Striptoepen dan ?quote:(en ze kan niet pokeren, ik ook niet echt)
ja , maar nu nog een (niet al te wild) spel dat je op die manier ook goed met z'n 2en kan spelen (dus niet zoiets als stressen).quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:39 schreef Jodocus1 het volgende:
Strip 21-en
Je kan toch bij elk kaartspel instellen dat de verliezer of een kledingstuk uit moet doen of een opdracht moet uitvoeren
Begin dan met onschuldige opdrachtjes en/of vragen. Introduceer Thruth or Dare tijdens het kaarten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
ja , maar nu nog een (niet al te wild) spel dat je op die manier ook goed met z'n 2en kan spelen (dus niet zoiets als stressen).
kan niet, ze mag geen alcohol ivm te dun bloed helaas. en een zatte vriedin is ook geen lolquote:
[insert evil laugh]quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Begin dan met onschuldige opdrachtjes en/of vragen. Introduceer Thruth or Dare tijdens het kaarten.
Denk dat je geen kant en klare spellen gaat vinden. Pas een spel een beetje aan van onschuldig tot steeds brutaler/geiler/stouter.
Zit wat inquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:21 schreef Ripley het volgende:
Striptoepen en uberhaupt het principe van 'erotische' kaartspelletjes klinkt in mijn oren juist erg on-erotisch. Een kaartspel is nu eenmaal wel leuk, maar niet sexy
Kaart gewoon eerst een uurtje met 'r en ga dan over op de heftige seks
mwah, ze is t type dat ook wel een beetje aandacht wil tijdens, dus dat zal niet zo goed in de smaak vallen (vooral niet de 1e keer dat we wat doen)quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zit wat in
Speel patience op haar rug tijdens doggy style
thus spoke the master mistressquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef erodome het volgende:
Pesten en dan ipv de straffen met kaarten pakken, beurt overslaan enzo leuke opdrachtjes die je moet uitvoeren bij elkaar.
"beurt overslaan" in deze context?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef erodome het volgende:
Pesten en dan ipv de straffen met kaarten pakken, beurt overslaan enzo leuke opdrachtjes die je moet uitvoeren bij elkaar.
Vreselijk zulke typesquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:01 schreef DropjesLover het volgende:
ze is t type dat ook wel een beetje aandacht wil tijdens, dus dat zal niet zo goed in de smaak vallen
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef Nollem het volgende:
Strip-Kolonisten...
Ik wil graag 2 hout ruilen tegen jou slipje... ja ok dan kan ik nu een dorp met lingerie winkel bouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |