tis altijd de schuld van een anderquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef tipsch het volgende:
Mwuhaha! Bart pissig: "Ik word elke keer weer neergezet als een botte lompe boer"
Ben benieuwd hoe ze er over 10 jaar uit zietquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Nena: liever dik en lekker dan vies en dun.
Dit ivm de chocoladevla dan.
ze gedraagt zich zelfs als Ms Piggyquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef snkr-xxx het volgende:
en tipsch, varkentje nena? piggy? doe normaal.
Die heb ik gemaaktquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef snkr-xxx het volgende:
haha oh god... bart heeft dat photoshopsel van hem en lesley als boer en boerin in z'n brief ontvangen.
en tipsch, varkentje nena? piggy? doe normaal.
Link?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is mijn gesjopte foto op de fakes.........
Wat leuk dat ie aangekomen is dan (de foto)quote:
ook jouw brief ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is mijn gesjopte foto op de fakes.........
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Klopt, een padi open water duurt normaal 4 dagen, met 2 duiken per dag. Dus inclusief de zwembad duik hebben ze pas 2 duiken dus 1/4e van de cursus gehad. Zo'n cursus is vrij intensief en kent zeker ook enige stress-momenten. Vooral in het begin. Maar het is het allemaal waard, ik kan het iedereen aanraden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zijn in een of ander zwembad geweest.
Moet je er niet een stuk of 10 lessen voor hebben gehad, voor een brevet?
Volgens mij hebben ze maar 2 lessen gehad of zo.
Nel zit alweer te googlen op namen, denk ik?
Hij kijkt zo zorgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |