Zelfs niet je pizza broodje gebrachtquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Lief hè!![]()
En dan heb ik nog niet eens whoppers gehaald!
Hij is bijna klaar!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:37 schreef Roellia het volgende:
[..]
Zelfs niet je pizza broodje gebracht![]()
quote:
d'r??quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
OMG, dat is der slaap vriendinnetje zeker
Geen kloon.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:41 schreef remlof het volgende:
OMG Roellio, je hebt heel wat kloons verwekt vandaag, het is de volle maan zeker hè?
quote:
PVD!!quote:
Hey, ze wilde 't zelf!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze van jou zijn, alleen dat je ze veroorzaakt hebt
Beetje zielig om dat in het grote Roellioquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:45 schreef Schorpioen het volgende:
Nou Roellia laat dan maar zien waarom jongetjes je leuk vinden.
Ja sorry, niks ten nadele van Roellio maar ik kan er ook niks aan doen dat ik niet op mannen val.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:48 schreef Roellia het volgende:
[..]
Beetje zielig om dat in het grote Roelliofantopic te doen
![]()
In hokjes denken is zóôò 2006!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja sorry, niks ten nadele van Roellio maar ik kan er ook niks aan doen dat ik niet op mannen val.
Open jij dan even lekker een topic voor mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja sorry, niks ten nadele van Roellio maar ik kan er ook niks aan doen dat ik niet op mannen val.
Man ga nou maar lekker neuken ipv een beetje als een nerd op een forum te zitten!!quote:
Met wie zou ik in vredesnaam moeten neukenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Man ga nou maar lekker neuken ipv een beetje als een nerd op een forum te zitten!!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Met wie zou ik in vredesnaam moeten neuken
Dude.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Met wie zou ik in vredesnaam moeten neuken
Okay dan:quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:52 schreef Roellia het volgende:
[..]
Open jij dan even lekker een topic voor mij![]()
Dan gaan we hier doen waarvoor het topic dient: adoreer Roellio, niet Roellia..
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Waar zijn die foto's nou?
LOL jij bent toch niet die gozert van het Mental Theo forum. Want je hebt dezelfde avatar die hij had.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:10 schreef rudedeltadude het volgende:
nee, toch slotje!
Moet er geen T voor je naam ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:33 schreef Roellia het volgende:
Dat deze vrolijke, olijke jongeman nog geen fantopic heeft (dat open is) is mijns inziens ongelooflijk..
Bij deze!![]()
Roellio
we love you!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Moet er geen T voor je naam ?
lekker hoor!!!!quote:
.Hij heeft kebab gehaald!quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:00 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, was het lekker? Heeft hij een beetje zijn best gedaan?
quote:
hey vergeet neit dat je nu niet alles meer kan zegge hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:36 schreef Roellio het volgende:
Das ook lekker.... Haal je eerst vanuit de kroeg een midnight snack, eet even samen, wenst elkaar welterusten en ik fiets vervolgens naar huis. Verwacht ze daarna ook nog dat ik weer terug fiets om haar op te halen om hier op de bank een beetje te blowen en dvd's te kijken.
Vrouwen...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:51 schreef Boeman het volgende:
Iedere keer als ik jou zie, moet ik denken aan zand storten in de tuin van onbetrouwbare verkopers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |