abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45000790
hey,

sinds kort heb ik een vriendin, en volgende week komst ze langs voor een weekendje. nu heeft ze me la toegezegd dat ze dol is op kaarten, wat ik geen probleem vind. we hadden het via sms al over wat we dat weekend gaan doen, en zij wilde graag wat met me kaarten, dus geef een hint gegeven voor wat minder onschuldige kaartspelletjes...
wie kent er nog een paar die erg goed te spelen zijn met z'n 2en? strippoker lukt beter met meer mensen (en ze kan niet pokeren, ik ook niet echt), een soort van striptoepen (3 rondes = kledingsstuk) ofzo zou wel kunnen, maar is wederom beter te spelen met meer mensen....

kaarten laten liggen en gewoon haar zoenen is wel een optie, maar k wil t iets subtieler aanpakken...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_45001229
quote:
(en ze kan niet pokeren, ik ook niet echt)
Striptoepen dan ?
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_45001315
ach striptoepen bedacht k gisteravond (in bed jah )maar toepen is gewoon lekker makkelijk en snel, en draait om strafpunten. bijvoorbeeld dan potjes van 3 of 5 punten, wie verliest moet wat uittrekken. maar toepen is eigenlijk ook voor met wat meer mensen te spelen...

maar kent iemand anders nog wat? 60 vieuws en maar 1 reactie...
pi_45001414
strip kwarteten
he buur!
pi_45001521
Strip 21-en
Je kan toch bij elk kaartspel instellen dat de verliezer of een kledingstuk uit moet doen of een opdracht moet uitvoeren
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_45001597
stripbridge (alhoewel je daarvoor nog 2 anderen moet zoeken)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45001598
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:39 schreef Jodocus1 het volgende:
Strip 21-en
Je kan toch bij elk kaartspel instellen dat de verliezer of een kledingstuk uit moet doen of een opdracht moet uitvoeren
ja , maar nu nog een (niet al te wild) spel dat je op die manier ook goed met z'n 2en kan spelen (dus niet zoiets als stressen).
pi_45001773
kaartje blazen
pi_45001830
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

ja , maar nu nog een (niet al te wild) spel dat je op die manier ook goed met z'n 2en kan spelen (dus niet zoiets als stressen).
Begin dan met onschuldige opdrachtjes en/of vragen. Introduceer Thruth or Dare tijdens het kaarten.
Denk dat je geen kant en klare spellen gaat vinden. Pas een spel een beetje aan van onschuldig tot steeds brutaler/geiler/stouter.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:52:54 #11
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_45001890
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:48 schreef big_al het volgende:
kaartje blazen
Strip kaartje blazen

Nee, geen strippenkaartje blazen
pi_45002667
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:48 schreef big_al het volgende:
kaartje blazen
kan niet, ze mag geen alcohol ivm te dun bloed helaas. en een zatte vriedin is ook geen lol
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

Begin dan met onschuldige opdrachtjes en/of vragen. Introduceer Thruth or Dare tijdens het kaarten.
Denk dat je geen kant en klare spellen gaat vinden. Pas een spel een beetje aan van onschuldig tot steeds brutaler/geiler/stouter.
[insert evil laugh]
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:21:02 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_45002752
Strip-Pam-Pret
Daar zitten ook kaartjes bij
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_45002766
Striptoepen en uberhaupt het principe van 'erotische' kaartspelletjes klinkt in mijn oren juist erg on-erotisch. Een kaartspel is nu eenmaal wel leuk, maar niet sexy

Kaart gewoon eerst een uurtje met 'r en ga dan over op de heftige seks
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:41:25 #15
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_45003412
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:21 schreef Ripley het volgende:
Striptoepen en uberhaupt het principe van 'erotische' kaartspelletjes klinkt in mijn oren juist erg on-erotisch. Een kaartspel is nu eenmaal wel leuk, maar niet sexy

Kaart gewoon eerst een uurtje met 'r en ga dan over op de heftige seks
Zit wat in

Speel patience op haar rug tijdens doggy style
pi_45004031
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Zit wat in

Speel patience op haar rug tijdens doggy style
mwah, ze is t type dat ook wel een beetje aandacht wil tijdens, dus dat zal niet zo goed in de smaak vallen (vooral niet de 1e keer dat we wat doen)

en practisch gezien, bij doggy style gaat t nogal schudden, dan blijven de kaarten niet liggen
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef erodome het volgende:
Pesten en dan ipv de straffen met kaarten pakken, beurt overslaan enzo leuke opdrachtjes die je moet uitvoeren bij elkaar.
thus spoke the master mistress

[ Bericht 27% gewijzigd door DropjesLover op 04-01-2007 14:52:50 ]
pi_45004135
Pesten en dan ipv de straffen met kaarten pakken, beurt overslaan enzo leuke opdrachtjes die je moet uitvoeren bij elkaar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_45004227
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef erodome het volgende:
"beurt overslaan" in deze context?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45005247
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:01 schreef DropjesLover het volgende:
ze is t type dat ook wel een beetje aandacht wil tijdens, dus dat zal niet zo goed in de smaak vallen
Vreselijk zulke types
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_45005805
wat denk je van gewoon kleren van het lijf scheuren, en der helemaal suf neuken??
ipv moeilijk doen om kleren uit te krijgen?? just my 2 cents.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Ik wil graag 2 hout ruilen tegen jou slipje... ja ok dan kan ik nu een dorp met lingerie winkel bouwen
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
pi_45006627
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef Nollem het volgende:
Strip-Kolonisten...

Ik wil graag 2 hout ruilen tegen jou slipje... ja ok dan kan ik nu een dorp met lingerie winkel bouwen
ik moest lachen

kaartspelletje! en kolonisten van katan heb k nog nooit gespeeld
pi_45006983
Kolonisten bestaat ook als kaartspel

<edit: onzin, niet goed gelezen>
pi_45034529
Ik heb wel eens gestrip-monopolie'd, maar dat hebben we na een kwartier opgegeven. Ook wel eens gestrip-wie is het't. Je weet wel, dat spel met die koppen die je moet raden "Heeft 'ie rood haar?" Etc.

Maar strippoker is niet zo moeilijk hoor. Je moet wel voldoende munten hebben. Er zijn veel verschillende versies van poker, bij strippoker krijg je meestal 5 kaarten waarvan je er een aantal naar keuze weer mag inleveren... 2 inzetrondes per spelletje... de hoogste hand wint. Google maar eens wat op poker voor de pokercombinaties (pair / 2 pair / 3ofakind / straight / flush / full house etc.)... Je moet van tevoren afspreken wat elk kledingsstuk waard is. Als iemands speelgeld op is, kan hij dan "in ruil voor" zijn/haar kledingsstuk een stapeltje muntjes hebben. En zo gaat het door tot iemand naakt is.
Audite et alteram partem
pi_76923488
hey , gisteren bedacht ik ook zoiets, toen ik een paar geile dames zag dansen.......dit strip toepen heeft mijn interesse gewekt daar ik niet kan pokeren............enwil graag met jullie eens een keer met jullie een poging wagen,.. interesse?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')