ook de oren van mijn kop, heerlijk vind ik dat, de hele dag onverstaandbaar kwebbelen met af en toe een verstaanbaar woordje.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:12:37 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45611312
voor demi:

Gezellig samen naar de kinderboederij klinkt als een geslaagd uitje !
pi_45611526
evenstar hoe is het afgelopen met dat crackertje dat jouw muisje met muizenhapjes zat op te peuzelen in het rapley topic?
Syllables govern the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')