abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:50:30 #276
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45214240
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

nee niet echt. Ik heb namelijk niks met alternatieve muziek in de zin van Pearl Jam, Metallica en dat soort lange haren en hardrock shirt bands. Ik hou van Beatlesque muziek met leuke melodielijnen. Overigens wordt er bij Diep in de Groef (zo heet die avond) ook bands als The Prodigy en Daft Punk gedraaid
Klinkt leuk ! Ik hou zeker wel van alternatieve muziek, maar niet om op te dansen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_45214281
Beetje de helling afkraken

Zo'n beetje de enige tent in utrecht met echt goed en zuiver geluid. En de sfeer maak je nog altijd zelf he

(en dan denken jullie, wat bitched hij toch elke keer over het geluid, met de feestjes die ik afga is goed diepgaand geluid nodig wilt de muziek tot zijn recht komen. Het is voor mij dus een belangrijke factor)
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 15:54:54 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45214418
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef Zeurberus het volgende:
Beetje de helling afkraken

Zo'n beetje de enige tent in utrecht met echt goed en zuiver geluid. En de sfeer maak je nog altijd zelf he

(en dan denken jullie, wat bitched hij toch elke keer over het geluid, met de feestjes die ik afga is goed diepgaand geluid nodig wilt de muziek tot zijn recht komen. Het is voor mij dus een belangrijke factor)
het geluid was prima maar ik vond het maar een saaie lege doos en het publiek was ook wazig dus dat maakte het er ook niet beter op. Maar goed, ik vind sfeer belangrijk, jij geluid
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_45214470
Sfeer staat op een goede tweede plaats hoor
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 15:58:36 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45214552
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef Zeurberus het volgende:
Sfeer staat op een goede tweede plaats hoor
Geluid op een goede tweede bij mij Vind het ook erg belangrijk. Bij het concert van the Killers in paradiso stond de bas bijvoorbeeld zo hard dat ik er echt leip van werd. achteraf gelezen dat ze dat doen zodat je niet goed kan horen dat de zanger vals zingt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_45214694
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

het geluid was prima maar ik vond het maar een saaie lege doos en het publiek was ook wazig dus dat maakte het er ook niet beter op. Maar goed, ik vind sfeer belangrijk, jij geluid
Hoi. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 16:06:06 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45214836
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Hoi. .
Je voelt je aangesproken? Hoeft toch niet, ik was er immers toch ook

En WAS rules
pi_45214899
Het is een van mijn meest favoriete dansavonden in Utrecht, en het is een avond waarop ik met al mijn homies naar de Helling trek om daar lekker een potje te gaan zitten inteelten met de DJ's. . Dus ja, ik vrees dat ik me een beetje aangesproken voel. .
pi_45214906
Heb pas paar keer een concert meegemaakt (Eminem en RHCP, geeft gelijk mijn diversiteit qua muziek weer) en daar overstemde de bass/drums ook alles. Heb het idee dat zang altijd achtergesteld is qua volume en/of zuiverheid. Wat ik dan wel weer leuk vind aan bands is dat als je bv kijkt naar de gitarist, dan de dan ineens de gitaar beter hoort en kijk je naar de bassist, dan hoor je ineens de basslijnen een stuk beter. Maar dat kan ook aan mij liggen
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 16:10:40 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45215018
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is een van mijn meest favoriete dansavonden in Utrecht, en het is een avond waarop ik met al mijn homies naar de Helling trek om daar lekker een potje te gaan zitten inteelten met de DJ's. . Dus ja, ik vrees dat ik me een beetje aangesproken voel. .
Oh Nou ja ik hou niet zo van de jaren 80 Joy Division/The Cure achtige muziek en dat had toch wel de overhand die avond dat ik er was. Terwijl het op Lowlands veel evenwichtiger verdeeld was Wat ik ook jammer vond is dat de dj zoveel stijlen door elkaar heen gooide. Ik heb liever een paar van die jaren 80 nummers achter elkaar en dan een paar nummers van nu ofzo. Maar het ging echt van: Lily Allen - The Cure - Franz Ferdinand - Joy Division - Sugababes. Maar ik ben daar heel gevoelig voor hoor
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 16:11:29 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45215055
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Zeurberus het volgende:
Heb pas paar keer een concert meegemaakt (Eminem en RHCP, geeft gelijk mijn diversiteit qua muziek weer) en daar overstemde de bass/drums ook alles. Heb het idee dat zang altijd achtergesteld is qua volume en/of zuiverheid. Wat ik dan wel weer leuk vind aan bands is dat als je bv kijkt naar de gitarist, dan de dan ineens de gitaar beter hoort en kijk je naar de bassist, dan hoor je ineens de basslijnen een stuk beter. Maar dat kan ook aan mij liggen
nee dat heb ik ook hoor Komt gewoon omdat je dan meer oplet op dat ene instrument. Vind het altijd wel leuk om alle bandleden eens goed te bekijken/beluisteren
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:14:18 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_45215164
Dat vind ik nou juist eigenlijk het grootste nadeel van de Ekko, dat het een beetje sfeerloos is (de laatste keer dat ik in de helling ben geweest heette het echter de vloer, dus go figure). Het is zo'n huiskamer. En da's prima, maar om dan vijf euro entree te moeten betalen..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45215216
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh Nou ja ik hou niet zo van de jaren 80 Joy Division/The Cure achtige muziek en dat had toch wel de overhand die avond dat ik er was. Terwijl het op Lowlands veel evenwichtiger verdeeld was Wat ik ook jammer vond is dat de dj zoveel stijlen door elkaar heen gooide. Ik heb liever een paar van die jaren 80 nummers achter elkaar en dan een paar nummers van nu ofzo. Maar het ging echt van: Lily Allen - The Cure - Franz Ferdinand - Joy Division - Sugababes. Maar ik ben daar heel gevoelig voor hoor
Op Lowlands draaide Ferry Roseboom (hobby-DJ en tevens oprichter van Excelsior) met DJ St. Paul (de man van de Pop o' Matic op donderdag), op NMTB-avonden draait Ferry met Gijsbert Kramer (popjournalist van de Volkskrant). Het waren verschillende DJ's, dat verklaart het verschil in draaistijl denk ik. .

Persoonlijk maakt het me geen fluit uit, en moeten ze vooral doen wat ze zelf leuk vinden, dat heeft tot nu toe fantastische NMTB opgeleverd. Vooral als Ferry dolenthousiast Stop van de Spice Girls op gaat zetten en mee gaat dansen. .
pi_45215253
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:14 schreef speknek het volgende:
Dat vind ik nou juist eigenlijk het grootste nadeel van de Ekko, dat het een beetje sfeerloos is (de laatste keer dat ik in de helling ben geweest heette het echter de vloer, dus go figure). Het is zo'n huiskamer. En da's prima, maar om dan vijf euro entree te moeten betalen..
Ja precies. En soms verandert het publiek ook. Dat er opeens een groep lallende landbouwuniversiteitsmongolen heeft verzonnen dat de EKKO leuk is, en dan heb je een avond lang van die springende mongolen. .
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:26:25 #290
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45215689
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Denk aan al die volksstammen die het niet zo goed hebben en buiten Utrecht wonen!
*unkras*
Buiten Utreg wonen is dus echt wel relaxt! Ik kom uit de Meern; goudkust van Utreg...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45216449
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik dat was, maar gefeliciteerd. Waar woon je dan?

Naar voorbeeld van Q.
pi_45217439
Ik woon tussen de neude en het stadhuis.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:36:51 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_45218319
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef TMan het volgende:

[..]

[afbeelding]

Naar voorbeeld van Q.
Jij wint.
For great justice!
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 19:30:33 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45222359
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef ssebass het volgende:
Ik woon tussen de neude en het stadhuis.
Oeh lekker centraal Geen last van overlast door stappende mensen 's nachts?
pi_45224586
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh lekker centraal Geen last van overlast door stappende mensen 's nachts?
Hmm nee niet echt. Je hoort wel alles buiten maar ik stoor mij daar eigenlijk niet aan. Het is toch nog relatief rustig. Heel soms een klein braakje voor de deur en dat is wel echt naar.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_45229022
Hallo ik ga eind vd maand een weekendje weg naar utrecht,

Mensen uit Utrecht nog tips wat ik zou moeten doen daar met mijn VRIENDIN ?

Hoorde dat het een mooie stad is.
pi_45229970
Een compleet NIET romantische plek: Museum van Speelklok tot Pierement. Lekker samen omvergeblazen worden door een draaiorgel. .

En in de categorie serieus:
Qua lunch zou ik lekker bij de Bakkerswinkel gaan zitten. Dat zit op de Voorstraat, schuin tegenover City/Movies-bioscoop. En als je daar naar beneden loopt in de winkel zit je heel knus helemaal in een gewelf allemaal lekkere hapjes en thee enzo. Misschien beetje prijzig, maar o zo knus en romantisch. Is alleen lunch en high tea, geen avondeten.

Samen de Dom beklimmen kan natuurlijk ook heel romantisch zijn. En erg Utrechts. Of een wandeling langs de Singel maken. Gewoon ergens beginnen en dan een heel rondje lopen. Kan je meteen bij de Sterrenwacht kijken of die open is voor bezoekers, want dat weet ik namelijk niet. Maar dat zou wel heel waus zijn voor 's avonds, samen sterren kijken. .

's Avonds zou je bij 't Hoogt of Springhaver kunnen eten en een film kijken, beiden zijn arthouse-achtige bioscopen waar je ook kan eten met een kroeg erbij.
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:23:07 #298
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45229979
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef PocketAce het volgende:
Hallo ik ga eind vd maand een weekendje weg naar utrecht,

Mensen uit Utrecht nog tips wat ik zou moeten doen daar met mijn VRIENDIN ?

Hoorde dat het een mooie stad is.
De Dom beklimmen, wat een uitzicht!! (beste ff bellen & reserveren)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45230001
Ik ga even een nieuw topic maken, deze is bijna vol.
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:29:28 #300
8369 speknek
Another day another slay
pi_45230285
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een compleet NIET romantische plek: Museum van Speelklok tot Pierement. Lekker samen omvergeblazen worden door een draaiorgel. .

En in de categorie serieus:
Qua lunch zou ik lekker bij de Bakkerswinkel gaan zitten. Dat zit op de Voorstraat, schuin tegenover City/Movies-bioscoop. En als je daar naar beneden loopt in de winkel zit je heel knus helemaal in een gewelf allemaal lekkere hapjes en thee enzo. Misschien beetje prijzig, maar o zo knus en romantisch. Is alleen lunch en high tea, geen avondeten.

Samen de Dom beklimmen kan natuurlijk ook heel romantisch zijn. En erg Utrechts. Of een wandeling langs de Singel maken. Gewoon ergens beginnen en dan een heel rondje lopen. Kan je meteen bij de Sterrenwacht kijken of die open is voor bezoekers, want dat weet ik namelijk niet. Maar dat zou wel heel waus zijn voor 's avonds, samen sterren kijken. .

's Avonds zou je bij 't Hoogt of Springhaver kunnen eten en een film kijken, beiden zijn arthouse-achtige bioscopen waar je ook kan eten met een kroeg erbij.
Zet deze gelijk in de OP .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')