abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45118239
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Eey een clinique topic.

Zelf gebruik ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.
dat isbest veel

maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?

en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?

en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?

en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?

ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
pi_45118264
Het 3 stappenplan is idd super
  zondag 7 januari 2007 @ 19:53:33 #53
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45118934
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

dat isbest veel

maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?

en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?

en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?

en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?

ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
Ik gebruik de take the day off als oog make-up verwijderaar.

De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.

De pore minimizer doe ik over mijn 3 stappen systeem heen en dan doe ik mijn make-up en het ik merk verschil.

Het laaste roze potje is voor de winter die kan je na de 3 stappen er nog extra overheen doen als je huid daar behoefte aan heeft.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45118972
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.
oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
  zondag 7 januari 2007 @ 19:56:48 #55
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45119107
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
Everyone has secrets !
pi_45123067
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
oeh das weer niet goedkoop

maar over 3 maandjes is ikke jarig
pi_45127043
Clinique is geweldig. Een paar jaar geleden reageerde mijn huid nogal heftig op parfum en geurstoffen, en toen kreeg ik de tip om Clinique-spul te gaan gebruiken (fragrance-free). Nu gebruik ik niet erg veel make-up en smeersels, maar alle Clinique dingen die ik heb zijn prettig in het gebruik en doen wat ze beloven. Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_45134262
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef heaven7 het volgende:

[..]

OEI! Wat is dat voor spul dan?
All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
pi_45134831
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef Wakey het volgende:
Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
dat is zeker waar

eerst gebruikte ik gewoon midden prijsklasse spullen (Loreal, Garnier, Nivea) maar ik wasnooit echt helemaal terveden, dus steedskocht ik weer wat neiuws nog voordat het potje helemaal leeg was (mijn zusje blij met allemaal potjes die nog voor 1/5 gevuld zijn ), steeds te vroeg nieuw kopen kost uiteindelijk ook ene hoop geld, en steeds weer teleurgesteld.

En nu ben ik tevreden, en maak ik de flesjes tot op de bodem op. En met een setje 3 -stappen plan doe je zo 5 a 6 maanden. ja clinique is duur, maar of ik ook echt meer geld kwijt ben.. waarschijnlijk wel iets, maar het verschil met eerst zal denk ik meevallen.
pi_45135278
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

oowwww dus zonder water

deed ik het dus gewoon fout

thanx!
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 09:26:44 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45135320
Clinique

ik ben ook diehard gebruiker Het 3-stappenplan, maar ook de make-up... Ik heb het geluk dat mijn baas regelmatig naar Amerika gaat en dan voor zijn vrouw en mij met ons verlanglijstje Macy's binnenstapt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_45135439
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid

Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 8 januari 2007 @ 11:59:01 #63
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45138367
Dit schijnt ook een handige beauty-tool te zijn :

Koolpotloodje aan de ene kant, kwastje aan de andere kant om het lijntje een beetje smokey te maken.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 8 januari 2007 @ 13:41:29 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45140885
Hier ook een Clinique fan.
Uiteraard het 3 stappen plan, scrub voor gezicht en voor het lijf, handcrème, bodycrème, wat make-up zoals mascara en arcadeboog oogschaduw en mijn favoriete geurtje Happy Heart.
Cadeautjes voor mezelf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45141995
quote:
Op maandag 8 januari 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
pi_45142132
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
Bij mij zie je het niet iig Ben er iig heel blij mee!
pi_45142165
Ik ga eens op zoek dan
  maandag 8 januari 2007 @ 21:21:15 #68
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45158200
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
Everyone has secrets !
pi_45165200
Oef, nog meer addicts! Ik zal morgen een foto maken van m´n collectie ( ), ga nu slapen..
Stiekeme tvp..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45173035
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef Lief-visje het volgende:
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
dan is 400 ml?

mja dat is da ongeveer een jaar, ik doe dus ong 6 maanden met 200 ml flessen (en 125 ml ddmg)
pi_45173083
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef progje het volgende:

[..]

ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.
pi_45173112
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid

Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
ik hou het aardag vol! Alleen als ik in het weekend bij mijn vriend slaap sla ik het over. geen zin om alles mee te slepen, ik heb alleen een mini van de lotion, die neem ik dan wel mee. maarja 1 keer in de week rustdag kan vast geen kwaad.
pi_45173188
gister ff naar de DA geweest, OEF! Die thermal active scrub is idd 39 euro! wow wel een een rib uit mijn lijf. ik koop m nog maar niet, vind het toch wel érg veel geld. maar ik hou ebay in de gaten en mijn verjaardag komt eraan ....

iemand die van zijn tube afwil ?
pi_45179258
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45181147
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..
[afbeelding]
zooooo! veel oogschaduws vooral!

ik maak nog wel eens een foto van mijn collectie

ik heB:
-3 stappen plan (+ voorraad)
-post blemish stick
-blusher
-skin smoother
-night treatment gel
-sheer day protector SPF 15

oei ook al best veel 8 stuks (12 met de voorraad erbij)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')