abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45299225
Jammer idd, maar toch een mooie performance.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:57:34 #77
107144 Pido
pi_45300647
Mwah, snap nooit wat zoveel mensen zo goed vinden aan de SIM performance.

1 - Hij playbackt.
2 - Hij playbackt.
3 - Hij doet een paar vette moves, maar die zij nou ook weer niet extreem bijzonder.
4 - Hij playbackt.

Sorry, ben zelf grote fan, as you know, maar kan er echt niet tegen dat 'ie dit soort nummers niet live zingt. Vind ik echt een drama.
pi_45300931
Tja, ik denk eerlijk gezegd dat hij zelf wel wil hoor. Alleen lukt het hem gewoon niet meer een hele tour lang.

Je kunt toch ook gewoon horen dat z'n stem achteruit is gegaan.
pi_45301232
Mooi filmpje voor the Essential Michael Jackson van de Franse TV. Aanrader

http://youtube.com/watch?v=auo7vrJ4GXE
pi_45307820
Ik vind de stem van Madonna tijdens een tour ook niet zuiver, zeg maar gerust soms echt vals. Zij kiest ervoor om live te blijven zingen, Michael gaat playbacken. Tja, wat moet je ermee.
Mensen lijken het toch allemaal te accepteren, het zit altijd vol.
Michael moet het hebben van de uitstraling, de dance, de muziek, de entertainment. Het is nu niet bepaald een sopraan
pi_45309647
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:51 schreef MJboard het volgende:
Ik vind de stem van Madonna tijdens een tour ook niet zuiver, zeg maar gerust soms echt vals. Zij kiest ervoor om live te blijven zingen, Michael gaat playbacken. Tja, wat moet je ermee.
Mensen lijken het toch allemaal te accepteren, het zit altijd vol.
Michael moet het hebben van de uitstraling, de dance, de muziek, de entertainment. Het is nu niet bepaald een sopraan
En ja hoor...als MJ's geplayback ter sprake komt, wordt Madonna er weer meteen bijgehaald.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_45312691
Uhm, ja, én? Ik ben toch ook kritisch wat dat betreft over Michael? Ik geef aan dat 2 keuzes zijn; je zingt óf vals óf je playbackt. En Madonna en MJ zijn daar voorbeelden van.
Is gewoon een feit.
pi_45312788
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:11 schreef MJboard het volgende:
Uhm, ja, én? Ik ben toch ook kritisch wat dat betreft over Michael? Ik geef aan dat 2 keuzes zijn; je zingt óf vals óf je playbackt. En Madonna en MJ zijn daar voorbeelden van.
Is gewoon een feit.
Ik vind het hypocriet.
pi_45313072
Ik zou liever hebben dat MJ live zingt en af en toe vals zingt, dan dat ie staat te playbacken. Wat dat betreft heb ik best respect voor Madonna, die op haar 48e een tour compleet live doet.

MJ zal overigens niet ontzettend vals zingen denk ik, maar wel gewoon slecht waarbij hij alles uit z'n stem moet halen om nog een beetje te klinken (voor de mensen die Brunei 1996 hebben gehoord: bij bijvoorbeeld Beat It & Billie Jean live).
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:34:45 #85
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45313302
Hoe gaaf de show ook is een concert moet gewoon live gezongen worden. Een concert is geen playbackshow.
pi_45313753
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef nipeng het volgende:
Hoe gaaf de show ook is een concert moet gewoon live gezongen worden. Een concert is geen playbackshow.
Ben ik het mee eens.

Ik denk ook niet dat MJ ooit nog een grote wereldtournee gaat doen. Hij zegt zelf dat het ontzettend vermoeiend is, en dat hij het alleen doet voor z'n fans. Hij moet gewoon - als z'n album een keer uitkomt - een aantal concerten geven over de hele wereld, een soort 'city-tour'. Alleen langs de grote steden in de wereld (Amsterdam ! ), rond de 20 concerten, en dan gewoon zichzelf helemaal kapot trainen met goede begeleiding zodat ie een avond live kan vlammen.
pi_45319488
Laatst even Invincible opgezet in de auto, moet toch zeggen dat sommige nummers (zoals unbreakable) lekker klinken met de sub aan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_45328975
Beste nummers van Invincible:

- Unbreakable
- Heartbreaker
- Break of Dawn
- You Rock My World
- Whatever Happens

Soms ook Speechless & Don't Walk Away, als ik in een zoetsappige bui ben.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 23:52:07 #89
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_45330954
Maar al met al een album dat Michael Jackson onwaardig is!!
  zondag 14 januari 2007 @ 00:29:05 #90
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_45331889
Ik hoorde net 'I'll be there' langs komen, en dacht toen aan een versie waarin MJ een duet met zichzelf zingt (MJ volwassen en MJ kind), vanachter een piano. Ik geloof dat ik hem op een short films video heb van Dangerous. Kent iemand deze uitvoering? En weet iemand deze digitaal aan te leveren?
pi_45334097
Golden oldie:

http://youtube.com/watch?v=rl8rbLw1HAM

Pepsi Commercial: MJ, z'n broers en Alfonso Ribeiro (Carlton uit Fresh Prince) als jonge MJ! xD

http://www.youtube.com/watch?v=jii8RNGojxM&NR

Makin of van een Japanse commercial....hij zag er zoo goed uit!... zonde

[ Bericht 11% gewijzigd door Megalomaniac op 14-01-2007 02:22:10 ]
pi_45334436
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoorde net 'I'll be there' langs komen, en dacht toen aan een versie waarin MJ een duet met zichzelf zingt (MJ volwassen en MJ kind), vanachter een piano. Ik geloof dat ik hem op een short films video heb van Dangerous. Kent iemand deze uitvoering? En weet iemand deze digitaal aan te leveren?
Deze bedoel je waarschijnlijk:

http://youtube.com/watch?v=TGbWGe2ubLA

Emotionele reclame...
pi_45334482
quote:
Op zondag 14 januari 2007 02:11 schreef Megalomaniac het volgende:
Golden oldie:

http://youtube.com/watch?v=rl8rbLw1HAM

Pepsi Commercial: MJ, z'n broers en Alfonso Ribeiro (Carlton uit Fresh Prince) als jonge MJ! xD
Carlton showt hier ook ff in de Fresh Prince dat ie een grote MJ fan is.

http://youtube.com/watch?v=EbawmbzlKXk

Hij doet de hele Billie Jean routine.
  zondag 14 januari 2007 @ 15:19:57 #94
107144 Pido
pi_45343792
En hij doet 't 'm niet echt goed, maar het concept is wel vet gaaf.
pi_45452954
Om dit topic weer ff nieuw leven in te blazen (je moet wat als MJ niks van zich laat horen):

Wisten jullie dat MJ de eerste avond op de 30th Anniversary met zijn broers wel alles live zong? Ik zag gister eindelijk het eerste concert (van de 2 die gegeven zijn) en hoewel het er uitzag alsof hij hevig aan de drugs zat was het fijn om te zien dat hij zelf echt wel live wil zingen alleen het hem niet lukt zonder goede begeleiding.

Dat concert is overigens niet aan te raden om te kijken.. Het was absoluut niet de MJ die ik ken. Hij vergat complete dance routines, wist zelfs niet eens meer hoe te moonwalken (wat hij gelukkig recht zette de 2e avond) en zag er ontzettend moe uit.
pi_45455199
idd ja, het was al een ramp toen ie over de rode loper liep. Hij kon amper lopen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_45467962
Mét z'n gulp open
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:34:47 #98
107144 Pido
pi_45516366
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef Rnnz het volgende:
Om dit topic weer ff nieuw leven in te blazen (je moet wat als MJ niks van zich laat horen):

Wisten jullie dat MJ de eerste avond op de 30th Anniversary met zijn broers wel alles live zong? Ik zag gister eindelijk het eerste concert (van de 2 die gegeven zijn) en hoewel het er uitzag alsof hij hevig aan de drugs zat was het fijn om te zien dat hij zelf echt wel live wil zingen alleen het hem niet lukt zonder goede begeleiding.

Dat concert is overigens niet aan te raden om te kijken.. Het was absoluut niet de MJ die ik ken. Hij vergat complete dance routines, wist zelfs niet eens meer hoe te moonwalken (wat hij gelukkig recht zette de 2e avond) en zag er ontzettend moe uit.
Ja, je was lekker bezig in het "playback" topic idd. 30th Ann. is matigjes, hij had een paar dingen waarvan ik dacht, heel jammer (het vele playbacken), maar wat 'ie live zong viel me wel mee. Beat It deed ie bijvoorbeeld best wel goed.
pi_45517209
Op MJNO bedoel je? Daar zitten soms van die gasten zó irritant te doen. Ook over z'n uiterlijk. Er werd een filmpje gepost waarin ze een aantal fotos vergeleken van vroeger en nu. En dan durven ze te beweren dat hij eigenlijk helemaal niet zo veranderd is, op z'n neus na.

Beat It live? Waar? Ik vond cool dat ie Can You Feel It live zong. Leuk om dat allemaal weer eens live te horen. Zelfde geldt voor Shake Your Body & Dancing Machine.
pi_45543703
Jackson Five's I Want You Back staat weer in de hitlijsten.. En wel de Engelse download charts. Dat allemaal door Jermaine's performance met een stel andere bij Celebrity Big Brother:

http://www.youtube.com/watch?v=PLtlEEvw7bo

Echt zingen kan Jermaine niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')