Nee die is keidood! En hij was niet eens Laura's zoon!quote:Is Arnie al terug?
Nee! Want Arnie is eigenlijk Dennis!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee die is keidood! En hij was niet eens Laura's zoon!
Dat vond ik nog de meest belachelijke ontwikkeling.quote:
Ik keek vroeger nooit. Nou af en toe eens een keer, zelfde geldt voor ONM. Vind het, als ik niets te doen heb, wel grappig, maar blijf er niet voor thuisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vond ik nog de meest belachelijke ontwikkeling.
Arnie IS gewoon de zoon van Robert en Laura en altijd al geweest. En dan is het ineens niet zo. Toen ik dat zag heb ik maanden GTST geboycot.
Nu kijk ik weer wat meer.![]()
Hee, daar speelde Joey uit Friends toch in....Dr. Drake Ramory ofzo. Ik iedere keer kijken of ik hem zag....quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:12 schreef vencodark het volgende:
Dat zeg ik, Days of Our lives. Heerlijke erger wat-een-belachelijke-zooi-soap om naar te kijken.
Stiekem volg ik het wel een tijdje en dan heeeeel lang weer niet.![]()
Spreek jij nooit met je maten/vrinden/kameraden/homies iets als 'Zie je vanavond/vanmiddag' af en je eigenlijk automatish (zonder het te noemen) tijd en lokatie weet....quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja en ze spreken altijd af: "ik zie je vanmiddag in de Rozenboom". En dan zijn ze er ook allebei op het goede tijdstip![]()
Vast wel eens, maar lang niet altijdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:26 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Spreek jij nooit met je maten/vrinden/kameraden/homies iets als 'Zie je vanavond/vanmiddag' af en je eigenlijk automatish (zonder het te noemen) tijd en lokatie weet....
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:26 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Spreek jij nooit met je maten/vrinden/kameraden/homies iets als 'Zie je vanavond/vanmiddag' af en je eigenlijk automatish (zonder het te noemen) tijd en lokatie weet....
Dat jij ernaar kijkt, dan ben je echt ziek in je hoofdquote:
volgens mij is dat niet echt zoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:23 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Hee, daar speelde Joey uit Friends toch in....Dr. Drake Ramory ofzo. Ik iedere keer kijken of ik hem zag....
nee gisteren was niet spannend, was alleen een uitzending zodat je de volgende keer na t weekend ook weer zou kijken. Dan wordt t pas spannend,.. nouja spannend.. Zij springt misschien, maar dat kind gaat toch niet mee.quote:
Die is wel neukbaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Vind dr niet verkeerd uitzien![]()
[afbeelding]
ja en dan ook nog boos worden als één van de twee te laat komtquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef Bolter het volgende:
Vroegâh viel het me op dat ze altijd afspraken ergens te gaan eten (de Rozenboom of zo) maar nooit de tijd afspraken. "Nou, tot vanavond, oké doeii"
dat laten ze gewoon op de rekening zettenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef BasEnAad het volgende:
En dat ze altijd een drankje bestellen, één slok nemen en dan zonder te betalen weer vertrekken![]()
die vuilniszak doe ik wel over de Tv als TST weer komt..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:25 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Die is wel neukbaar
Dr lijf... oehlalaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als mensen haar kop geen reet aan vinden, dan pak je toch een
[afbeelding]
om over dr kop te trekken
Nouja, om elke dag een half uur van zoiets te produceren, vind ik het nog knap gedaan eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
Acteerwerk is ook niet om over naar huis te schrijven trouwens.
Que..?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, om elke dag een half uur van zoiets te produceren, vind ik het nog knap gedaan eigenlijk.
Als het nou wekelijks was, was het uiteraard van hogere kwaliteit.
Volgens mij ben jij juist degene die dat niet kanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Que..?
Dat dit poor-excuse-for-a-topic nog open is.. Ik bedoel, als er nou 1 aars serie op de Nederlandse tv is, is dit het wel. OMFG, waarom..? Waarom er dan een topic aan wijden op Fok!? Waarom zou je het uberhaubt willen be-discussieren? Kijk, de serie afzeiken alla, ik snap, dat was ook het oorspronkelijk doel van dit topic. Maar dan zijn er schijnbaar ook nog mensen bij die het nodig vinden het serieus op te nemen voor deze "serie".(In mijn ogen ookwel: ondermaatse, slecht acterende "acteurs" in een low budget setting met een verhaallijn bedacht door een demente aap en sluikreclame aan alle kanten..)
Verpaupering van de Nederlandse tv. En dan vragen mensen zich af hoe het komt dat er zoveel van die naïve breezer sletten rondlopen. Nou, door zulke kut-series. Als je dan ook nog het iq hebt van een lege pot pindakaas en fictie niet van de werkelijkheid kan onderscheiden, krijg je zulke jeugd ja..!![]()
Kijk het dan niet ffs !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef dronkeykong het volgende:
Gisteren met die baby
Wat een nepzooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |