heb niet zo veel zin me hier in te gaan verdiepen, maar hier staat wel wat zinnigs te lezen:quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
welnee, het gaat om smaad - het totaalplaatje
Als je met een pestshow gaat meedoen maar vervolgens een van je mede-bewoners wilt aanklagen voor smaad terwijl dat in het huis gebeurd is...... lijkt me dat een zwaktebod in de overtreffende trap.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef tipsch het volgende:
welnee, het gaat om smaad - het totaalplaatje
satanael snurktquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:52 schreef snetje het volgende:
iemand in staat om de snurk geluiden die nattenel ongetwijfeld weer gaat maken ......op te nemenzodat we deze weer kunnen gebruiken voor een hilarische remix !!
![]()
![]()
Ik denk van welquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met een pestshow gaat meedoen maar vervolgens een van je mede-bewoners wilt aanklagen voor smaad terwijl dat in het huis gebeurd is...... lijkt me dat een zwaktebod in de overtreffende trap.
Natuurlijk is het schriftelijk wat anders dan wanneer het alleen maar gezegd wordt, maar gezien alles vastgelegd wordt (en dus gecapt en/of uitgezonden kan worden) zou een uitspraak over een ander ook al als smaad gezien kunnen worden, sterker nog: een leugen over een ander wordt daarmee laster.
Dit gaat Huub echt van geen kant redden.
Ach, dan wordt het uiteindelijk net als iedere andere plek waar geld is wat verdeeld moet worden:quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
satanael snurkt
MP3 320kbit
http://fileho.com/downloa(...)00701040200.mp3.html
Als het zo moet prima. NL doet er beter aan z'n blog aan te passen. REDACTIE doet er beter aan het persoonlijk bloggen niet meer toe te staan. Er is nog een complicatie en dat is hoe dit bloggen het spel zal beïnvloeden. Hoe kijkers dit spel kunnen gaan beinvloeden met hun vote.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, dan wordt het uiteindelijk net als iedere andere plek waar geld is wat verdeeld moet worden:
Strax is die ¤ 6.000.000,= die gereserveerd was voor het "levensonderhoud" van de bewoners gewoon op aan advocaatkosten...
thankss tipisch !! nu nog een goeie dj zien te vinden ...en dan niet alleen de snurkgeleuiden van nattjenogwat ...alle standaard quotes van de bewoners erin ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
satanael snurkt
MP3 320kbit
http://fileho.com/downloa(...)00701040200.mp3.html
Dat is op zich wel waar, als ik niet wist wat voor hufter Nathanael was dan zou ik n.a.v. zijn eerste blogjes nog denken dat hij wel meevalt.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:40 schreef tipsch het volgende:
Als het zo moet prima. NL doet er beter aan z'n blog aan te passen. REDACTIE doet er beter aan het persoonlijk bloggen niet meer toe te staan. Er is nog een complicatie en dat is hoe dit bloggen het spel zal beïnvloeden. Hoe kijkers dit spel kunnen gaan beinvloeden met hun vote.
Stuur het op naar Nathanael, die schijnt wel aardig te kunnen mixenquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:43 schreef snetje het volgende:
[..]
thankss tipisch !! nu nog een goeie dj zien te vinden ...en dan niet alleen de snurkgeleuiden van nattjenogwat ...alle standaard quotes van de bewoners erin ...![]()
Je moet t geluid van je pc ook uitzetten als je wilt gaan slapenquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:48 schreef snetje het volgende:
kan iemand die zombie ff omdouwen![]()
sjemig !! of eenop zijn meul plakken
hier wordt je echt niet vrolijk van als je wilt gaan slapen
![]()
dat is te horen nu !!quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stuur het op naar Nathanael, die schijnt wel aardig te kunnen mixen![]()
Ja zo zie ik het ook, gelijke kansen bieden (en ook zeker gelijk "voorlichten" over bloggen).quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, als ik niet wist wat voor hufter Nathanael was dan zou ik n.a.v. zijn eerste blogjes nog denken dat hij wel meevalt.....
Aan de andere kant heeft het niet lang geduurd voor hij zijn zielige kant liet zien door over Huub te gaan bloggen op de manier zoals hij gedaan heeft.
Op zich vind ik het bloggen niet zo'n probleem maar dan wel allemaal en dan ook binnen bepaalde grenzen.
Wellicht had de "tell me" van Talpa wat meer mogelijkheden moeten bieden voor de bewoners.
wel jammer dat er zoveel omgevingsgeluid meekomt. volgens mij heb ik hem wel eens puurder ontvangen. als ik dat nog eens zo hoor zal ik het geluid weer vangen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:48 schreef snetje het volgende:
kan iemand die zombie ff omdouwen![]()
sjemig !! of eenop zijn meul plakken
hier wordt je echt niet vrolijk van als je wilt gaan slapen
![]()
een vette sleep, linenoise of hoe het ook heten mag.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
wel jammer dat er zoveel omgevingsgeluid meekomt. volgens mij heb ik hem wel eens puurder ontvangen. als ik dat nog eens zo hoor zal ik het geluid weer vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |