Klinkt leuk ! Ik hou zeker wel van alternatieve muziek, maar niet om op te dansen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee niet echt. Ik heb namelijk niks met alternatieve muziek in de zin van Pearl Jam, Metallica en dat soort lange haren en hardrock shirt bands. Ik hou van Beatlesque muziek met leuke melodielijnen. Overigens wordt er bij Diep in de Groef (zo heet die avond) ook bands als The Prodigy en Daft Punk gedraaid

het geluid was prima maar ik vond het maar een saaie lege doos en het publiek was ook wazig dus dat maakte het er ook niet beter op. Maar goed, ik vind sfeer belangrijk, jij geluidquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef Zeurberus het volgende:
Beetje de helling afkraken
Zo'n beetje de enige tent in utrecht met echt goed en zuiver geluid. En de sfeer maak je nog altijd zelf he
(en dan denken jullie, wat bitched hij toch elke keer over het geluid, met de feestjes die ik afga is goed diepgaand geluid nodig wilt de muziek tot zijn recht komen. Het is voor mij dus een belangrijke factor)

Geluid op een goede tweede bij mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:56 schreef Zeurberus het volgende:
Sfeer staat op een goede tweede plaats hoor

Hoi.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
het geluid was prima maar ik vond het maar een saaie lege doos en het publiek was ook wazig dus dat maakte het er ook niet beter op. Maar goed, ik vind sfeer belangrijk, jij geluid![]()

Je voelt je aangesproken?quote:

Ohquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is een van mijn meest favoriete dansavonden in Utrecht, en het is een avond waarop ik met al mijn homies naar de Helling trek om daar lekker een potje te gaan zitten inteelten met de DJ's.. Dus ja, ik vrees dat ik me een beetje aangesproken voel.
.

nee dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Zeurberus het volgende:
Heb pas paar keer een concert meegemaakt (Eminem en RHCP, geeft gelijk mijn diversiteit qua muziek weer) en daar overstemde de bass/drums ook alles. Heb het idee dat zang altijd achtergesteld is qua volume en/of zuiverheid. Wat ik dan wel weer leuk vind aan bands is dat als je bv kijkt naar de gitarist, dan de dan ineens de gitaar beter hoort en kijk je naar de bassist, dan hoor je ineens de basslijnen een stuk beter. Maar dat kan ook aan mij liggen

Op Lowlands draaide Ferry Roseboom (hobby-DJ en tevens oprichter van Excelsior) met DJ St. Paul (de man van de Pop o' Matic op donderdag), op NMTB-avonden draait Ferry met Gijsbert Kramer (popjournalist van de Volkskrant). Het waren verschillende DJ's, dat verklaart het verschil in draaistijl denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
OhNou ja ik hou niet zo van de jaren 80 Joy Division/The Cure achtige muziek en dat had toch wel de overhand die avond dat ik er was. Terwijl het op Lowlands veel evenwichtiger verdeeld was
Wat ik ook jammer vond is dat de dj zoveel stijlen door elkaar heen gooide. Ik heb liever een paar van die jaren 80 nummers achter elkaar en dan een paar nummers van nu ofzo. Maar het ging echt van: Lily Allen - The Cure - Franz Ferdinand - Joy Division - Sugababes. Maar ik ben daar heel gevoelig voor hoor
![]()

Ja precies. En soms verandert het publiek ook. Dat er opeens een groep lallende landbouwuniversiteitsmongolen heeft verzonnen dat de EKKO leuk is, en dan heb je een avond lang van die springende mongolen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:14 schreef speknek het volgende:
Dat vind ik nou juist eigenlijk het grootste nadeel van de Ekko, dat het een beetje sfeerloos is(de laatste keer dat ik in de helling ben geweest heette het echter de vloer, dus go figure). Het is zo'n huiskamer. En da's prima, maar om dan vijf euro entree te moeten betalen..

Buiten Utreg wonen is dus echt wel relaxt! Ik kom uit de Meern; goudkust van Utreg...quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk aan al die volksstammen die het niet zo goed hebben en buiten Utrecht wonen!
*unkras*

quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat was, maar gefeliciteerd. Waar woon je dan?

Oeh lekker centraalquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef ssebass het volgende:
Ik woon tussen de neude en het stadhuis.

Hmm nee niet echt. Je hoort wel alles buiten maar ik stoor mij daar eigenlijk niet aan. Het is toch nog relatief rustig. Heel soms een klein braakje voor de deur en dat is wel echt naar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh lekker centraalGeen last van overlast door stappende mensen 's nachts?

De Dom beklimmen, wat een uitzicht!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef PocketAce het volgende:
Hallo ik ga eind vd maand een weekendje weg naar utrecht,
Mensen uit Utrecht nog tips wat ik zou moeten doen daar met mijn VRIENDIN ?
Hoorde dat het een mooie stad is.

Zet deze gelijk in de OPquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een compleet NIET romantische plek: Museum van Speelklok tot Pierement. Lekker samen omvergeblazen worden door een draaiorgel..
En in de categorie serieus:
Qua lunch zou ik lekker bij de Bakkerswinkel gaan zitten. Dat zit op de Voorstraat, schuin tegenover City/Movies-bioscoop. En als je daar naar beneden loopt in de winkel zit je heel knus helemaal in een gewelf allemaal lekkere hapjes en thee enzo. Misschien beetje prijzig, maar o zo knus en romantisch. Is alleen lunch en high tea, geen avondeten.
Samen de Dom beklimmen kan natuurlijk ook heel romantisch zijn. En erg Utrechts. Of een wandeling langs de Singel maken. Gewoon ergens beginnen en dan een heel rondje lopen. Kan je meteen bij de Sterrenwacht kijken of die open is voor bezoekers, want dat weet ik namelijk niet. Maar dat zou wel heel waus zijn voor 's avonds, samen sterren kijken..
's Avonds zou je bij 't Hoogt of Springhaver kunnen eten en een film kijken, beiden zijn arthouse-achtige bioscopen waar je ook kan eten met een kroeg erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |