Ik bedoelde dat ik geen kaartje in de OP wou met mijn huisadres erop.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
In de FiPo wordt het zo'n rommetje, krijg je twintig keer de kaart te zien.

Euhm, zie de comment van Qquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
In de FiPo wordt het zo'n rommetje, krijg je twintig keer de kaart te zien.

Oh nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik bedoelde dat ik geen kaartje in de OP wou met mijn huisadres erop.

Das logisch, dat wil niemand denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik geen kaartje in de OP wou met mijn huisadres erop.

quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Das logisch, dat wil niemand denk ik

I dare you.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef Zeurberus het volgende:
He jammer, wilde nou net gaan stalken.
Dan maar elke dag naar Cafe Belgie

quote:

Als ik speknek wil stalken hoef ik nieteens moeite te doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:07 schreef speknek het volgende:
Als ik Audrey wil stalken moet ik gewoon achterstevoren lopen.

Ik vind het goed hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
Ja fok meet in de ekko![]()
Qua kroegen ben ik te vinden in: Het gras van de Buren, de Bastaard, de Flater, café België, de Winkel van Sinkel en Zussen. Dat wordt nog zoeken dusQua uitgaan vooral Tivoli/Ekko

De kikker is toch naast de Winkel van Sinkel? Ekko is op de bemuurde weerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:20 schreef Zeurberus het volgende:
Ekko...is dat nu niet het Kikker Theater?
Zo ja, dan heb ik een idee waar die zit

Ik ben helemaal niet zo alternatief hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor. (ga vast een oud rock shirt zoeken
)

Kom je weleens bij Never Mind The British ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo alternatief hoorIk ga naar britpop/indierock avonden

Daar heb ik geen t-shirts voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]

Is dat zoiets als "Ik ben geen gabber, ik ga naar speedcore avonden" ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:

Een beetje wel, al is het misschien toch wat mainstream voor Ekkoquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Is dat zoiets als "Ik ben geen gabber, ik ga naar speedcore avonden" ?.

Een keer in de Helling geweest, vond het wel een tegenvaller. De sfeer sowieso (lelijke blokkendoos) maar ook de dj draaide raar. En dat terwijl het op Lowlands zo tof wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kom je weleens bij Never Mind The British ?

nee niet echt. Ik heb namelijk niks met alternatieve muziek in de zin van Pearl Jam, Metallica en dat soort lange haren en hardrock shirt bands. Ik hou van Beatlesque muziek met leuke melodielijnen. Overigens wordt er bij Diep in de Groef (zo heet die avond) ook bands als The Prodigy en Daft Punk gedraaidquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Is dat zoiets als "Ik ben geen gabber, ik ga naar speedcore avonden" ?.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |