Waarom niet? Ik volg 't niet heel intensief.quote:
Hij gedraagt zich als een soort Godfather en als hij die status nou zwaar bevochten heeft, is er nog iets voor te zeggen, maar er zijn tekenen dat de DGK-redactie van TIEN hem die status kunstmatig toegedicht heeft en dan wordt het voor mij ineens een heel andere zaak. Meneer zit op een soort troon en denkt zich inmiddels alles te kunnen permitteren, daarbij dus waarschijnlijk gesteund door de redactie, wat het allemaal wel erg gemakkelijk maakt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
Waarom niet? Ik volg 't niet heel intensief.
Die was vrij sterk jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Dus ik begrijp dat ik morgenochtend
dankzij jullie mag deelnemen aan de Nieuwjaarsduik?
goh, dat jullie mij dit gunnen? Het past ook in het Kader
van het Warme bad wat ik hier al die tijd heb gekregen en ik
wil echt iedereen afzonderlijk bedanken.....![]()
Ik kan hier niets aan toe voegenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
HUUB,
Hij levert mij de meeste amusementswaarde.
Verbaal sterk![]()
Citeer, Huub: Dus ik begrijp dat ik morgenochtend
dankzij jullie mag deelnemen aan de Nieuwjaarsduik?
goh, dat jullie mij dit gunnen? Het past ook in het Kader
van het Warme bad wat ik hier al die tijd heb gekregen en ik
wil echt iedereen afzonderlijk bedanken.....![]()
Natasia: Ja, Huub, zo gaat dat in het leven.![]()
mensen hier kunnen niet tegen sterke persoonlijkheden en gaan dat vertalen naar arrogant.. en kiezen dan de kant van de underdog of in dit geval het jongetje wat gepest wordt en er uit ziet als een nerdje.. typisch nederlands dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:53 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen jammer dat het zo'n ranzig, vettig, onderkruipseltje is. Het is nou niet echt een mán te noemen. Nou ja, dat-ie toch zoveel stemmen krijgt zegt daarom alleen maar meer over de rest zullen we maar denken.
Dus iemand die hun eigen moeten sterken door een ander onderuit te halen en te kleineren,zijn sterke persoonlijkheden volgens jou?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen hier kunnen niet tegen sterke persoonlijkheden en gaan dat vertalen naar arrogant.. en kiezen dan de kant van de underdog of in dit geval het jongetje wat gepest wordt en er uit ziet als een nerdje.. typisch nederlands dus
Ik dacht, hé bekende naam, zal dat oldbie Llewella zijn, ja dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef Llewella het volgende:
ik kijk pas sinds dat .NL erin zit dus ik heb geen idee.. zag laatst wel Nicolaas toen de oud bewoners terug waren.. das pas echt een eindbaasquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Gert het volgende:
Het heeft velen hier verbijsterd hoe sterk Bart veranderd is, sinds Nathanael in het huis zit.
Het feit dat iemands gedrag zo omslaat onder invloed van een ander, is allesbehalve een teken van een sterke persoonlijkheid. Ik vind het soms ronduit genant, hoe Bart in de kont kruipt van NL, lacht om zijn grapjes.
Preciesquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef Llewella het volgende:
Ik persoonlijk kies liever iemand die fier zijn kop boven water probeert te houden dan laf zich verschuilt achter medestanders.
Eensch. Om die reden heb ik in de andere, negatieve poll op Bert gestemd, en niet op NL. NL is al zwak, met zijn afzeiken van iemand die er het laatst in is gekomen, maar Bert is nog net wat zwakker met zijn geslijm richting NL EN het mee-afzeiken. Bert laat zich wel erg kennen zo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Gert het volgende:
Het heeft velen hier verbijsterd hoe sterk Bart veranderd is, sinds Nathanael in het huis zit.
Het feit dat iemands gedrag zo omslaat onder invloed van een ander, is allesbehalve een teken van een sterke persoonlijkheid. Ik vind het soms ronduit genant, hoe Bart in de kont kruipt van NL, lacht om zijn grapjes.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef ron1970 het volgende:
Dus iemand die hun eigen moeten sterken door een ander onderuit te halen en te kleineren,zijn sterke persoonlijkheden volgens jou?
Een sterke persoonlijkheid is niet Bart of NL of Brian. Dat zijn jongens die elkaar nodig hebben om het te redden. Een sterke persoonlijkheid is iemand die ondanks alle tegenstand rechtovereind blijft zich niet opzij laat zetten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen hier kunnen niet tegen sterke persoonlijkheden en gaan dat vertalen naar arrogant.. en kiezen dan de kant van de underdog of in dit geval het jongetje wat gepest wordt en er uit ziet als een nerdje.. typisch nederlands dus
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik dacht, hé bekende naam, zal dat oldbie Llewella zijn, ja dus.
Persoonlijk ben ik niet zo snel onder de indruk van dergelijke dingen; ik kijk meer naar de persoon in zijn geheel. Je kan namelijk moeilijk afgaan op eerste indrukken en een algemeen overkomen; ik heb al vaker meegemaakt dat mensen zich daar behoorlijk op kunnen verkijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:51 schreef Suikeroom het volgende:
Bart en Nathanael zijn ook charismatisch en hebben leidinggevende kwaliteiten..wat ik een groot pluspunt vind.. Brian is gewoon gangsta!! en Huub heeft de uitstraling van een tuinhek.. iel mannetje met trillende beentjes
Vind je dat? Nena zat heel lief en aardig met Brian te rotzooien 's nachts, terwijl ze de volgende dag tegen iemand anders zei dat ze hem eigenlijk helemaal niets vond en buiten het huis langs hem heen zou lopen. En dat heeft ze niet 1 keer gezegd, maar vele keren..... alleen NIET tegen Brian zelf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef Missy_1974 het volgende:
op dit moment heb ik gestemd voor huub, aangezien hij zich sterk houd, en zich niet laat kennen.
nena laat zich ook niet in de zeik zetten door brian, ze is eerlijk geweest tegen brian....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |