En mijn fipo is weer mooier.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
Mijn titel is mooier.
Ja, maar mijn TT in combinatie met de OP is veel beter...quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En mijn fipo is weer mooier.
En palindroom-grapjes zijn zó Bupa!
Die tijd is geweest, denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:25 schreef Svensational het volgende:
Wanneer ga je de OP updaten, Buup?
O ja mijn ex.quote:
Nha, je kunt toch wel een keertje een fatsoenlijke rijm zetten in dat Freestyle topic?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die tijd is geweest, denk ik.
De tijd dat ik moeite stak in FOK!
Neh.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, je kunt toch wel een keertje een fatsoenlijke rijm zetten in dat Freestyle topic??!
Stel je ff aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Googled it, no way!quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:30 schreef Bupatih het volgende:
Voor Laura wil ik nog wel een uitzondering maken, hoor.
Aha, ja ik heb die Belg bij all you need is love gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde Wil de Smet, sorry.
Belg?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ja ik heb die Belg bij all you need is love gezien.![]()
Da's geen Wil de Smet, vrees ik!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's geen Wil de Smet, vrees ik!
(Hihi, woordgrapje!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trusten Bupa![]()
.
Nog 15 minuten en Paltos is hier.![]()
Niets mis meequote:
Hey kerstmuts!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:47 schreef Bupatih het volgende:
'Middag.
Ik ben net pas wakkerquote:
Waarom zou ikquote:
quote:
En ja, het is voorquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |