damn zit daar ook een limiet aan, weer wat geleerdquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:13 schreef Ali Salami het volgende:
Het zijn ook nog maar 56644 karakters zie ik wel, er kunnen nog zo'n 9000 bij![]()
Editen, met 1 t.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:11 schreef Ali Salami het volgende:
Dat wil ook nog!
Al krijg je met editten wel een DB-melding, maar dat is met één keer ook al het geval
Dat weet ik al jaren, rete-onhandig die melding.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
damn zit daar ook een limiet aan, weer wat geleerd
Ik dacht dat die melding inmiddels allang was verholpen. Is er een reden waarom nog niet?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat weet ik al jaren, rete-onhandig die melding.
Ah voor die overzichten...quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat weet ik al jaren, rete-onhandig die melding.
Nee zou je denkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:16 schreef eer-ik het volgende:
met een beetje pech, is dit topic al vol dan
pwnage
Lijkt me niet, want ze hebben er nu een workaround-melding bijgezet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:15 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik dacht dat die melding inmiddels allang was verholpen. Is er een reden waarom nog niet?![]()
Ik zei toch al morgenvroeg.quote:
Mm, die zie ik bij de laatste nu idd wel staan. Bij die post met 2 keer <><> staat ie er niet bij, terwijl het ook daar wel misgaatquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want ze hebben er nu een workaround-melding bijgezet.
Plakken in Notepad is niet eens vaak nodig, trouwens. Je kunt 't meestal gewoon onder je Ctrl-C houden.
zo, ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:36 schreef Catch22- het volgende:
nog 4698
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |