is wat anders dan de vanavond bekend geworden 'ijsoorlog'quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef static het volgende:
Meer info: Nieuwe kandidaten SBS IJsdansen bekend
quote:Opnieuw ijsdansoorlog!
RTL4 en SBS6 vallen opnieuw over elkaar heen om hun mateloos populaire ijsdansshows. SBS maakte woensdag bekend Sterren dansen op het IJs te vervroegen naar 12 januari. Woensdagavond bleek waarom... Ook RTL, dat eerst in alle talen zweeg over een vervolg op Dancing on Ice, blijkt over anderhalve week de schaatsen toch weer onder te binden.
Op de eerste serie van Dancing on Ice kwam kritiek van Nederlandse kijkers, omdat er ook Belgen meeschaatsten in het programma, en er een duo-presentatie was van Martijn Krabbé met Francesca Vanthielen. De Belgen doen nu niet meer mee, en de presentatie is nu in handen van Martijn Krabbé en John Williams, die vorig jaar zelf zijn schaatsen onder bond. RTL heeft nu onder meer Winston Gerschtanowitz en Stella Gommans aangetrokken om te schaatsen.
Aan het programma van SBS doen onder meer Thomas Berge, Elle van Rijn , Arend Langeberg en Sita mee. De presentatie is wederom in handen van Gerard Joling en Nance .
RTL zoekt nu directe concurrentie met SBS door hun shows ook op vrijdag- en zaterdagavond te programmeren.
Ik hoef er niet zo van te kotsen, maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:52 schreef robster16 het volgende:
GE-WEL-DIG! Zo helpen ze in nederland formule na formule om zeep. 2 seizoenen in 1 jaar proppen van dezelfde serie op 2 verschillende zenders, op t zelfde tijdstip. Gevolg, volgend jaar is iedereen het schaatsen kostmoe en zijn we door eventueel schaatsende sterren heen, of zit je met C of D celebs. De formule word nu uitgemolken en is meteen dood. GE-WEL-DIG, dat nederlandse stelsel. Nu hebben ze wederom een concurrentie strijd met elkaar en wie is er de dupe van? De kijker uiteindelijk. BELACHELIJK! Ik moet hier van kotsen!
inderdaad nutteloss kut programmaquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef superhero87 het volgende:
Zowieso een sneu programma, maar als ik moet kiezen, ga ik voor Kwaliteit en dat is RTL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |