Jammer de bammer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:17 schreef Shirley het volgende:
Nog nooit heeft een Fok!ker mij in het echt mogen aanschouwen. En wie weet hou ik dat lekker zo.
Ja helemaal gek! Mensen die ineens volwassen worden en een serieus huisje boompje beestje leven gaan leiden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja hij kwam helemaal verdrietig op IRC omdat het uit was met z'n ex, toen liet ie uit wanhoop z'n lul zien, nu istie getrouwd en istie met een kind bezig!
Wat kan het hard gaan allemaal.
Nouk dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mensen die ineens volwassen worden en een serieus huisje boompje beestje leven gaan leiden.
Nee, ik doelde op een stinkie en een JK bijvoorbeeld. Nouk woont toch niet samen of wat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nouk dus.
ja ik hou dr ook nie van hoor.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef KopieerMachine het volgende:
haha.
dat vorige deel ging best hard !
Nee nee. Nog niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op een stinkie en een JK bijvoorbeeld. Nouk woont toch niet samen of wat?
Boeit het?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:33 schreef FlyingFox het volgende:
Sorry, maar van wie ben je eiglk een kloon?
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:33 schreef FlyingFox het volgende:
Sorry, maar van wie ben je eiglk een kloon?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:35 schreef FlyingFox het volgende:
D'r moet iets verzonne worden op dat gekloon want ik kom d'r ammel nie meer uit
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.
Jouw gebrabbel slaat nergens op.
Zou jij niet eens gaan huilen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maak een eigen oldbie forum eej, met dat gezeik van "die goeie ouwe tijd zonder kloons, zonder newbies, zonder kutusers
"
Nog 1 heilige oldbie weg, het wordt nou wel kut zo he, zonder oldbies.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
hehehe
mijn muis is leeg!dus ik kan niet meer doorfokken.
naja, bij deze maak ik dr een eind aan voro vanavond, qua pc dan.
Nouk we gaan nog PM'en enzo
ctrl+del+alt, U, enter, tabbee!
Vertel. Ben je es vreselijk gebashed/gekwetst./in je aars geneukt door een oldbie? Je reageert namelijk zo gepikeerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nog 1 heilige oldbie weg, het wordt nou wel kut zo he, zonder oldbies.
Dingen en spullen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:16 schreef Joene het volgende:
Watskeburt met dit topic.
Das kut.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dingen en spullen!
Hostile takeover!
En zo.!.
Ik zeg toch ook niet dat het geen oldbies zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:47 schreef GI het volgende:
[..]
Zeur niet man, het zijn net zo hard oldbies.
Leesquote:
We worden oud, J.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:46 schreef Joene het volgende:
Maar een topiek per dag vol lullen gaat te snel JK dat houden wij niet meer bij.
Moggeh A. Jij ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:14 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen en een goed 2007 enzo.
Weer naar Zebrahead an het luisteren?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:39 schreef FlyingFox het volgende:
PLAYMATE OF THE YEEEEEEEEEEAAARRRRRRR!
cool. mn vader ook. welke?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef Nouk het volgende:
Succes he.
Ik ben naar Ikea geweest vandaag.
Het is natuurlijk in deze reeks wel gewoon jester he, FFquote:
Heeft deze reeks eigen jargon? Jeutje.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is natuurlijk in deze reeks wel gewoon jester he, FF
Ja FF. [14.gif].quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef FlyingFox het volgende:
Heeft deze reeks eigen jargon? Jeutje.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef FlyingFox het volgende:
Zelf vond ik deze wel aardig
[afbeelding]
Ah, gewoon de oldskool woordenschat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja FF. [14.gif].
Bier.
Sereen.
Puur.
Ik kom daar nooit meer. Dus geen ideequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:54 schreef Nouk het volgende:
Gezellig
Ik ga denk eens op IRC kijken. Nog steeds dat shadowfire gedoe?
Ach, wat zou er nou nog zitten...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:57 schreef Nouk het volgende:
Peutver, nou dan gaan ik niet kijken ook.
Ja lijkt me ook leuk. We kunnen een topic openen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, wat zou er nou nog zitten...
Eigenlijk moeten we eens een reunie houden met de kliek. Lijkt me leuk
Uhm..JK natuurlijk. BS vind ik ook wel een beetje erbij horen..en dan heb je de rare mensen nog, maar die hoeven op zich niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook leuk. We kunnen een topic openen..
Vac -> geen idee
Roellio -> is dr wel
stinkie -> via zn vrouw
Blauwmetaal?
Oh en Bluemn!
Wie nog meer?
BS zit in Japan volgens FF, en ja JK natuurlijk. Nee die vreemde wil ik niet, wel leuk idee. Waarschijnlijk denken we dat het net als vroeger wordt en is er geen moer aan. Maar doet er niet toequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uhm..JK natuurlijk. BS vind ik ook wel een beetje erbij horen..en dan heb je de rare mensen nog, maar die hoeven op zich niet.
Gewoon eenmalig. Voor een update, en daarna weer allemaal onze eigen kant op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
BS zit in Japan volgens FF, en ja JK natuurlijk. Nee die vreemde wil ik niet, wel leuk idee. Waarschijnlijk denken we dat het net als vroeger wordt en is er geen moer aan. Maar doet er niet toe.
Hilarisch...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef Nouk het volgende:
Shir? Gelezen? Ik edit m!
Ja, maar je hebt ook aanzien als je forumcrew bent hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef Nouk het volgende:
En nu zo incrowd doen terwijl toen iedereen ze uitkotste. Prachtig wel.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook aanzien als je forumcrew bent hoor.
Dat zeer zeker!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:44 schreef Nouk het volgende:
[..]. Ach, het was leuk om ons mee te vermaken destijds, dat afzeiken
.
Vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef Nouk het volgende:
Nee hoor.
Jij wel nu he Shir. Hoe dat zo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |