Even in de gaten houden... Kleur van de Cube?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:50 schreef backontrack het volgende:
[TK] Gamecube + zelda windwaker & Mario Kart DD
1x Gamecube + toebehoren & 1 controller
zelda Windwaker
mario kart Double Dash
Bieden vanaf 50 Euro![]()
25 incl. ???quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat wil je voor alleen Zelda Windwaker?
Op marktplaats woord 20 geboden zonder verzenden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Als het spel in goede staat is (foto?) dan bied ik 20 inclusief verzendkosten
Ja is prima, mits het spel dus in goede staat is. Heb je er een foto o.i.d. vanquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:26 schreef backontrack het volgende:
[..]
Op marktplaats woord 20 geboden zonder verzenden!
22.50? incl. verzenden?
Altijd vervelendquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja is prima, mits het spel dus in goede staat is. Heb je er een foto o.i.d. van? Heb nare ervaringen met mensen die bekraste schrijfjes opsturen die het vervolgens niet doen.
En het spel en de GC?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:49 schreef backontrack het volgende:
Alles is in zeer goede staat! , ik heb geen enkele krassen of beschadigingen!
Is dat een deal?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef superhero87 het volgende:
Ik bied 20 euro alleen voor de Mario Kart Double Dash
En hoe zit het met de GC zelf? Denk daar ook maar even over naquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef backontrack het volgende:
Verkocht aan neus aap voor 35 inc verzenden =)
Ik al je zaterdag mailen ^_^
hmmmm mark kart dubbel dash ^_^ ... hmmm zal je vanavond een voorstel doen ^_^![]()
Ik heb 20 geboden, zie hierbovenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef backontrack het volgende:
hmmmm mark kart dubbel dash ^_^ ... hmmm zal je vanavond een voorstel doen ^_^![]()
Waar bemoei je je eigenlijk mee?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:04 schreef Judas_ het volgende:
Mario kart double dash kost nieuw overal nog 60,- nieuwprijs (Oa Intertoys free record shop)
Dan vindt ik persoonlijk een bod van 20 eigenlijk wel weinig voor zon geweldig spel ik zou met 25 acoord gaan maar dat moet de TS zelf weeten. Ik wil meer hier voor de rest niet bemoeijen maar ik wil de TS even wat info geven suc6 met de verkoop.
![]()
weet ie zelf ook nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar bemoei je je eigenlijk mee?![]()
de zaterdag is voorbij. maar ik heb nog niks van je gehoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef backontrack het volgende:
Je kunt wel meer zeggen ik denk gewoon dat de TS deze topic is vergeten mensen die iets willen kopen zou ik zeggen stuur hem een mailtje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:22 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ik zeg slotje vanwege geen reacties?![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Judas_ het volgende:
Dan is de TS een slechte verkoper als hij niet even zijn mailadres vermeld of in profiel zet.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:22 schreef Frankie79 het volgende:
Ik bied 50euro incl voor cube + de games.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |