heb dat boek in het Engels gelezen; geweldig goed boek met héél veel info.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:56 schreef MJboard het volgende:
Ik zou dit boek nemen;
Michael Jackson
'De biografie' en 'Magie en de Waanzin'. Hij heeft 2 boeken geschreven.
Prachtig om te zien. Zong hij tijdens die tour live of niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef Rnnz het volgende:
Ik zal even een stukje van Amsterdam 1997 uploaden op YouTube2 nummers.
Momentje.
EDIT:
Michael Jackson Live In Amsterdam 1997:
http://www.youtube.com/watch?v=yVfWwgMaEX0
Het meeste niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:13 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Prachtig om te zien. Zong hij tijdens die tour live of niet?
Ik had bij de History tour kunnen zijn, in Oostende 1997. Maar dat ging dus niet door...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het meeste niet.Het was de HIStory Tour hè. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je had er beter bij kunnen zijn in Rotterdam (1988 of 1992). Toen was ik zelf jammer genoeg nog niet geboren (1988) of te jong (1992)..
![]()
In dat filmpje wat ik uploadde waren 2 nummers, Wanna Be Startin' Somethin' en Stranger In Moscow.. de eerste was live.Tweede jammer genoeg niet.
Waarom zong hij niet live eigenlijk?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef MJboard het volgende:
In 1997 hebben m'n vriendin en ik een prijsvraag gewonnen en toen mochten we op het podium zitten bij een concert. Dat was zo een ervaring! Michael begon backstage al met You Are Not Alone, welliswaar playback. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik hem zag staan en dat ik echt hoopte dat hij ook in de coulissen zou mee playbacken omdat wij dat konden zien. En dat deed hij gelukkig ook, anders zou het dubbel nep zijn, haha!
HIStory is ook nog best redelijk imo, alleen idd heel anders vergeleken met z'n andere werk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef Misstique het volgende:
Fan van het eerste uur hier. Tot en met History dan, alhoewel ik dat album al stukken minder vond dan zn eerdere werk. Uitgezonderd het schitterende Stranger in Moscow. Ik moest hier dus wel posten toen ik de TT zag.
Ik quote mezelf;quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:25 schreef MJboard het volgende:
Maar hij playbackte ook andere nummers, zonder die hoge noten. Zal wel een combi zijn van meerdere dingen.
Ik denk niet dat hij nog ooit een complete show live zal zingen. Al z'n neusoperaties helpen natuurlijk ook niet mee.quote:Stemproblemen hè.. dat kreeg ie aan 't einde van de BAD Tour. Dat is ook de reden waarom ie na de BAD Tour veel moest lipsynchen. Aan het einde van de BAD Tour begon ie daar al mee toen ie The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal en Man In The Mirror niet meer live zong. Dat was lijkt mij toch ook niet de bedoeling aan het begin van de tour.
Hij had de Dangerous Tour imo nooit moeten doen.. het ging alleen maar bergafwaarts met z'n stem.
Ook neusoperaties gehad hè,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef Cavalier1 het volgende:
Die bedoel ik ja. Wel opvallend dan dat ze er precies zoals Michael uitziet
Stranger in Moscow playback...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef Rnnz het volgende:
Ik zal even een stukje van Amsterdam 1997 uploaden op YouTube2 nummers.
Momentje.
EDIT:
Michael Jackson Live In Amsterdam 1997:
http://www.youtube.com/watch?v=yVfWwgMaEX0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |