quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:18 schreef weasel85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Die zwaar bepanterste ridders? .... eitje... kon ik zelfs doen met 3 hartjes?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Jesse- het volgende:
damn ik word echt gek van die twee ridders in de cave of ordeals :S
iemand nog tips
als ik dat om een heen doe hakt de ander me rustig in de panquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:41 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Die zwaar bepanterste ridders? .... eitje... kon ik zelfs doen met 3 hartjes?
moet je back slide doen hé
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I pwn u!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef weasel85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukt, ik sprong vanaf de verkeerde plek
![]()
En al die moeite voor een rupee.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:44 schreef stefmans het volgende:
[noobmode]Wie weet hoe je die kat moet vangen die bij dat water zit? [/noobmode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef stefmans het volgende:
[..]dude loop eens een beetje rond ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en kijk vooral eens rond en wees niet bang om op gras te fluiten
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef stefmans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:53 schreef smash789 het volgende:
Hoi, ik zit nog steeds vast in die dungeon waar je die aapjes moet bevrijden. Ik heb er nu 3 bevrijdt, maar ik kan de vierde niet vindenEr is ergens een doorgang geblokkeerd door een grote rots? Moet ik hier doorheen? Hoe kom ik langs die rots?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nu zelf bij goron mines aanbeland....
wat een klere level lijkt me dat...mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
ik zit inmiddels al op ruim 18 uur en ben pas bij dungeon 2quote:
ik zit nu side dingen te doen voor ik de laatste dungeon in gaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu op 40+ uur en heb hem nog niet uitgespeeld. 27 uur is iig wel heel erg weinig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:51 schreef Frankeinstein het volgende:
hoelang duurt het nou gemiddeld voordat je het hebt uitgespeeld? Mijn neefjes hebben het in 27 uur gedaan en zij zijn 13 en 10 ofzo.. Ikzelf ben nu op iets van 18 uur..
Er kan denk ik maar 1 savefile (met daarin 3 save slots) tegelijk op de Wii zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:52 schreef Reintji het volgende:
Ging vandaag bij vriend van me op bezoek, speelt ook Zelda. Maar hoe krijg ik mijn savegame op zijn systeem zonder die van hem te wissen? Met de Cube nam je tenminste je memorycard mee en was het geen probleem. Rechtstreeks van de SD kan toch niet. Iemand een idee?
dan moet je even vragen hoe ze het hebben gespeeld...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:51 schreef Frankeinstein het volgende:
hoelang duurt het nou gemiddeld voordat je het hebt uitgespeeld? Mijn neefjes hebben het in 27 uur gedaan en zij zijn 13 en 10 ofzo.. Ikzelf ben nu op iets van 18 uur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:38 schreef depax het volgende:
vraagjeOoccoo's zitten in iedere dungeon. En zijn verdwijnen als je de dungeon hebt gehaald. Je hebt dus niets gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Ok dank je ben blij dat er een walkthrough is van ign want zonder die zat ik soms echt ram vast.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Ooccoo's zitten in iedere dungeon. En zijn verdwijnen als je de dungeon hebt gehaald. Je hebt dus niets gemist
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:44 schreef stefmans het volgende:
[noobmode]Wie weet hoe je die kat moet vangen die bij dat water zit? [/noobmode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gebruik die walkthrough voornamelijk om heart pieces enzo te vinden en soms om te kijken hoe ik een baas moet verslaanquote:Op zondag 7 januari 2007 10:44 schreef depax het volgende:
[..]
Ok dank je ben blij dat er een walkthrough is van ign want zonder die zat ik soms echt ram vast.
Overall speel ik wel zonder walkthrough.
Je hoeft die spoiler niet te lezen ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef -Dries- het volgende:
Zet anders het begin van de game even in de OP ofzo
Hij bedoelt dat iedereen vraagt hoe het begin moet, dat het net zo goed in de OP kanquote:Op zondag 7 januari 2007 15:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je hoeft die spoiler niet te lezen ofzo.
maar het begin is eigenlijk juist wel mooi omdat je dan gelijk weet hoe het spel inelkaar steekt qua oplossingen, dus in dat opzicht zou je het eigenlijk zelf moeten oplossenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat iedereen vraagt hoe het begin moet, dat het net zo goed in de OP kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:50 schreef depax het volgende:
vraagjevreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij werkte het prima
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef depax het volgende:
[..]Neehoor... gewoon goed timen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I pwn u!
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef depax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
amazon.com?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef Oksel het volgende:
Items not yet shipped:
Delivery estimate: February 21, 2007 - March 21, 2007 1 of: The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii Version) -- Collector's Edition
Sold by: Amazon.com
1 of: Official Nintendo Power The Legend of Zelda: Twilight Princess Player's Guide
Sold by: Amazon.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips?Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef Jesse- het volgende:
ik word echt helemaal gek van ganonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:47 schreef Oksel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nu eindelijk uit gespeeld, beetje mager eind filmpje
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |