In elke nieuwe documentaire wordt altijd teruggeblikt op de vorige. Anders zou er niks aan zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel leuker en vooral boeiender zijn om alle docu's uit te zenden, het lijkt me toch allemaal net dat tikkeltje minder interessant als je die mensen niet kent uit de vorige delen.
Idem hier.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef MissX het volgende:
Ik ga zeker kijken, heb de vorige delen ook allemaal gezien.
Over iedereen krijg je een terugblik. Ik geniet nu van de oude beelden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:27 schreef CoJackso het volgende:
Bedankt voor de tip, ik ga het zeker kijken. Maar het is natuurlijk jammer dat ik de vorige delen niet heb gezien.
Ja, dat is dan wel weer leuk om te zien, in tegenstelling tot de man die Australiër is geworden. Erg tragisch. (Niet dat hij Australiër werd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:58 schreef tong80 het volgende:
Maar ook de taxichauffeur die uit de lowerclass komt heeft m'n hart gestolen. Woont nu in een mooi huis in Spanje.![]()
Klopt, als ze nu gewoon met 7 beginnen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel leuker en vooral boeiender zijn om alle docu's uit te zenden, het lijkt me toch allemaal net dat tikkeltje minder interessant als je die mensen niet kent uit de vorige delen.
De kans is veel groter dat Michael Apted eerst overlijdt en dat er daarmee een einde aan deze serie komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef tong80 het volgende:
Wel raar straks als er mensen gaan overlijden.
Dat wordt overgenomen door een ander, volgens mij is dat zelfs terug te vinden in de aftiteling, dat is namelijk al een keer gebeurd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
De kans is veel groter dat Michael Apted eerst overlijdt en dat er daarmee een einde aan deze serie komt.
Hijzelf betwijfelt het, las ik in een interview met hem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Aoristus het volgende:
Dat wordt overgenomen door een ander, volgens mij is dat zelfs terug te vinden in de aftiteling, dat is namelijk al een keer gebeurd.
Ik zag het ook toevallig voor het eerst in 1964.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:07 schreef Fliepke het volgende:
Ik zag het gisteren toevallig. Wat een leuk concept. Ik ga zeker volgende week weer kijken
Zou je eens terug moeten kijken op de aftiteling, ik heb het ooit ergens gelezen, dat hoeft trouwens niet per se over de Engelse variant te gaan, er zijn nog soortgelijke projecten als 21 up etc.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hijzelf betwijfelt het, las ik in een interview met hem.
Dat interview kan je hier nalezen.
Toen ja, hmmm. Toen waren mijn ouders net iets ouder dan die kinderenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag het ook toevallig voor het eerst in 1964.![]()
Wordt het niet door een ander voortgezet dan ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
De kans is veel groter dat Michael Apted eerst overlijdt en dat er daarmee een einde aan deze serie komt.
De serie is verkrijgbaar via amazon http://www.amazon.ca/Up/d(...)702-3821225-3584829, maar misschien ook wel op andere manieren (heb maar heel even gezocht).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat was dit weer een fantastische uitzending, ik heb genoten. Als dit op DVD beschikbaar zou zijn, ben ik van de partij.
Veel viel op, maar twee dingen in het bijzonder:
- Veel echtscheidingen
- Invloed van documentaire op leven
Het was heel mooi.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:10 schreef MissX het volgende:
gvd onverwachts niet thuis en het dus ook niet opgenomen. En op uitzending gemist staat het ook niet
Kun je hem niet op usenet dl-en?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:10 schreef MissX het volgende:
gvd onverwachts niet thuis en het dus ook niet opgenomen. En op uitzending gemist staat het ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |