quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:17 schreef PietjePuk2 -alias Rietvaerder- het volgende:
Ik nerd
Hee, ik zit niet hele dagen te lullen over motoren in een virtuele motorclub
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef PietjePuk2 -alias Rietvaerder- het volgende:
Nog een gelukkig 2007.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
Klik en vul in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef ikookhier het volgende:
Leuke fietsjes iddzal wel een gods vermogen kosten
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klik en vul in.
[..]
![]()
En die klant maar denken dat jij voor hem/haar aan het typen was.![]()
Zal ik voor de volgende OP de WIKI maar gelijk aanpassen?![]()
Welke.quote:
Het is alleen niet bij te houden soms. Kunnen de topics met 600 postings omhoog?quote:
quote:
Ze hadden nog wat aluminium over.quote:
Schattig hè, als ze dat soort dingetjes zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat aluminium over.![]()
Mijn vriendin van het weekend ook.. die kuipdelen (van de Aprilia AF1) zijn die altijd van plastic..
Ik dacht dat ze van staal waren?[/-XX-]
![]()
![]()
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetochquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Waarom zijn Chinese interpagina's altijd zo langzaam?![]()
![]()
Ah.. vandaar al die vraagtekentjes altijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetoch![]()
Daar dacht ik ook aan joaH .. maar uitgaand zou die propaganda wel moeten stromen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef bvvt het volgende:
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetoch![]()
Of je kijkt op de verkeerde sitesquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan joaH .. maar uitgaand zou die propaganda wel moeten stromen.![]()
![]()
Ben 20 minuten verder en heb naast de tekst al een halve foto.![]()
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Of je kijkt op de verkeerde sites
Chineese pronquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.![]()
Ik heb de hoop opgegeven.Een halve foto en onbegrijpelijke tekst is all I get.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |