Vannacht waarschijnlijk al.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:33 schreef Woelli het volgende:
Morgen ook meteen ronde 2?
ja, ik had nog wat ontdekt wat niet klopte... ben het nu alleen weer vergetenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja tof! Maar er waren een paar plotholes
Zo alle vooroordelen over hockey komen ook weer eens langsquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Er was inderdaad wel zo'n hele hockey/Hillegersberg/Kralingen-groep, maar dat waren ook niet bepaald mijn type mensen.
het is nou eenmaal zo dat de meeste hockeyers eerder diederik of noortje heten dan henkie of priscillaquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Zo alle vooroordelen over hockey komen ook weer eens langs
En die zijn op mijn oude school allemaal bevestigdquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Zo alle vooroordelen over hockey komen ook weer eens langs
nee, Deja Vu.. was niet zo, ik had m al een keer gezien...quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee, Deja Vu.. was niet zo, ik had m al een keer gezien...
HAAAAAAAAAHAHAHAHAH GRAPPIGGGGG, DEJA VU, AL GEZIEN, MUHHAAHAH !!!11!!11einseins!
dus![]()
Hockeyers moeten gewoon trots zijn op hun kakhgehalte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die zijn op mijn oude school allemaal bevestigd.
ja iets anders was daar niet op te zeggen iddquote:
Dat waren ze ook, dat was het probleem.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hockeyers moeten gewoon trots zijn op hun kakhgehalte.![]()
Zo snel mogelijk 18 worden om je naam te laten veranderen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik Jan Diederik heette wist ik het wel.
Oja, das ook net iets voor jou jaquote:
Nee, dan ging ik hockeyen en erg goed worden!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk 18 worden om je naam te laten veranderen?
En daarna natuurlijk in het studentencorps.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dan ging ik hockeyen en erg goed worden!
Koud. Maar wel even gezelligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Hoi Sven, hoe was het in Rotterdam?
OMG, en ik dacht serieus dat het goed wasquote:
En dat moet de geesten van de volgende generatie knedenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, en ik dacht serieus dat het goed was.
Laten we het maar op vermoeidheid van het reizen gooien!
quote:
Niet meer, maar als ik naar rechts kijk ziet ie er wel erg uitnodigend uit.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het rustig vandaag...
Ligt idereen nog in bed ofzo?
Ik was er vroeg uit vandaagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het rustig vandaag...
Ligt idereen nog in bed ofzo?
Alvast veel plezierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook goeiemiddag!
Straks familiedag, hopelijk een leuke middag.
helemaal top Z.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat moet de geesten van de volgende generatie kneden![]()
Zie je hoe subtiel ik een referentie naar het deeg in mijn sneer verwerkt heb?!![]()
Je kunt gaan masturberen onder het bureauquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook. maar het is best wel rustig op me werk
Pak me maar aan hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
helemaal top Z.
spellingchecker voor sport... lachertje!svennie
Insgelijks.quote:
Graag gedaan, mijn beste!quote:
geen goed plan ik zit voor het raamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt gaan masturberen onder het bureau![]()
Des te meer reden om het te doen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen goed plan ik zit voor het raam
Ik werk op een net kantoor. Slechte reputatiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Des te meer reden om het te doen!![]()
Misschien worden er dan foto's en filmpjes gemaakt. Gevolgd natuurlijk door een publicatie op een baggerlog zoals Geen Stijl, Flabber, Jaggle, Volkomen Kut enzo!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk op een net kantoor. Slechte reputatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |