quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hij is lekkah, hij mag er wel in blijven van mij .... Beetje Dinand Woesthoff-achtig type, leuk.
Hij hoeft niet te dansen![]()
Is dat zottenkot zo uitgewoond dat er een schoonmaakploeg doorheen moet?quote:
http://www.tien.tv/web/sh(...)129/typeofpage=51230quote:Probeerde Nena net nog te 'ontsnappen', eenmaal binnen in het duikcentrum wordt het humeur van de blonde schone er niet beter op. De Landsmeerse kan door haar gebroken pols geen duiktest doen en hoopt op een bioscoopbezoekje. Maar dat zou oneerlijk zijn natuurlijk. Voor Nena ligt dan ook een schriftelijke toets klaar en daar heeft de blonde schone absoluut geen zin in. En dat is duidelijk een understatement...
Voor iemand van 19 wil ze wel verrassend weinig hoor.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)129/typeofpage=51230
Ze heeft ook wel lichte Tanja trekjes![]()
"Ik wil het niet", en het dan gewoon niet doen.
Zag je gisteren ook al met dat zingen, tot 2 keer toe.
Doet een beetje denken aan "Hoe schoon is jouw huis"quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is dat zottenkot zo uitgewoond dat er een schoonmaakploeg doorheen moet?![]()
iddquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan "Hoe schoon is jouw huis"![]()
Het doet mij een beetje denken aan "hoe smerig is mijn huis"quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:15 schreef demins het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan "hoe smerig is mijn huis"![]()
![]()
Denk eerder dat het gesprek zo ging: "Ja, als je daar staat kunnen we je op internet zien mam!"quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Alles glimt.
Even bellen met de regie (?) of die tevreden is
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:03 schreef Suikeroom het volgende:
ik ga Sylvia een brief sturen dat Huub haar de afgrond mee inhelpt en dat ze zich moet distantiëren van hem..omdat ze eerst als sympathiek en lief werd gezien en nu geasocieerd wordt met een hoerenloper en iemand die met ziektes spot.. en dat ze op de steun van Ilona kan rekenen die echt wel de kracht heeft om er nog lang in te blijven
en weg is Huub![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:44 schreef tipsch het volgende:
test1:
http://fileho.com/download/f30ef5762694/nthnl.mp3.html
Op Brian z'n blog staan 8 foto's van hetzelfde gebeuren... Zal hij toch ook Brian moeten aanklagen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:56 schreef F04 het volgende:
Hoe zit het trouwens nog met die ene foto van NL die hij online heeft gezet?
Gisteren dreigde Huub nog een aanklacht tegen NL wegens smaad.
[[url=http://images6.theimagehosting.com/huub.th.JPG]afbeelding][/URL]
Kortom, hopelijk word Huub eind deze maand er niet uitgestemd, want hij is juist degene die juist zorgt voor actie in de kooi.
u zegt het maar! misschien wil de REDACTIE even een "schone snurkpartij" opnemen voor ons. ik kan nu niet anders dan er een satan's donkere track van maken, op zich past dat dan wel weer bij S.quote:
Als het écht professioneel zou worden aangepakt (DGK_REDACTIE) kan het zomaar de carnavalshousehit van 2007 worden!!! Prima promo!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
ik zoek, schone geluiden van (dus zonder al te veel omgevingsruis):
1] Nathanael snurkt
2] Nena's nee, of ander typische varkenslucht uitspraken. ("gewoon")
3] Natasia's manische schatergelach
4] Brian's koeji koeji koeji en wie weet wat antilliaanse rommel
5] Ilona's telefoonopname
6] Bert's "jajaja" en wat cyptorommel uit een van zijn gesprekken met Leslie
7] Bertanaal's zuignap
8] Huub's kankerhoer of vlugge gebrabbel
9] Sylvia's "ja maar"
10] Engels termen, die duideljk van S. komen - maakt niet uit wie van de bewoners ze uitspreekt!
11] zender checken
hoho! ik verveel me zo - carnaval haalt dit niet, dan mag het wel iets vrolijker! misschien dan toch even wat stelen uit DGK soundtrack.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Als het écht professioneel zou worden aangepakt (DGK_REDACTIE) kan het zomaar de carnavalshousehit van 2007 worden!!! Prima promo!
(c) Tipsch
Whahaha nee, die heeft serious al een tijd met zijn band een zeer succesvolle carriere in de VS.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef Da hopman het volgende:
Is dat niet die Martijn of zoiets van K-otic die niet kon dansen en een solocarierre begon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |