ok alleen bart dan, laat nathanael ook maar zittenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:43 schreef CarOnline het volgende:
Nee, bah, ik ga nathanael en bart niet om een handtekening vragen
Nee, sorry. Daar kan ik écht niet aan beginnenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok alleen bart dan, laat nathanael ook maar zitten![]()
Bang dat ie gekke dingen bij je gaat doen ??quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, sorry. Daar kan ik écht niet aan beginnen![]()
Nee, bang dat ik gekke dingen ga doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bang dat ie gekke dingen bij je gaat doen ??![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, bang dat ik gekke dingen ga doen![]()
![]()
![]()
![]()
Wél bewegende beeldenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:11 schreef BONG4002 het volgende:
Diepe stilte op de streamsHelaas geen bewegende beelden zoals beloofd werd..
Nouja, iig zonder geluid danquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wél bewegende beeldenVolgens mij zitten ze nu aan de koffie...
![]()
Voor mij ook sááái: ik ga nu echt wat nuttigs doen op de twee na laatste dag van mijn vakantiequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, iig zonder geluid danZal voor jullie ook wel saai zijn zo zonder bewoners, ze zijn nu wel een aardig tijdje weg
ja, dat was best een leuk idee, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg nu weer een behoorlijke flashback toen DGK nog niet was begonnen en ze het huis aan het verbouwen waren, was geloof ik ergens in de zomer vorig jaar
(toen kon je ook al meekijken)
Mja, eigenlijk heb je wel gelijk, maar stel nou dat er wat gebeurd he?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:22 schreef Elounda het volgende:
[..]
Voor mij ook sááái: ik ga nu echt wat nuttigs doen op de twee na laatste dag van mijn vakantie![]()
![]()
Moeten we toch niet aan denken??? Dan missen we dat omdat we wat nuttigs aan het doen warenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk heb je wel gelijk, maar stel nou dat er wat gebeurd he?
Hij is lekkah, hij mag er wel in blijven van mij .... Beetje Dinand Woesthoff-achtig type, leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet die Martijn of zoiets van K-otic die niet kon dansen en een solocarierre begon?
Er moet hier toch iemand de "wacht" houden, en aangezien ik toch al behoorlijk verslaafd ben is dat voor mij geen probleemquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
Moeten we toch niet aan denken??? Dan missen we dat omdat we wat nuttigs aan het doen waren![]()
![]()
Hou jij de wacht (en ik ook), doen we toch nog wat nuttigs...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er moet hier toch iemand de "wacht" houden, en aangezien ik toch al behoorlijk verslaafd ben is dat voor mij geen probleem
Al blijf ik hier natuurlijk niet de hele dag wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |