Omdat niet iedereen op FOK zit. En nee Medion is ook niet slecht alleen komt er een nieuwe laptop aan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom lees ik toch steeds vaker "voor een goede vriend" of "voor een kennis van mij bied ik aan..."? Zó slecht is Medion toch niet dat je er niet mee gezien wilt worden?
Drachten, Frieslandquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
locatie?
Ik zal het morgen ff vragen. Staat dat onder op het plaatje?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef ricost het volgende:
volgens mij is dit een MD 9783 ? of toch een MD 6100 ?
met andere woorden, typenummer zou handig zijn :p
Stom dat was ik vergeten. De harde schijf is 40 gig grootquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:05 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Psst, waar is de hdd?
Weet ik niet. Het is iig niet de vs-internationaal indeling. Het apestaartje zit links van de 1.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Nederlands toetsenbord?
't is al wegquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:43 schreef MC het volgende:
Nee het is wel een qwerty indeling. Geen azerty dus Buzzer wil je dat toetsenbord weer deleten? Dat schrikt af
Het is ook geen belgische laptop. Ik hoop vanavond nog een foto te plaatsen van de laptop.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef Prowl het volgende:
Doe maar eerst een echte foto dan voordat ik weer wat bied
MD5400 is het.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef ricost het volgende:
volgens mij is dit een MD 9783 ? of toch een MD 6100 ?
met andere woorden, typenummer zou handig zijn :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |