Damn you.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef Egamer het volgende:
Doei.
Goodbye my lover
Goodbye my friend
You have been the one
You have been the one for me
Goodbye my lover
Goodbye my friend
You have been the one
You have been the one for me
ik las...quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zonde. Maar als user ben je ook okay.
Waar is Freud als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik las...
als user ben je ook gay![]()
![]()
thnks![]()
Rejoice. It's the second coming of the MMquote:
Hoi.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Goed gemod Peri. En tot ziens in het zwart.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef speknek het volgende:
Oh ja, jij bent al een tijd terug naar games gegaan.
Ja, vond het ook al een beetje raar staan in de MED, maar ja.quote:
nou nu dus (alhoewel ik deze nickname al heb sinds 1995 toen er nog niet eens breezers op de markt waren, laatstaan dat er een generatie neukgrage vrouwelijke personene waren die zo bestempeld werdenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:14 schreef donald_dick het volgende:
wanneer hebben mods zulke breezah namen?
Je bent niet echt actief he. Reageren na een week in je naam topicquote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nou nu dus (alhoewel ik deze nickname al heb sinds 1995 toen er nog niet eens breezers op de markt waren, laatstaan dat er een generatie neukgrage vrouwelijke personene waren die zo bestempeld werden)
Ik reageer waneer ik iets te melden heb, of mij een vraag gesteld word. Ik ga mij (net als op MUZ btw) niet forceren te reageren in topics die mij weinig interesseren.(tenzij ik moet ingrijpen natuurlijk)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Je bent niet echt actief he. Reageren na een week in je naam topic
Tja.. opzich welquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:10 schreef Panick het volgende:
Mag inmiddels wel unstickied worden toch?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |