ik moest zo lachen om je reactie op internetoplichting.nl.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eerst hem even zijn portemonnee afhanding maken. Er zit namelijk wat in wat van mij is
In perfecte staat binnenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wil je het even laten weten lieve lieve Dizer, als ze binnenzijn !![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:02 schreef Garbageman het volgende:
Koop meer spul van koen_pijl, hij is okee!
Philips videopac G7000
Snelle betaling doet snel leveren...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef poohy het volgende:
Goede ervaringen met Werewolf![]()
Geld overgemaakt en de riem was binnen no time in huis![]()
Patrick zelf heeft zich nu weer gemeld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
@Schvvmert en Whizzer2250; kijk regelmatig even internetoplichting, hoofdstuk Patrick Minnebo.
Het topic 'leeft' nogal.
[TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcardsquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef frenzy2003 het volgende:
negatieve ervaring gehad met SoSolid. nadat we een deal sloten via forum en mail,hebben we een afspraak gemaakt dat ik de betaling dinsdag of woensdag zou voldoen omdat ik een nieuw pinpasje had aangevraagd. (i.v.m. internetbankieren).
nu lees ik dus op dinsdag dat hij 1 van de spellen wilt doorverkopen aan een ander omdat ik niet meer heb gereageerd tot dinsdag. het lijkt me dat je het fatsoen hebt te vermelden dat je een beter aanbod hebt,of gewoon niet zolang kan wachten ipv deze vreemde houding. het gaat om de gamecube spellen: timesplitters 2 en eternal darkness in dit topic: [TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcards
die berichten van 'zijn vader' (waar ik dus echt helemaal geen reet van geloof) zijn helemaal ten hemel schreiend. Hij dtreigt met het schrijven van een vrief aan zijn advocaat, maar als die net zo vol staat met taalfouten, dan komt het vast helemaal goed. Wat een lul zegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Patrick zelf heeft zich nu weer gemeld.![]()
De postings van Patrick zelf zijn volgens mij met minder spelfouten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
die berichten van 'zijn vader' (waar ik dus echt helemaal geen reet van geloof) zijn helemaal ten hemel schreiend. Hij dtreigt met het schrijven van een vrief aan zijn advocaat, maar als die net zo vol staat met taalfouten, dan komt het vast helemaal goed. Wat een lul zeg![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef whizzer2250 het volgende:
heb hem ook gemaild (Patrick) Jij ook al Edvandeberg?
Ik kreeg al een mooie PM van de vader.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
De postings van Patrick zelf zijn volgens mij met minder spelfouten.
bij deze trek ik mijn negatieve reactie in en wil ik jou bedanken voor de goede afhandeling.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
[TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcards
Oh, en supersnelquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mooi zo! Daar doe ik het voor !![]()
Patrick heeft mij terugbetaald!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef whizzer2250 het volgende:
heb hem ook gemaild (Patrick) Jij ook al Edvandeberg?
Nee!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
dus ik hoef hem niet meer te slaan als ik hem tegenkom?![]()
mij ook, maar hij heeft maar ¤ 8,- overgemaakt ipv de 10 die ik heb betaald....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:01 schreef Oblivion het volgende:
Meneer Duracell heeft eieren voor zijn geld gekozen en mij terug betaald.
Wil nooit meer wat met hem te maken hebben.![]()
Geld is geldquote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef Oblivion het volgende:![]()
Man laat zitten, het zijn de leugens en stomme excuses niet waard.
Net op het moment dat ik op 'internetoplichting' postte dat ik het binnenhad.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:53 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik heb nog niks vernomen van Patrick.... Wanneer heeft hij jou terug betaald?
Hierbij wil ik Thrackan bedanken voor het begrip, en nogmaals mijn excuses aanbieden, ik vind het toch een beetje rot zoquote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Thrackan het volgende:
Ondanks een niet rond gekomen koop een goede ervaring met Gojira.
De man had door flinke last van zijn rug een aardige vertraging met het opsturen van mijn aangeschafte Externe HDD Behuizing. Wat hij vervolgens wél deed, is nog even testen en netjes een mailtje sturen dat hij het niet meer deed en of ie het geld terug kon storten. Dit zou zo'n beetje gedaan moeten zijn.
Puntje voor de eerlijkheid!
Mwah, geen enkel probleem, ik vind eerlijkheid een stuk belangrijker dan een goeie deal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:46 schreef Gojira het volgende:
[..]
Hierbij wil ik Thrackan bedanken voor het begrip, en nogmaals mijn excuses aanbieden, ik vind het toch een beetje rot zo![]()
Ja.. stuur je nu je 'advocaat' er voor 2 euro ipv 10 euro op af?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef pierce het volgende:
[..]
mij ook, maar hij heeft maar ¤ 8,- overgemaakt ipv de 10 die ik heb betaald....![]()
Gaan we weer!![]()
Ja tuurlijk, 2 euro die ik nog krijg + de incasso kosten(à een hoop ¤) er boven opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. stuur je nu je 'advocaat' er voor 2 euro ipv 10 euro op af?
Toch nogmaals bedankt voor het begripquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Mwah, geen enkel probleem, ik vind eerlijkheid een stuk belangrijker dan een goeie deal.
Zoals je met die P.M. gevallen ziet zijn er zat mensen die je NIET kunt vertrouwen over het net en ik waardeer het des te meer als iemand wél te vertrouwen is (en dus even netjes aangeeft dat de spulletjes niet meer werken wanneer hij daar achter komt).
Geen excuses nodig hoor! (En succes met je rug! Ik kijk vanavond wel even of het geld al terug is, dan is dat ook weer rond.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |