Ja tuurlijk, 2 euro die ik nog krijg + de incasso kosten(à een hoop ¤) er boven opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. stuur je nu je 'advocaat' er voor 2 euro ipv 10 euro op af?
Toch nogmaals bedankt voor het begripquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Mwah, geen enkel probleem, ik vind eerlijkheid een stuk belangrijker dan een goeie deal.
Zoals je met die P.M. gevallen ziet zijn er zat mensen die je NIET kunt vertrouwen over het net en ik waardeer het des te meer als iemand wél te vertrouwen is (en dus even netjes aangeeft dat de spulletjes niet meer werken wanneer hij daar achter komt).
Geen excuses nodig hoor! (En succes met je rug! Ik kijk vanavond wel even of het geld al terug is, dan is dat ook weer rond.)
Dat moet in het Feedback topic Krielequote:Op zondag 21 januari 2007 14:19 schreef kriele het volgende:
Deze kan dicht. [TK] 28 Days later
BvD,
Alex
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef Patton het volgende:
Ik had een date met dDirk om een dvdtje te kopen. Hij kwam echter niet opdagen... Heb hem nog een mailje gestuurd maar niks meer gehoord.
heb je die niet gehad dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:23 schreef dDirk het volgende:
Je hebt een mailtje.
het mailtje zal wel verstuurd zijn ná deze postquote:
Heb jij al je centjes gezien?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:53 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik heb nog niks vernomen van Patrick.... Wanneer heeft hij jou terug betaald?
Helaas wel.. deze zaten er eerst wel bij maar die ben ik kwijt geraakt (moet mijn kamer maar eens opruimen)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Thrackan het volgende:
Hops, Wacom tabletje binnen van Krab: [TK] (on)gebruikte "rommel" vnl. PC, pda,mp3 enz.
ding werkt prima, ik zit nu lekker te photoshop kliederen!
goede ervaring dus
Nog een eerlijke ervaring met KopieerMachine: hij gaf zojuist via mail aan dat hij zijn Zalman cooler niet meer compleet had (de rubberen voetjes waren kwijt). Jammer voor de deal, maar leve de eerlijkheid!
Zoals ik al mailde, beetje fout lekker boeiend, eerlijkheid is voor mij #1 hier op v&a, ik heb liever dat iemand wat checkt en het niet compleet/werkend blijkt te zijn dan dat ik een pakketje ontvang dat niet compleet/werkend blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Helaas wel.. deze zaten er eerst wel bij maar die ben ik kwijt geraakt (moet mijn kamer maar eens opruimen)
Het geld komt zo snel mogelijk jou richting op als ik het binnen heb![]()
Jammer.. mijn eerste verkoop die een beetje fout gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |