Nee, andersom. Zijn hoofd past niet bij het shirt.quote:
Exactemundo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, andersom. Zijn hoofd past niet bij het shirt.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb vertrouwen in Leo.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in Leo.
Sowieso jankenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:05 schreef stefmans het volgende:
We zien wel wat leo doet.
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebbenquote:
Ben ook wel blij hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebben
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft we wat weg van die jankzak van Feyenoord. Oh, wacht...
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |