Dat vond Saddam Hussein ook van zichzelf, daar is het niet te best mee afgelopen....quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Nederland ziet in Huub een martelaarschitterend die brieven
Is er ook niet een 'Francaise in Nederland' die hier post?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
"Huub is een martelaar, de meest een gentleman naar alle dames"
(francaise in Friesland)
Ze schrijft ook dat hij zijn emoties mbt Zoji speelde (wel een paar keer, ja, dat zei hij zelf na die toespraak aan tafel)
[afbeelding]
Nou met de vertraging hierzo kan ik me wel voorstellen dat het mogelijk is stukjes "uit te plakken en in te plakken!"quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:47 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens Nena worden er ook stukjes uitgeplakt en ingeplakt op de streams![]()
(dus gemonteerd, wat niet kan, nouja af en toe een S-lock maar thats it)
Dan moeten ze wel verdomd snel zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
Nou met de vertraging hierzo kan ik me wel voorstellen dat het mogelijk is stukjes "uit te plakken en in te plakken!"![]()
Een paar minuten hebben ze écht wel!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel verdomd snel zijn
Ze zijn het aan het schilderen, gaf Bart gisteren aan.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom het kantoor nog gesloten is?
K, thnx!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het schilderen, gaf Bart gisteren aan.....
Verf is nog niet droog.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom het kantoor nog gesloten is?
Wat een onzin deze brief zegt en Natasia neemt het natuurlijk voor waar aan. Nena zegt nooit iets negatief over Lesley. Lesley heeft juist meerdere keren neerbuigend en gemeen over Nena gedaan. Arme Nena.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:50 schreef avonne het volgende:
Brief die Natasia ontvangen heeft
[afbeelding]
Hey, jij jat mijn tekst van een brief in wordingquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
Nou met de vertraging hierzo kan ik me wel voorstellen dat het mogelijk is stukjes "uit te plakken en in te plakken!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |