Zo, daar ben ik weer eens even  en helemaal bijgelezen 
![]()
Jordy die kan fietsen 
![]()
 Wat een mijlpaal zeg 
![]()
 En fijn dat alles goed met hem gaat 
![]()
Evenstar wat een gedoe met Arwen zeg, dat wens je toch niemand toe 
![]()
 Fijn dat ze nu wat afleiding heeft als jullie zitten te eten, want het lijkt me dat je dan toch met een schuldgevoel zit te eten. En dat darmonderzoek  
![]()
  Heb het zelf ook eens gehad en dat was al geen pretje, laat staan voor een kindje waar je nog niks aan kan uitleggen  
![]() 
 Ingrid, wat goed dat je fietst met Kim zeg! 
![]()
 Ik wil het vandeweek ook eens met Robin gaan proberen op mijn moeder's fiets (die heeft zo'n mamafiets). Lijkt me wel eng! Maar goed, als het lukt en je kindje geniet ervan, dan ben je natuurlijk supertrots! 
![]()
Over de bekers: Robin drinkt hier al maanden uit een tuitbeker (water, sap (aangelengd)) , daar waren ze op het kdv mee begonnen. Wij hebben ook zo'n oefenbeker en daar doen we altijd wat yoghurt in, zodat het niet zo snel eruit stroomt. Gaat wel redelijk goed 
![]()
 Onder de douche oefenen we met een echte beker. En 's ochtends krijgt hij nog een fles melk.
Bix, gaat het al wat beter met Anna d'r oortjes? 
Renzell, fijn dat de voet van Juultje dicht is 
![]() 
 Tobias en Saartje met de kiesjes bezig (geweest) 
![]()
 Robin is met zijn hoektandjes bezig. Eén is er al door en een andere bijna.. wat duurt dat lang zeg. Gelukkig heeft hij er op af en toe een schreeuw, wat gefriemel aan z'n oortjes en weinig trek in (warm) eten na bijna geen last van.
Robin is momenteel helemaal weg van geanimeerde programma's, zoals Engie Benjy, de Koala Broertjes en Bob de Bouwer, maar de Telebtubbies, de Tweenies, de Wawa's, de bruine beer in het blauwe huis, Kabouter Plop, Piet Piraat en Bumba vindt hij ook leuk! Hij kijkt alleen niks af 
![]()
Vorige week zijn we met Robin naar het CB geweest. Hij was 78,5 cm lang en woog 12,2 kg  
![]()
  Geen probleem vond de arts. Wel moeten we zijn navelbreukje de volgende keer bij de KA aankaarten, want ze denk dat hij eraan geholpen moet gaan worden 
![]() 
 Afgelopen weekend (vrijdag en zaterdag) was Robin een zielig hoopje met koorts. Wilde niks anders dan bij mama liggen en zijn, zo zielig. Zondag was het ineens allemaal verdwenen, dus het zal wel een nasleep van de prikken zijn geweest of toch last van z'n hoektandjes.
Vandaag zijn we gezellig met Amber & Vicky naar de kinderboerderij geweest. Robin vond de cavia's en het grote konijn errug interessant 
![]()
 Alleen viel hij 1x in de eendenpoep en daarna nog een keer plat vooruit en toen was hij het wel zat. Toen zijn we met z'n alles nog even boodschapjes wezen doen en toen we thuis kwamen viel hij als een roos in slaap en hij is nu net wakker, dus wij gaan even een hapje eten.. Hmm.. zo te horen heeft Robin andere plannen, hij staat een partij te kreunen en hij heeft net een schone luier om 
![]()
 Aan de bak maar weer  
![]()