Tja, drukke dag gehad dus zal vanavond wel weer een vroegertje worden op de streamsquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:12 schreef kleinzusje het volgende:
Schakel net in: Wat zijn ze sjaggo zeg
Maar niet dolgelukkig met het nieuwe schone huis en de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke dag ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, drukke dag gehad dus zal vanavond wel weer een vroegertje worden op de streams
Ze vinden het denk ik nogal vanzelfsprekendquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar niet dolgelukkig met het nieuwe schone huis en de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke dag ?![]()
Hate mailquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
NL heeft best wat post gekregen trouwens
3755MXquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef F04 het volgende:
Ilona wil nu thais bestellen, en verteld de postcode van het huis tegen bart vertelt.
3735mx teminste zoiets, iniedergeval die MX. Waar zit de regie eigelijk?
Ze zijn in een of ander zwembad geweest.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:21 schreef fokkerd het volgende:
Er is weer veel post, dat dan weer wel! Trouwens met dit weer duiken is nog niet zo makkelijk, koud enzo en het water is nog veel kouder. Je hebt dan wel een droogpak aan maar toch. Ik ben benieuwd of ze allemaal hun brevet gaan halen.
Goyergracht Zuid ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:23 schreef F04 het volgende:
3755MX idd.
LekkerSimpel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef RTM1988 het volgende:
die brief is van een kerel die al vaker geschreven heeft aan bart en ook aan natasia
Ja die foto uit dat telegraaf artikel , alleen die is niet geshopt i guessquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:26 schreef RTM1988 het volgende:
bart heeft een brief met een foto van lesley erbij gekregen, hij zegt dat de foto geshopt is.
Ik ben benieuwd wat er wel, en wat er niet door de censuur is gekomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Die koppen bij het lezen van de post, kostelijk. Alleen bij Huub, Ilona en Syl zag je wat lachen.
Met daarachteraan zachtjes: "Daar kan ik niet tegen"quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef tipsch het volgende:
Mwuhaha! Bart pissig: "Ik word elke keer weer neergezet als een botte lompe boer"
ik snap niet dat ze die fanmail/bombrieven echt serieus nemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Die koppen bij het lezen van de post, kostelijk. Alleen bij Huub, Ilona en Syl zag je wat lachen.
tis altijd de schuld van een anderquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef tipsch het volgende:
Mwuhaha! Bart pissig: "Ik word elke keer weer neergezet als een botte lompe boer"
Ben benieuwd hoe ze er over 10 jaar uit zietquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Nena: liever dik en lekker dan vies en dun.
Dit ivm de chocoladevla dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |