Dat kan zonder zangles ook wel hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je zou eerder denken als je zangles hebt kan je juist niet zingen!
yepquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef Kaleddis het volgende:
Moeten ze nu straks ook nog een DGK_nummer gaan maken ofzo![]()
Da's nog altijd 1 meer dan Natasiaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Natasia begint op Jacques Herb te lijken.... Die kan ook maar één nummer zingen.
Is knap dat ze hun concentratie weten te bewaren idd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef 2live het volgende:
als iedereen zo duidelijk de slappe lach krijgt als je zingt, en je houdt dan toch vol om door te gaan,
heb je een betonnen plaat voor je kop!
dus datquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is een mooi liedje, alleen ze verkrachten het
Natasia zal in beeld moeten .quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Dat gelach tussendoor is bij dit liedje van Queen dus wel storend.
In z'n graf?? De goeie man is als as met een vuurpijl de hemel in geschotenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Gigageil het volgende:
Bericht uit Vinkeveen :
"André Hazes heeft zich omgekeerd in zijn graf, na optreden in DGK"![]()
hij heeft een webcam in z'n graf?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Gigageil het volgende:
Bericht uit Vinkeveen :
"André Hazes heeft zich omgekeerd in zijn graf, na optreden in DGK"![]()
En Gij gelooft dat ? Is ie niet met een vlieger meegevlogen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In z'n graf?? De goeie man is als as met een vuurpijl de hemel in geschoten
kun je iets preciezer zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ging Die ene VROUW er niet uit? Ala haar MAN haar verneukte????
Waar is die VROUW ????
Wat voor geluid er ook bij een liedje van Queen gemaakt wordt, het kan er alleen iets aan toevoegen, in positieve zin.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Dat gelach tussendoor is bij dit liedje van Queen dus wel storend.
Hoe dan ook, feit is dat hij niet in een graf ligtquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En Gij gelooft dat ? Is ie niet met een vlieger meegevlogen dan?![]()
Hier niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:23 schreef Gigageil het volgende:
goudennathanael.spaces.live.com
acces denied....![]()
Hier niet hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:23 schreef Gigageil het volgende:
goudennathanael.spaces.live.com
acces denied....![]()
Huh??? Waar heb je het nu weer overquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorry!!!!!!!!!!!!!!!! ik dacht dat het SC was, wan Scanman kwam stoken.....
Ik zou niks meer drinken!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorry!!!!!!!!!!!!!!!! ik dacht dat het SC was, wan Scanman kwam stoken.....
Geen idee, als ie n petje opheeft is het cameracrewquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef blomst het volgende:
Wie is die vreemdeling die rond loopt in dgk
Weer een minifeestje ???quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:59 schreef bosb het volgende:
Nena gaat nog even naar de snackbar...
Die opdracht heeft joep net al gekregen geloog ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:12 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Weer een minifeestje ???
Of de opdracht om syl wat meer uittehoren.![]()
ik vind wel dat hij soort van gelijk heeft, of het echt smaad is weet ik niet, maar de log van nl is erop gebrand Huub af te branden en volgens mij mag dat niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:23 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft geen poot om op te staan.. kan de redactie hem niet behoeden om weer de pispaal te worden??
Waarom? Hij heeft zijn punt toch gemaakt. Nu is het NL die toch maar even met een jurist gaat praten. Niet omdat hij bang is hoor neeeeeeee, hij vindt het gewoon interessant.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
Als Huubje lef heeft gaat ie gewoon ff naar de sportzolder en confronteert NL nogmaals
Hij is echt super.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Lady-night het volgende:
Lieve Bart.
Nou ik weet even niets meer, wens je toe dat je je integriteit kan behouden in de villa, met al dat gespuis om je heen.
En echt hoor je staat nu al op diverse polls bovenaan (wie is je minst favoriete bewoner). Al twee weken hoor of waren het er nou drie. Nou ja dat weet ik even niet meer.
Heel veel succes he. Groeten aan NL>
noem 1 beledeging die er opstaat?? ben het niet tegen gekomen.. de column van Irene Moors in de viva is nog harderquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
ik vind wel dat hij soort van gelijk heeft, of het echt smaad is weet ik niet, maar de log van nl is erop gebrand Huub af te branden en volgens mij mag dat niet.
Ik zie hem zo nerveus roken, mss was hij het van planquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft zijn punt toch gemaakt. Nu is het NL die toch maar even met een jurist gaat praten. Niet omdat hij bang is hoor neeeeeeee, hij vindt het gewoon interessant.
is al opgelostquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heeft Natisiaa een last van het "verhaal" van Wilgo..... NOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Lady-night het volgende:
Lieve Bart.
------
Nou ik weet even niets meer, wens je toe dat je je integriteit kan behouden in de villa, met al dat gespuis om je heen.
En echt hoor je staat nu al op diverse polls bovenaan (wie is je minst favoriete bewoner). Al twee weken hoor of waren het er nou drie. Nou ja dat weet ik even niet meer.
Heel veel succes he. Groeten aan NL>
Helemaal mooi, deze brief naar alle bewoners, zal voor nogal wat discussie zorgen. (als ze m krijgen)quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Lady-night het volgende:
ga ik wel doen naar alle bewoners
Goed idee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Lady-night het volgende:
ga ik wel doen naar alle bewoners
je bedoeld in het kantoortjequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Lady-night het volgende:
Vind je heel leuk met Les, jullie lagen er echt charmant bij hoor met nieuwjaar, jurkje wel iets te hoog opgekropen, maar ja alleeen een moralist die zich daar aan stoort.
De pispaal is hij al, dus wat heeft hij te verliezen.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:23 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft geen poot om op te staan.. kan de redactie hem niet behoeden om weer de pispaal te worden??
wat is er mis mee om in een artikel de naam Huub te gebruiken??quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Miraaa het volgende:
[..]
De pispaal is hij al, dus wat heeft hij te verliezen.....![]()
Daarbij is het met internet zo, dat je duidelijk de maker (bron) ervan moet kunnen aanwijzen ( dat kan hij )
Het zijn geen foto`s van talpa, maar van natte nel zelf. ( eigen camera )
Daarbij linkt hij niets, maar is het eigen tekst.
En hij noemt duidelijk in ieder artikel de naam "Huub"
Als NL echt slim is, veranderd hij echt alles in Joep, maakt Huub gezicht zwart en linkt naar een evt sub-site waarvan de eigenaar niet bekent is.
Ik denk dat Huub wel een kans maakt.![]()
vet sick ouwe!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, die beiden hebben het toch voor het zeggen.
Anyway, .. ja toch? Is toch zo? Ja Anyway....
Ik wil de stemmen verdelen...
Ja, jij moet ze verdelen....
Anyway, IK ben toch..... SERIOUS!!!
No Kidding!?!?!?!?
HQHQHQHQ No kidding!!!
Kunnen ze ABN praten?!?!
jij ziet werkelijk nergens een probleem in wat Huub betreft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er mis mee om in een artikel de naam Huub te gebruiken??
Voor mij helemaal niets.......ik geef alleen maar aan, dat we niet raar moeten gaan kijken als het Huub lukt.....en zo niet, ja dan veranderd er weinig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er mis mee om in een artikel de naam Huub te gebruiken??
Morgen allemaal werkende mensen in beeld.quote:De Villa zal een grote onderhoudsbeurt krijgen en jullie kunnen volgen hoe er flink gedweild, gesopt en geverfd zal worden!
Morgen moet ik weer gaan werkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Morgen allemaal werkende mensen in beeld.![]()
![]()
![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
net als na BB5 met die bouwvakkers, maar dan MET beeldquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Morgen allemaal werkende mensen in beeld.![]()
![]()
![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Ja, was wel genant, maar ik heb nog lang zitten luisteren naar die bouwvakkers. Daar zouden ze er eens een stel van in een BB huis moeten zettenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
[..]
net als na BB5 met die bouwvakkers, maar dan MET beeld![]()
![]()
"wat een gore teringzooi hebben ze er van gemaakt. Effe een shaggie doen"
Ik hoor het hem nog zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |