Die heb ik ook, dat spul is echt perfectquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:40 schreef EsDe het volgende:
prijs zegt weinig, heb zelf een tijd lang wax van de cosmo gebruikt wat zo'n 20 euro kost (zeer klein potje, 1CM hoog ofzo...) met een vage combi van vulkaanzand en weet ik veel wat voor'n overbodige troep...
Nu onlangs andere wax gekocht, junior nogwat (zwart potje, in de supermarkt gehaald) voor amper 4 euro en mijn haar zit even goed. sterker nog, ik krijg het makkelijker in model en het zit even lang prima. zwart potje, junior shinewax ofzoiets... (ben te lui om naar de badkamer te lopen)
ik heb wel gewoon normaal haar, niet pluizig/ te dik/ te dun ofzo, maar het gaat er dus om dat prijs geen klap zegt. etos kan prima zijn in jouw geval. succes.![]()
dat is dat potje wat ik eerst ook gebruikte, gekocht bij de cosmo kapper...leuk spul, met vulkaanzand en troep...maar die goedkopere wax werkt bij mij net zo prima. (Heb normaal haar, beetje warrig zitten, geen mat oid..)quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef marcos87 het volgende:
Dat osiris (of Osis heet het volgens mij) is ook van Schwarzkopf, en nu je het zegt is dat volgens mij het nieuwe rode potje waar ik het over had.
Om glans te krijgen doet een heel klein beetje goedkope kruidvat gel al een wonder, en als je je haar met zon hair clay hebt ingesmeerd en er niet teveel geld overheen doet heb je en stevigheid en de glans!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hair clay geeft wel een mat effect, niet glanzend. Ik heb altijd Massive Clay 'n Play van Wella, maar heb wel redelijk tegengesteld haar aan dat van TS.
Van bovenstaande wax (Goldwell) verzwaar jeje haren niet, je maakt het er juist erg luchtig vanquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Thrackan het volgende:
kijk, mooi even een topic waar ik het andere uiterste in kan zetten:
ik heb onwijs slap, steil, vet en dunnig haar, werkt voor geen meter uiteraard om dat nog te verzwaren met wax, haarlak is ook niet echt te doen en de meeste gels houden het ook niet erg lang vol..
ik laat het nu of gewoon flink lang groeien (fuck de styling) of ik ga het extreem kort maken
maar een styling keuze zou ook een optie zijn als ik in godsnaam wat werkends kan vinden
Osis wil je rough up, das goed, ben je instant stoer, vinden vrouwen leuk, wel even je kussen schoonmaken in de ochtend want die is vies dan, en blijft soms plakken aan het voorhoofdquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Thrackan het volgende:
kijk, mooi even een topic waar ik het andere uiterste in kan zetten:
ik heb onwijs slap, steil, vet en dunnig haar, werkt voor geen meter uiteraard om dat nog te verzwaren met wax, haarlak is ook niet echt te doen en de meeste gels houden het ook niet erg lang vol..
ik laat het nu of gewoon flink lang groeien (fuck de styling) of ik ga het extreem kort maken
maar een styling keuze zou ook een optie zijn als ik in godsnaam wat werkends kan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |