niet het juiste topic, maar donequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef kinky_queen het volgende:
[TK] Sony strdb-1080 receiver OOP
Goede deal met DeeCruise
[afbeelding]
Ik had ook interesse in hostel, maar zag dat hij inmiddels bij jou binnen was. Tot mijn verbazing heb ik nu ineens een pm van thecompany waarin hij vertelt dat we wat hem betreft een deal hebben. Beetje raar...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:11 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Naar aanleiding van dit Topic, heb ik m'n twijfdels over de user m84life, danwel thecompany.
Terwijl ik al een deal met hem had gesloten, kickte hij het topic omhoog met de mededeling dat de [door hem aan mij toegezegde DVD's] nog te koop waren. Terwijl ik een dag of 3 eerder al had betaald.
Ik heb deze DVD's zojuist wel op de mat gevonden, maar ik vind het een beetje merkwaardige manier van handelen.
ik heb dat topic even gesloten, ik ben ook wel razend benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik had ook interesse in hostel, maar zag dat hij inmiddels bij jou binnen was. Tot mijn verbazing heb ik nu ineens een pm van thecompany waarin hij vertelt dat we wat hem betreft een deal hebben. Beetje raar...![]()
Ondanks dat hij is gebanned nog even een update:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef MeneerMossel het volgende:
Ik heb met DBBknown de ruil gedaan mijn N70 voor zijn mp3 speler en telefoon.
Mijn N70 is op op 24 januari ( de dag nadat we de deal hadden gesloten ) al bij hem aangekomen en tot op heden heb ik nog niets van hem ontvangen.
De communicatie gaat moeizaam, mailtjes die ik stuur worden niet beantwoord, telefoontjes die ik doe worden a. niet opgenomen of b. beantwoord met dat het nog iets langer duurt en bijna op de post gaat. Afgelopen zaterdag is volgens hem het pakje op de post gegaan maar bij de pakketpost en reguliere post van gisteren en vandaag zat het er niet bij.
Afspraken worden niet nagekomen, het pakket zou eigenlijk de dag erop op de bus gaan. Verder heeft DDBknown tot 2 keer toe beloofd dat er een track&trace nummer per mail zou worden gestuurd, maar ook deze heb ik nog niet mogen ontvangen.![]()
Tot het geheel is opgelost, dit even ter informatie voor andere kopers ( en verkopers )
Hou je in de gaten dat je het track en trace nummer achter elkaar in moet vullen? Dus bijv.:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:55 schreef MeneerMossel het volgende:
- track&trace nummer gekregen ( na veel zeuren ), maar bij invullen op tt.nl komt er een melding dat er geen pakket voor dat nummer is gevonden..
Ja, dat wist ik.. Maar bedankt voor je aanvulling!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:33 schreef Madbull het volgende:
[..]
Hou je in de gaten dat je het track en trace nummer achter elkaar in moet vullen? Dus bijv.:
3SPA0123456
en niet zoals je de code gedrukt krijgt op het briefje 3SPA 0123456
Ik wacht morgen nog even af, anders:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
internetoplichting.nl en aangifte doen
Oblivionquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef lcicle het volgende:
Ik wilde nog even mededelen dat Oblivion mijn blouse gekocht heeft en daarvoor super mega snel het geld heeft overgemaakt!
Communicatie via mail verliep heel snel en soepel, prima deal dus.![]()
[TK] Colbert + Pantalon + Blouses
dan zou ik even contact houden met meneermossel (als het goed is heb je zijn mailaders) dan kunnen jullie de aangifte misschein combineren. Wat een slappe zak zeg die DBBquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Joepie het volgende:
Ik ben trouwens de andere user die nog wat van de vriendelijke user DDBknown tegoed heeft. Maar we blijven mailen richting hem, in de hoop dat ie een keer reageert, en uiteindelijk zal ik ook aangifte gaan doen.
It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef KopieerMachine het volgende:
Iemand net mijn zalman koelding opgehaalt..
Ik een zak M&M's
hij Zalman vga koeler/chipset koeleren kreeg nog een stroomkabeltje cadeau
![]()
ik weet allleen niet wie het isIk was nog vergeten dat als de koeler niet draait, dat hij even de 3PIN connector aan moet drukken
![]()
Tjah, ik had het nog liggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:44 schreef ofnoavail het volgende:
[..]
It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!
Leuk knutselmateriaal voor een zak M&M's
thanx
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef Borjoyzee het volgende:
Goede Deal met Ijsmuts![]()
Sega Megadrive verkocht aan hem, kwam op tijd afhalen en ging gewoon allemaal zoals het hoort:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |