abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45002741
Vorige topic.

Het dreumestopic [1-2 jaar] Deel 4

Dreumesjes:

23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 23-01-2007 19:05:08 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_45002748
Maxim gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fuente, het gaat een heel stuk beter, vanacht begon ze ineens te krijsen, schrok me rot maar haar oortje was opengesprongen, kwam wel flink wat vuil uit maar de pijn was weg.
Ze heeft daarna goed geslapen, was er om 10 uur uit en om 1 uur wilde ze weer terug naar bed en nu slaapt e weer, ben blij dat ze nu wat slaap kan inhalen.
Mijn man en ik hebben ook heerlijk geslapen.

Thnx voor het vragen

Fijn dat Sarah ook nog redelijk heeft geslapen en vanochtend weer vrolijker was.
Bij mijn nichtje heeft buisjes heel goed geholpen, ze heeft nu geen last meer van haar oortjes.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_45002823
Fijn dat Demi zo goed geslapen heeft!! en jullie ook natuurlijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:16:57 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45004480
snakelady fijn dat demi wat beter gaat!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:22:28 #5
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_45006567
Ik ben een tijdje niet geweest, maar ga weer volop meedoen, maar ik ga niet teruglezen

Maxim gefeliciteerd

Snake, fijn dat jullie lekker geslapen hebben en dat het beter gaat met Demi

Met Robin gaat het prima. Al een echte dreumes, een grote knul. Hij kan los staan en zet af en toe een paar stapjes, maar zodra je er aandacht aangeeft, gaat hij zitten Hij babbelt er op zijn manier lekker op los (en schreeuwen kan hij ook ) en trekt alle laadjes die hij tegenkomt leeg Zal binnenkort weer eens wat foto's posten!
Hij zit nog steeds aan z'n inhalator en we zijn doorgestuurd naar de KNO-arts, omdat hij daar misschien een probleem heeft. Verder is hij gewoon een lekker vrolijk mannetje. Oh, hij slaapt tegenwoordig ineens wel veel! Wel 3 tot 4 uur per dag! Heerrrrrrrlijk
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_45015924
Ben hier ook een tijdje niet geweest, megadruk met ons bedrijf in december, januari ook erg druk zoals het er nu uitziet maar ik ben geveld door de griep dus gedwongen bedrust

Maxim ook al weer 2, meiden wat gaat het hard he. Myrthe wil voor haar verjaardag graag een 'ketting als mama' en een 'bobbebouwer' taart. Myrthe is trouwens ook ziek geweest dus een paar nachten niet geslapen, echt slopend zulke nachten. Maar verder gaat het hartstikke goed met haar, ze is heel vrolijk, zingt de hele dag liedjes (vooral sinterklaasliedjes, ze is sowieso nogal gefixeerd op sinterklaas..). Het eten en slapen is nog niets verbeterd maar ik probeer me er maar niet druk over te maken, tegen de tijd dat ze 18 is zal ze best alleen kunnen slapen en goed eten, en alle dagen dat het eerder gaat lukken zijn meegenomen

Ik ben niet bijgelezen, laatste wat ik gelezen heb was Julius nog gewond en Jordy ook, dus hopelijk is dat inmiddels allemaal wat beter, en zo niet dan alvast een dikke voor alle gewonde, zieke of andere zielige kindjes. Zo en nu ga ik eens even wat bijlezen hier
pi_45016061
Maxim gefeliciteerd! "mag" ik hier nog wel posten?
pi_45016211
Fijn, een update over Myrthe! Lekker dat het zo goed gaat bij jullie ladyB! Een ketting als mama... Zo lief!
En Maxim is nu echt 2! Gefeliciteerd grote vent! Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben!
Demi aan de beterende hand, fijn!
Stappende Robin, wat goed Wennie! Succes bij de KNO arts!
En nu staat mijn bijdehandte tante bovenaan...
Waarschijnlijk ben ik de komende dagen helemaal vol hiervan. Gewoon negeren hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:09:18 #9
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45016226
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:04 schreef Ingrid19 het volgende:
Oh god Ingrid, kom eens uit die slachtofferrol zeg!
Ik was vastbesloten om niet op het hele gedoe te reageren, maar je zuigt zelf nog wel even lekker verder hè?Als je al deze energie nou even in jezelf en je dochter steekt kom je al een heel end...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:09:52 #10
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45016241
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:04 schreef Ingrid19 het volgende:
Ingrid, toch niet om het gebeuren in dat andere topic toch? Gewoon blijven schrijven hoor! Ik wil wel graag lezen over Kim, en jou als mama.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:58:39 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45018009
Lishe nog maar 3 dagen

ladybos mag ik vragen of er een oorzaak is waarom demi zo slecht eet? ik weet nog wel dat ze de nutramigen kreeg enzo, anders misschien beter je pm-en/mailen? had nl. wel paar vraagjes gaan ik morgen even doen goed?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45018210
Lishe ik ga je even pmen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:43:15 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45019603
Jaja Luuke ook al weer onderweg naar haar 2e verjaardag.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45019814
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef Leah het volgende:

[..]

Oh god Ingrid, kom eens uit die slachtofferrol zeg!
Ik was vastbesloten om niet op het hele gedoe te reageren, maar je zuigt zelf nog wel even lekker verder hè?Als je al deze energie nou even in jezelf en je dochter steekt kom je al een heel end...
Ik snap echt niet waarom dit een slachtofferrol zou zijn?
Ik vraag het me echt af.
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 21:55:54 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45020114
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:48 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom dit een slachtofferrol zou zijn?
Ik vraag het me echt af.
Misschien moet je eerst je eigen kleine lettertjes eens lezen...
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45020703
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst je eigen kleine lettertjes eens lezen...
Ik bedoel of jullie het wel willen. Als ik/we alleen maar genegeerd gaan worden heeft het weinig nut. Snap je?
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:20:13 #17
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45021173
Niemand negeert jou in dit topic, je zwengelt het zelf weer aan.

En dit is echt het laatste dat ik er over zeg, ik hoop met heel mijn hart voor Kim dat jullie het op de rit krijgen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_45021416
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
Niemand negeert jou in dit topic, je zwengelt het zelf weer aan.

En dit is echt het laatste dat ik er over zeg, ik hoop met heel mijn hart voor Kim dat jullie het op de rit krijgen.
Ik vraag het maar, omdat dit net een nieuw deel is. Vandaar.

Kim heeft haar 1e kiesje.

We doen altijd pap in de fles. Normaal was dat geen probleem. maar de laatste tijd gaat het erg klonteren en komt er dus niks meer uit. Komt dat iemand bekend voor? We doen niks anders.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ingrid19 op 04-01-2007 22:34:19 ]
pi_45048315
Ingrid, misschien is de fles te warm.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 18:47:48 #20
81992 Githa
pi_45048624
Of te koud, waardoor het niet goed oplost.

En den Luuk bijna 2 jahoeeeeeeeeeee
pi_45063071
Nou, dat kan natuurlijk. Maar we doen er altijd 80cc gekookt water in en dan de rest dus koud en de schepjes poeder. En dan de pap en dan goed roeren. Dus erg vaag.

Misschien wil het wel beter met gewone halfvolle melk.

Is het bij jullie ook zo'n worsteling om een luier te verschonen? En dan met name een poepluier.
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 09:18:18 #22
81992 Githa
pi_45067171
Neej, eigenlijk niet echt.
Meestal blijft hij netjes liggen en als ik zie dat hij helemaal geen zin heeft dat geef ik hem iets in zijn handen waar hij graag meespeelt.
Mocht hij nog dwars doen en dan bedoel ik echt wegkruipen of omdraaien enzo dan wordt ik even boos op hem.
Die luier moet gewoon verschoond worden en ik ga niet alles vol met poep smeren omdat Jordy iets anders wil, het is 1 minuutje dus hup, even luisteren
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 09:33:46 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45067286
heb je een plankje voor spullen boven je commode?
plak er eens wat plaatjes aan de onderkant. dan heeft ze wat te zien.
misschien helpt dat
pi_45067436
Snakelady, wat fijn dat het beter ging met Demi gisteren, hoe is 't nu? Goede nacht gehad?
Wennie, wat heerlijk dat Robin zoveel slaapt op een dag!
Lishe, ik kan me wel indenken dat je er vol van bent, het gaat ook zo hard met de kindjes hier!
Ladybos, een 'bobbebouwer' taart' Wat lief! Hopelijk gaat ze binnenkort toch beter slapen en eten....
Kim een kiesje, wat gaaf! Het luiers verschonen is hier momenteel ook een heel gevecht, ik ga denk ik ook maar eens iets bij de commode hangen!

Sara is 's avonds en ;s nachts nog steeds heel zielig, veel huilen, rood oortje en eraan trekken. Overdag is ze echter supervrolijk. Ze babbelt de hele dag, gaat steeds meer woorden zeggen, wat echt heel leuk is om te horen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 6 januari 2007 @ 10:20:48 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_45067656
De nacht ging heel goed, alleen af en toe wat hoesten.
Vanochtend werd ze wakker en huilen, huilen, ze was niet stil te krijgen.
tot we aan tafel zaten voor het ontbijt, ze heeft 2 boterhammen en een banaan op.
Ze had honger dus, ondanks dat ze gisteren toch best goed heeft gegeten.

Luuke bijna 2 jaar!!! Leuk zeg!!

Fuente, hopenlijk is het allemaal snel voorbij, wel fijn dat ze overdag wel nog vrolijk is en lekker kletst.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 06-01-2007 13:30:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')