abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44968012
Wissel hier je ervaringen met Clinique producten uit!
pi_44968095
Ik gebruik het 3 stappen plan:

liquid soap nr 2
lotion nr 2
dram.different moist gel (vetvrij)

Bevalt supergoed! Mijn voorhoofd glimt niet meer, maar is ook niet uitgedroogd, omdat de reinigingspullen lekker mild zijn. En toch reinigen ze goed!

Verder heb ik van Clinqiue Anti-Blemish Night treatment gel
je hoort hem iedere avond te gerbuiken, maar dan droogt mijn huid uit, dus ik smeer het alleen op in 'crisistijden'. Hij helpt wel ietsje, maar ik had er meer van verwacht/gehoopt.

Ik heb ook een blusher (GWPsize) van Clinique
fijn spul, fijn kwastje. aanrader
pi_44970305
Ik gebruik ook het 3 stappen-plan, werkt perfect.... Mijn huid ziet er echt een stuk beter uit...
(ook allemaal nr2)

Ik ging laatst naar de douglas voor een nieuw poeder en ik vroeg even advies voor de kleur..
Die vrouw ging mijn huid bekijken en zei "goh jij verzorgd je huid volgens mij wel goed" Dat was wel even leuk om te horen.

Ik heb verder nog foundation en poeder van clinqiue, die bevalt me ook erg goed...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_44973876
Clinique
pi_44975601
Ik heb gisteren trouwens van Clinique anti-blemish de post-blemish stick gekocht. Dat moet je aanstippen op puistjes die al weer bijna weg zijn, dat voorkomt dan rode vlekken/lettekens (volgens Clinique). Ik vind 18 euro voor zo;n kleine stick belachelijk duur, maar hij was nu halve prijs en ik had nog een ICI PARIS bon van 10 euro, dus maar even proberen....
pi_44975650
owja en ik vergeet skin smoother Pore minimizer make up. Echt perfect spul! Mooie natuurlijke foundation die porien inderdaad ptisch kleiner maakt, en een egalere teint geeft
pi_44980139
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
pi_44987653
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
tube?
pi_45030865
De superdefense creme (dag en nacht in 1) is ook echte en aanrader!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:42:53 #10
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45031058
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:

dram.different moist gel (vetvrij)
Die is inderdaad geweldig...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:03:53 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_45031383
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_45031845
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberen
pi_45033220
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
pi_45033370
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

tube?
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.
pi_45033393
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

welke is dat precies, dan? deze:

die heb ik nog nooit in nl gezien, alleen nog maar deze:

beiden nog nooit geprobeerd, want ik geloofde er niet zo in.
maar die touch stick werkt dus super?

btw: ik vind de geuren trouwens echt vreselijk vies van clinique. vooral simply
pi_45033477
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
hey!
ik heb nog een DDML 50 ml liggen, nieuw in het doosje. Maar ik gebruik voor mijn (wat vettere) huid dus de gel. iemand die hem voor een zacht prijsje wil overnemen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:37:47 #17
111260 Charmian
a little joy
pi_45033539
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_45033701
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet weg ) dat was dus troep.

Heb even op ebay gekeken maar daarkon ik m ook niet vinden. Dan toch maar ff naar de winkel

Die post-blemish formule die ik heb is opzich wel fijn, maar ik denk niet dat ik het nog een keer koop. Zelf met 50% korting is ie nog 9 euro, en er zit maar 2 ml in
pi_45033869
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw is Ideaal!
pi_45047706
nog meer mensen die ervaring hebben met die touch stick?
pi_45069493
up
pi_45069692
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
pi_45071052
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:38:16 #24
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45071434
Ik heb laatst mijn allereerste Clinique product gekocht De Colour Surge Impossible Glossy.

De kleur is Azalea
Erg mooi, transparant met toch een beetje kleur. En ik heb het idee dat ie minder plakkerig is dan de Juicy Tubes van Lancôme.

Ik hoor trouwens van een aantal mensen dat de High Impact mascara zo fijn is. Iemand hier ervaring mee? Geeft ie veel volume?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_45081276
ow, ik hoor net weer van iemand dat die touch stick bij haar helemaaaal niet werkt

jammer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')