En ja hoor...als MJ's geplayback ter sprake komt, wordt Madonna er weer meteen bijgehaald.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:51 schreef MJboard het volgende:
Ik vind de stem van Madonna tijdens een tour ook niet zuiver, zeg maar gerust soms echt vals. Zij kiest ervoor om live te blijven zingen, Michael gaat playbacken. Tja, wat moet je ermee.
Mensen lijken het toch allemaal te accepteren, het zit altijd vol.
Michael moet het hebben van de uitstraling, de dance, de muziek, de entertainment. Het is nu niet bepaald een sopraan
Ik vind het hypocriet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:11 schreef MJboard het volgende:
Uhm, ja, én? Ik ben toch ook kritisch wat dat betreft over Michael? Ik geef aan dat 2 keuzes zijn; je zingt óf vals óf je playbackt. En Madonna en MJ zijn daar voorbeelden van.
Is gewoon een feit.
Ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef nipeng het volgende:
Hoe gaaf de show ook is een concert moet gewoon live gezongen worden. Een concert is geen playbackshow.
Deze bedoel je waarschijnlijk:quote:Op zondag 14 januari 2007 00:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoorde net 'I'll be there' langs komen, en dacht toen aan een versie waarin MJ een duet met zichzelf zingt (MJ volwassen en MJ kind), vanachter een piano. Ik geloof dat ik hem op een short films video heb van Dangerous. Kent iemand deze uitvoering? En weet iemand deze digitaal aan te leveren?
Carlton showt hier ook ff in de Fresh Prince dat ie een grote MJ fan is.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:11 schreef Megalomaniac het volgende:
Golden oldie:
http://youtube.com/watch?v=rl8rbLw1HAM
Pepsi Commercial: MJ, z'n broers en Alfonso Ribeiro (Carlton uit Fresh Prince) als jonge MJ! xD
Ja, je was lekker bezig in het "playback" topic idd. 30th Ann. is matigjes, hij had een paar dingen waarvan ik dacht, heel jammer (het vele playbacken), maar wat 'ie live zong viel me wel mee. Beat It deed ie bijvoorbeeld best wel goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef Rnnz het volgende:
Om dit topic weer ff nieuw leven in te blazen (je moet wat als MJ niks van zich laat horen):
Wisten jullie dat MJ de eerste avond op de 30th Anniversary met zijn broers wel alles live zong?Ik zag gister eindelijk het eerste concert (van de 2 die gegeven zijn) en hoewel het er uitzag alsof hij hevig aan de drugs zat was het fijn om te zien dat hij zelf echt wel live wil zingen alleen het hem niet lukt zonder goede begeleiding.
Dat concert is overigens niet aan te raden om te kijken..Het was absoluut niet de MJ die ik ken. Hij vergat complete dance routines, wist zelfs niet eens meer hoe te moonwalken (wat hij gelukkig recht zette de 2e avond) en zag er ontzettend moe uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |