Ik ga hem ook pas lezen als ik zelda heb uitgespeeld voornamelijk om de restjes te vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof ik alles op ga zoeken... Ik heb het spel allang uitgespeeld, het is gewoon een prachtig boek om te hebben. Zeker voor een long-time Zelda-fan als ik![]()
Je kan hem bij amazon kopen voor 30 dollarquote:
Ach dan geniet je er toch wat langer van:) uitgespeeld is maar uitgespeeld. hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:34 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet echt weer eens tijd maken om verder te gaan met Zelda.
Moet nog steeds aan de 5e dungeon beginnen.![]()
Welke stukken vond je moeilijk dan? Diequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:09 schreef SureZal het volgende:
Gister uitgespeeld
Ik moet zeggen dat ik de game niet echt heel erg moeilijk vond (op enkele stukken na). Maar het was weer echt een Zelda en te mooi voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monster? =p eitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Mmm de volgende keer moeten ze maar een zelda maken waarop 150 uur op de teller kan...
net als final fantasy 8 als je die 100% wilt uitspelen... doe je er gemiddeld 150 uur over
I pwn u!
MIsschien difficulties?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:33 schreef -Dries- het volgende:
Idd, de game was echt poepsimpel. Dat beschouw ik trouwens niet als een minpunt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Eens met -Dries-. Ik beschouw het ook niet als een minpunt maar het had wel iets moeilijker gemogen (naar mijn mening)すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Zo kun je de gele rupee te pakken krijgen vanaf het dak van de burgemeester z'n huisquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:16 schreef Xrenity het volgende:
Heb die limited edition guide nu, en lees net dat je ook kippen op kunt pakken met je hawk
Ok ... of je gebruikt je hookshot...quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zo kun je de gele rupee te pakken krijgen vanaf het dak van de burgemeester z'n huis
Of je Clawshotquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ok ... of je gebruikt je hookshot...
Die je nog niet hebt de eerste keer in Ordonquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ok ... of je gebruikt je hookshot...
Hij is uitverkochtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dimplus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Bij Amazon.com kun je 'm bestellen voor 20,34 euro incl. verzenden. Heb ik ook gedaan. Het is een stuk goedkoper dan Dimplus. Ik hoop dat de guide volgende week bij de post zit, ik ben nu halverwege het spel, dan kan ik het daarna nog een keer spelen voor alle secretsquote:
Moet je wel snel zijn want er is er nog maar een op voorraad bij amazon ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef zwelgh het volgende:
[..]
Bij Amazon.com kun je 'm bestellen voor 20,34 euro incl. verzenden. Heb ik ook gedaan. Het is een stuk goedkoper dan Dimplus. Ik hoop dat de guide volgende week bij de post zit, ik ben nu halverwege het spel, dan kan ik het daarna nog een keer spelen voor alle secrets.
edit: linkjehttp://www.amazon.com/Legend-Zelda-Twilight-Princess-Collectors/dp/0761555730/sr=8-3/qid=1167933345/ref=pd_bbs_sr_3/002-7285870-8095203?ie=UTF8&s=books
Ja maar nu heb ik de gewone al...quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef zwelgh het volgende:
[..]
Bij Amazon.com kun je 'm bestellen voor 20,34 euro incl. verzenden. Heb ik ook gedaan. Het is een stuk goedkoper dan Dimplus. Ik hoop dat de guide volgende week bij de post zit, ik ben nu halverwege het spel, dan kan ik het daarna nog een keer spelen voor alle secrets.
edit: linkjehttp://www.amazon.com/Legend-Zelda-Twilight-Princess-Collectors/dp/0761555730/sr=8-3/qid=1167933345/ref=pd_bbs_sr_3/002-7285870-8095203?ie=UTF8&s=books
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand?
--edit-0- nevermind, al gevonden
[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 04-01-2007 21:16:03 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef BrainZz het volgende:
Even een vraagje over Goron Mines:
Niet timen, gewoon doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef BrainZz het volgende:
Even een vraagje over Goron Mines:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef BrainZz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dan doe je iets fout.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
eindelijk voorbij de "paard en wagen" missie, ik ben er echt een week mee bezig geweest
m'n paard stond telkens op de meest vreemde momenten stil, z-targetingen werkte voor geen meter, wat een ellende
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]Ok ga ik proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NWC: 3445 7628 8614 7793
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:58 schreef mschol het volgende:
grrr.. vraagje m.b.t. fargon woods en je wolf vorm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]hmm okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had het al wel geprobeerd, gewoon straks nog een keer proberen..
blader net de handleiding door...
staat dat bij het vissen je met je nunchuck rondjes moet draaien om de lijn binnen te halen...
en ik deed de hele tijd zonder de nunchuck
[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 05-01-2007 10:31:13 ]
Ik ben ook linkshandig en heb er absoluut geen problemen mee gehad. Gewoon nunchuck in de linkerhand en gaan met die banaan..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoorde dat in Twilight Princess link niet linkshandig is omdat het grotendeel van de gamers rechts is (dit zou makkelijker zijn voor al die rechthandige gamers). Maar ik ben dus linkshandig...is het mogelijk om dit te veranderen in de zelda settings of moet ik de controller andersom in mijn handen gaan houden?
Zo wordt het lekker onnatuurlijk gamen voor de linkshandigen onder ons
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef fr3d het volgende:
Ik zit denk ik vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef fr3d het volgende:
Ik zit denk ik vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Nick109 het volgende:
Vraagje:WinkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
thnx,quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef Nick109 het volgende:
[..]
thnx,kom dat moet je zelf kunnen uitvogelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loop het dorp rond, en praat met iedereen
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef Nick109 het volgende:
[..]
thnx,OMG avonturen spel! Snel! gooi hem een guideboek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
same here...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef Cerbie het volgende:
Het duurde ook even voordat ik dat doorhad met die kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Cerbie het volgende:dat was hem, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef Cerbie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol thanks
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:22 schreef nlboy het volgende:
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef Jesse- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door nlboy op 05-01-2007 20:05:02 ]
Sow, en ik denken dat ik een slechte gamer was (niet dat ik hiermee wil zeggen dat jij extreem slecht bentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef mschol het volgende:
same here...
maar et bleek achteraf echt simpel...
hint: een kind heeft wat gezegd over wat hij had gemaakt..
en na 7 uur ben ik bij mid-boss van forest temple
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef nlboy het volgende:
[..]
een stuk of achtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef Cerbie het volgende:
Bovenop de rots waar je onderdoor loopt vanaf Kakariko naar de 2e tempel ligt een kistje, en ik probeer nu al een tijdje bij die kist te komen maar het lukt niet. Heeft iemand een paar tips?
Van de wachttoren afspringen kostte me alleen maar hartjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I pwn u!
Die heb ik in 1 keer gehaaldquote:
met 4 feetjes bij me lukt het me niet eens in 2xquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die heb ik in 1 keer gehaald
Op het einde krijg je zelfs 3 ridders, wat gek genoeg makelijker is dan 2
Ik had 3 feetjes, en nog 1 toen ik eruit kwam.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Jesse- het volgende:
[..]
met 4 feetjes bij me lukt het me niet eens in 2x
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef weasel85 het volgende:
[..]Ik bedoel diegene aan de andere kant, het is ook echt een kistje. Vanaf de toren kun je hem zien als je om de hoek kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
wii verkochtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef -Dries- het volgende:
Wat krijg je als je de cave of ordeals hebt uitgespeeld? Keb mijn wii verkocht dus kan niet meer spelen
nee nee, nou geen vraagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hint: een kind heeft wat gezegd over wat hij had gemaakt..
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supermooi spel trouwens, is de eerste RPG die ik speel op een console en bevalt heel goed!Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik zit vast in dungeon 1
heb dit weekend lekker veel tijd om te spelen maar dan moet ik natuurlijk wel even uit die dungeon komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supermooi spel trouwens, is de eerste RPG die ik speel op een console en bevalt heel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn broertje kwam er toevallig achter.
je kan omlopen, of je kan de brug zoekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:39 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje bij de brug van Elbin als je van hyrule field komt is er aan de zijkand een trap in een nis ofzo ik kan er niet heen springen en de hookshot werkt niet.... hoe kan ik daar komen?
Ok dat bedoelde ik niet.. maar het het nu al zelf gevondenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Jesse- het volgende:
[..]
je kan omlopen, of je kan de brug zoeken
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:54 schreef mschol het volgende:
wanneer komt die meid, uhhh ilia ofzo, weer terug?
eind van het spel zodat je als haar grote redder uit et spel komt??
ik zit nu bij:Wil je het echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tikkeltje overdreven?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik bedoel diegene aan de andere kant, het is ook echt een kistje. Vanaf de toren kun je hem zien als je om de hoek kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I pwn u!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef _petjan het volgende:
Voor de mensen die zo'n speedrun doen enzo heb ik een tip: Je kan de halve 3e dungeon skippen.Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn broertje kwam er toevallig achter.I pwn u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |