dat isbest veelquote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Eey een clinique topic.
Zelf gebruik ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.![]()
Ik gebruik de take the day off als oog make-up verwijderaar.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
dat isbest veel
maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?
en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?
en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?
en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?
ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
oeeeeeeeeh hebben hebben hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
oeh das weer niet goedkoopquote:Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
All about eyes concealer!quote:
dat is zeker waarquote:Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef Wakey het volgende:
Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Cliniquequote:Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
oowwww dus zonder water
deed ik het dus gewoon fout
thanx!
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dusquote:Op maandag 8 januari 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
Bij mij zie je het niet iigquote:Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
dan is 400 ml?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef Lief-visje het volgende:
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
ik hou het aardag vol! Alleen als ik in het weekend bij mijn vriend slaap sla ik het over. geen zin om alles mee te slepen, ik heb alleen een mini van de lotion, die neem ik dan wel mee. maarja 1 keer in de week rustdag kan vast geen kwaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid
Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
zooooo! veel oogschaduws vooral!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |