Dat ziet er wel grappig uit zeg!! Hopelijk is het niet alleen een gadget maar krijgt het ook functionaliteitquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef metalheadBOC het volgende:
Nog een leuke
[afbeelding]
Kan helaas geen datum vinden van wanneer ze deze van plan zijn uit te brengen
quote:Hallo xx
Het gaat om nog eens 2 miljoen Wii's tussen het begin van 2007 en het
einde van maart. Dat betekend dus 6 miljoen in totaal tot het einde van
het fiscale jaar.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> >>> xxx <xxxx@home.nl> 12/10/06 11:19 >>>
Beste,
Onlangs lees ik op de officiele duitse nintendo site het volgende.
” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006
vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und *nochmal *sechs Millionen bis
zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”
Als je dit zou vertalen naar het Nederlands zou dit betekenen, dat tot
het einde van het jaar 4 miljoen verscheept worden, wereldwijd en tot
einde van het fisicale jaar ( maart 2007) nog eens 6 miljoen. Ik dacht
dat eerst de bedoeling 4 tot het einde van het jaar en daarna nog eens
2
miljoen tot het einde van fisicale jaar.
Kunnen jullie hier uitsluiting over geven. Het liefste in engels
aangezien een aantal nieuws sites hoor ook al over uitwijden.
Het maakt nogal uit als het 6 miljoen tot maart zijn of 10 miljoen
namelijk.
Met vriendelijke groet,
xxx
Wii Owner.
__________ NOD32 1951 (20070101) Informatie __________
Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
http://www.nod32.nl
contact@nintendo.nl ( ik neem aan dat ze ook .be hebben)quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is het adres van dat nintendoteam? ik wil ze ook nog een vraag stellen
alleen kijk de datums maar eens:quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
ok thanx!
3 tot 4 minutenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:18 schreef _petjan het volgende:
Hoelaat komen de nieuwe VC games online? Ik hoop op streetfighter.
Zou wat zijn als Nintendo dat tempo van verkopen ook vol houdt. 6 miljoen in maart. Dat zou betekenen dat eind 2007 ze op bijna 20 miljoen verkochte exemplaren zitten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef depax het volgende:
ik heb trouwens eindelijk antwoord van nintendo op mijn vraag van paar weken geleden
[..]
Ah handig, bedankt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zie http://en.wikipedia.org/w(...)#Storage_and_Control voor besturingen
Op zich wel, maar ik ga er van uit dat ze ook Mario Allstars voor de SNES gaan aanbieden (ooit). Die heb ik dan liever. Al heb ik 'm ook origineel liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef BrainZz het volgende:
super mario bros 1 is op zich lachen toch![]()
Ik heb nog ijdele hoop dat ze goldeneye ooit uitbrengen maar dat zal wel niet
Hmm iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:30 schreef Cheiron het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)pc-aan.html#reacties
Hebben jullie deze gezien? Origineel design van shuttle
Of in de winkel. Het is hoe je wilt betalen. Mag je zelf weten, of heb je nog een mening voor jezelf nodig?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hoe betalen jullie eigenlijk voor die downloads? Gewoon een lading puntenkaarten gekocht of met cc?
puntenkaart aangezien ik geen cc hebquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hmm iddIk vind het niet echt mooi eigenlijk.
Hoe betalen jullie eigenlijk voor die downloads? Gewoon een lading puntenkaarten gekocht of met cc?
Nee maar ik ga er van uit dat het goed en veilig is alleen je kan beter in de winkel punten kaarten kopen dan krijg je namelijk er een mooi wit DVD doosje bij voor nietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al eens vc-aankopen met cc gedaan? is dat makkelijk en veilig?
Net gedaan, makelijk, snel en veiligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al eens vc-aankopen met cc gedaan? is dat makkelijk en veilig?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of in de winkel. Het is hoe je wilt betalen. Mag je zelf weten, of heb je nog een mening voor jezelf nodig?
ze zitten al op 3.58 dus het kanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Nintendo dat tempo van verkopen ook vol houdt. 6 miljoen in maart. Dat zou betekenen dat eind 2007 ze op bijna 20 miljoen verkochte exemplaren zitten.
En paper mario (N64) en mario Kart (n64) ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:38 schreef Jonnyboy het volgende:
Mario is vet retro!
Wanneer komen Super Mario Rpg, GoldenEye, Banjo-kazooie
Zo'n kabel is bij een 3rd party (ben ff het merk vergeten) wel aangekondigd. Ik wacht daar ook nog op. Hopelijk binnen niet al te lange tijd...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:41 schreef Cid het volgende:
Is er trouwens al een RGB kabel te krijgen welke ook lossen tulp stekkers heeft voor audio? Voor mijn PS2 heb ik zo'n Blaze Scart kabel, met twee losse tulp stekkers voor in mijn dobly setje. Als ik de Nintendo Scart kabel koop heb ik wel beter beeld, maardolby geluid....
Ander kan je er altijd nog een blokje tussen zetten die de audio er uit haalt. of lus je je tv door op de stereoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:46 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Zo'n kabel is bij een 3rd party (ben ff het merk vergeten) wel aangekondigd. Ik wacht daar ook nog op. Hopelijk binnen niet al te lange tijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Heb wel eens gekeken of ik zo'n tussenblokje kon vinden, maar niet kunnen vinden. En ALS het bestaat, dan is het nog maar de vraag of die wel het RGB signaal doorgeeft en niet alleen het composiet signaal...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:57 schreef MeZZiN het volgende:
Ander kan je er altijd nog een blokje tussen zetten die de audio er uit haalt. of lus je je tv door op de stereo
WHyyy?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef linebear het volgende:
oh shit.... [mental note] rayman snel verkopen [/mental note]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |