tube?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
Die is inderdaad geweldig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:
dram.different moist gel (vetvrij)
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.quote:
welke is dat precies, dan? deze:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
hey!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden)Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!
edit: typo
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooimaar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |