Anders hardquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ok....als die twee lekkertjes binnen zijn die wel uitgekozen werden.....![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:20 schreef Kaleddis het volgende:
Ondertussen gaat op Mamjo de discussie helemaal nergens meer over![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:20 schreef Kaleddis het volgende:
Ondertussen gaat op Mamjo de discussie helemaal nergens meer over![]()
quote:
Waarom komen jullie naar nederland als je zo af gaat op de blanken,met oprotten,dat moeten wij witte eens zeggen oprotten ut nederland
-------------
We hebben het recht om in Nederland te zijn. Het zijn jullie witten die ons onder valse voorwenselen hebben weggehaald uit ons land en vervolgens meer dan 300 jaar hebben uitgebuit in Suriname. Dus we komen hier ons "tegoed" halen. we zijn er pas 30 jaar, dus nog minstens 270 te gaan, dan staan we misschien quitte.
-------------
Houdt je hondenbek kaaskop wij moeten oprotten,wees blij dat wij er zijn want jullie mannen willen zwartepoes.1die witte poes wassen hun kaaskutten niet die likken julliekaas koppen lekker schoon we daarom nemen jullie nu die zwartepoes die ruiken naar zwarte roos en wij wassen onze doos 3 maal perdag.en rotten jullie kaaskuten enlullen ook uit ons land want jullie neuken wel die zwarte lullen als honden en ze neuken jullie strak.4als die zwarte mannen julllie neuken dan is het je bent een lekker teef en slet.dos bekhouden.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:22 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij hun belspelletjes gedumpt? (blijkbaar worden die alleen op uiterlijk geslecteerd).
![]()
Ja met de nepkerst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is deze fijne groep al een keer eerder geweest
Vind het juist wel harder qua sfeer onderhuids.......... ( alhoewel ik de toestand met de kinderen van Natas echt te erg vond)quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef n1ek het volgende:
Harder aan het worden? Het is de laatste tijd juist stukken minder vind ik. Kijk even bij de nieuwsitems. Nena zingt, de miljonairs duiken. Niet echt boeiend. En dat Nathanael en Bart nog steeds Huub onderuit halen ja dat is wat zwak. Maar stoor je daar toch lekker niet aan zou ik zeggen.
Daarnaast vind ik het jammer dat alles maar afgezeken wordt. Je kunt niet 24 uur per dag maar dingen organiseren die iedereen leuk vind. Die boyband nu vind ik echt bagger. Maar lekker boeiend, dan kijk je ff niet.
helemaal mee eens, typisch zo'n geval van ; de beste stuurlui !quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef n1ek het volgende:
Harder aan het worden? Het is de laatste tijd juist stukken minder vind ik. Kijk even bij de nieuwsitems. Nena zingt, de miljonairs duiken. Niet echt boeiend. En dat Nathanael en Bart nog steeds Huub onderuit halen ja dat is wat zwak. Maar stoor je daar toch lekker niet aan zou ik zeggen.
Daarnaast vind ik het jammer dat alles maar afgezeken wordt. Je kunt niet 24 uur per dag maar dingen organiseren die iedereen leuk vind. Die boyband nu vind ik echt bagger. Maar lekker boeiend, dan kijk je ff niet.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:33 schreef Darklight het volgende:
DGK_Redactie, kunnen jullie Natasia's microfoon niet uitzetten, die schreeuwstem
Nou dat word weer niks voor Huub.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahahhahaaha, de 100 kontaktpunten (als ze die gaan verdienen), mogen straks weer naar eigen idee verdeeld worden.
En daar gaan we dan...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ben benieuwd of Nena gaat zingen
ALLES klinkt aangenamer dan natasiaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
Toch klinkt het aangenamer dan Natasia![]()
Mooi, mooi, in ieder geval heel veel beter dan Brian en Natasia samen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Nena zingt wel mooi.
Als ze niet zo onzeker deed was het echt wel mooi.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi, mooi, in ieder geval heel veel beter dan Brian en Natasia samen.
Ze is ECHT verlegen/ gegeneerd op dit punt (alleen zingen), had ze gisteren ook al toen ze samen met de zangleraar zat (zonder publiek).quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef 2live het volgende:
jammer dat ze er zo door heen zeurt, ze kan het best wel.
Je zou eerder denken als je zangles hebt kan je juist niet zingen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat je kunt zingen als je zangles hebt?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je zou eerder denken als je zangles hebt kan je juist niet zingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |