Dat is het eerste zinnige dat in dit topic is gezegdquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:53 schreef Svensational het volgende:
Zhenar is kut!
Ja, tof hequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo dat? Heb jij gisteravond niet heel gezellig gekeuveld met mijn collega-stakers Stofje en Inso?
Nee, ik vind ze niet tof, het was vroegah allemaal beter, en dat is allemaal onze schuld. Jou heb ik dar nog niet over gehoordquote:
Misschien heb ik de feiten ietwat aangediktquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Wie zegt dat yvonne jou haat?
Bupa heeft zijn geheugen op de rommelmarkt gekocht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze niet tof, het was vroegah allemaal beter, en dat is allemaal onze schuld. Jou heb ik dar nog niet over gehoord
Jaaaaaaaaaaa, die ken ik wel! thanks Tong!quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:14 schreef tong80 het volgende:
Yvonne beschouw is een 50-jarige leraar voor moeilijk opvoedbare kinderen zoals autistische en HDMFGFMers. Schreef columns in de voetbal International. Zijn columns plaatst ie nog steeds op Fok. En ze zijn geweldig om te lezen. Verder organiseert ie als redelijke newbie hele mooi voetbal toernaments. Hij post altijd objecttief in een subjectief forum. En hij zit niet op Fok omdat z'n huwelijk is gestrand maar gewoon omdat ie het een geweldig forum vindt.
Dit is hem
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Mooi! Maak daar eens wat meer reclame voor?!quote:
Heb al eens een column van SCH in GC gepost als TT. Ze nemen me toch niet te serieus dus ik doe daar niet te veel aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi! Maak daar eens wat meer reclame voor?!
Zonde! Er staan mooie columns tussen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al eens een column van SCH in GC gepost als TT. Ze nemen me toch niet te serieus dus ik doe daar niet te veel aan
Eerst een beetje hautain "melden!" brullen en vervolgens dit!quote:
Echt wel, iedereen vond het een prachtcolumn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al eens een column van SCH in GC gepost als TT. Ze nemen me toch niet te serieus dus ik doe daar niet te veel aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |