abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45050903
Ik hoop het maar.
pi_45063722
Michael Jackson sued by TV shop, accountants

Two lawsuits against Michael Jackson might shed light on the pop star's money woes. The suits allege that he owes nearly $1 million to his former accountants and $100,000 to a company that installed TVs in his Neverland ranch.

Both suits relate to Jackson's firing of Bernstein, Fox, Whitman, Goldman & Sloan as his accountants last summer. Jackson also has his own lawsuit pending against the Century City firm in which he alleges it withdrew $2.5 million from his accounts but failed to properly pay his bills.

Jackson owed Video & Audio Center $109,540.85 for the installation of TV equipment, according to Lawrence Segal, attorney for the company. Jackson paid $25,000 in June, and Bernstein Fox promised that the remainder would be paid by Aug. 31.

Before that payment was made, however, Jackson fired Bernstein Fox. After promises were made to pay the sum, Jackson's new representative stopped returning communications, Segal said.

"Payments have been promised for a while," he said. "We were forced to file."

Jackson's new representative cited "bad cash flow" as the reason for the late payments, Segal said. The representative identified by Segal did not immediately return calls seeking comment.

The suit filed by Bernstein Fox alleges that Jackson owes it $958,956.56 for managing his accounts — including administering payroll for Jackson's companies and processing medical reimbursement claims for Jackson.

Source: LA Times / MJJForum

-------------------------------------------------------

Another one..
pi_45075841
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef nipeng het volgende:
MJ heeft een patent.
Als je leest waar het patent over gaat dan weet je dat het waar is.
Hm, volgens die pagina:

Filing date: Jun 29, 1992

De Dangerous Tour begon op 27 Juni 1992 en op de BAD tour deed hij de lean nog niet. Hoe heeft hij de lean dan in de Smooth Criminal videoclip gedaan? Toch dankzij het licht, zoals beweert wordt?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:37:03 #29
107144 Pido
pi_45079724
Hij kan het wel gewoon gebruiken zonder er een patent op te hebben. En d'r is wel een fat chance dat de methode in de clip anders is dan die on stage.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:12:25 #30
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_45088347
het trucje op het podium (en dus van het patent) was juist dat hij ook weer makkelijk verder kon gaan met de rest van de act, in de clip hoeft dat niet, da's gewoon knip en plakwerk.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 7 januari 2007 @ 20:37:17 #31
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_45120928
Voor 'my active topics'-link
pi_45121125
Ik wou ff laten weten dat ik Invincible helemaal geweldig vind Ook al is de critici zo negatief over dat album.

De beats zijn echt geniaal
pi_45122411
Het album is best okéé, alleen iets te veel ballads imo. Onder andere Heaven Can Wait, Butterflies, Cry & You Are My Life vind ik maar irritant.
pi_45122720
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef Rnnz het volgende:
Het album is best okéé, alleen iets te veel ballads imo. Onder andere Heaven Can Wait, Butterflies, Cry & You Are My Life vind ik maar irritant.
Ja, ok. Daar heb je gelijk in. Maar ik heb het vooral over de eerste helft van de album.

Butterflies
Unbreakable
Invincible
  maandag 8 januari 2007 @ 14:53:06 #35
107144 Pido
pi_45143242
Juist, en Rnnz, de ballads zijn wel mooi, ook die jij opnoemt, maar het is gewoon niet goed genoeg.

Het zijn normale nummers, die iemand anders ook had kunnen maken. De enige reden dat het nog aan te horen is, is omdat Michael het zingt. Normaal maakt 'ie én goede nummers, én hij zingt het dus ja...
pi_45143469
MJ is the King of Pop en zal het altijd blijven
pi_45145725
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:59 schreef Originele_Naam het volgende:
MJ is the King of Pop en zal het altijd blijven
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_45146474
quote:
King Of Pop Dines With Choreographer Kenny Ortega

Michael Jackson appears to be moving quickly with his comeback plans.

Jackson was spotted Friday dining with Emmy-Award winning director/choreographer Kenny Ortega, who choreographed Jackson's last tour, almost a decade ago.

Jackson, who moved to Las Vegas two weeks ago after 16 months overseas, had dinner with Ortega in a private room at Wynn Las Vegas.

In another development, I learned Saturday that Jackson has reconciled with his parents, Las Vegas residents Joe and Katherine, after a long silence.

Joe Jackson confirmed by telephone on Saturday that "he made contact with me and his mother (Friday)." They had not communicated since Michael moved to Bahrain shortly after being acquitted of child molestation charges in California in May 2005.

The reconciliation is reported to have occurred after Joe and Katherine solicited Jack Wishna, a friend of the pop icon, to reopen the lines of communication.

Still under wraps is where Jackson wants to relaunch his career.
Damn, hij heeft ook lang niet met z'n ouders gesproken
pi_45153219
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef Pido het volgende:
Juist, en Rnnz, de ballads zijn wel mooi, ook die jij opnoemt, maar het is gewoon niet goed genoeg.

Het zijn normale nummers, die iemand anders ook had kunnen maken. De enige reden dat het nog aan te horen is, is omdat Michael het zingt. Normaal maakt 'ie én goede nummers, én hij zingt het dus ja...
Het zijn idd maar middelmatige nummers.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:49:08 #40
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_45153893
Ik was in Oostende in '97 toen MJ kwam optreden. Ging het gvd niet door omdat er één of andere prinses was overleden. Toen het concert een paar weken later alsnog doorging kon ik er niet heen. M'n grootste jeugd frustatie!!
Heb em wel heel even op een balkon zien staan toen ie z'n excuses aan bood. Heb ik toch nog nog ff m'n middelvinger op kunnen steken.
pi_45155326
'What More Can I Give' is ook een lekker nummer, dat werd vlak na die overstromingen in New Orleans uitgebracht en geproduceerd door MJ toch?
  maandag 8 januari 2007 @ 20:55:17 #42
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_45156896
is nooit uitgebracht, had volgens mij te maken met die ruzie met Sony toen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_45157469
Tempamental ft. Michael Jackson "Gangsta"

http://www.youtube.com/watch?v=2jtY_vVuG_o
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_45158039
Vraag me af of Michael hiervoor serieus iets heeft opgenomen.

Zag overigens net een filmpje van Fred Astaire. Pff, wat heeft die gast MJ geïnspireerd zeg.. MJ heeft zoveel dingen van hem overgenomen, zelfs het jasje van Smooth Criminal.

Fred Astaire
pi_45162535
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
'What More Can I Give' is ook een lekker nummer, dat werd vlak na die overstromingen in New Orleans uitgebracht en geproduceerd door MJ toch?
Nee . Werd geschreven voor 9/11 en werd alleen gezongen op het United We Stand concert in 2001. Het zou worden uitgebracht maar werd inderdaad tegengehouden door Sony. Mede door dat kwam de bekende $ony rel.
pi_45168347
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nee . Werd geschreven voor 9/11 en werd alleen gezongen op het United We Stand concert in 2001. Het zou worden uitgebracht maar werd inderdaad tegengehouden door Sony. Mede door dat kwam de bekende $ony rel.
Wist ik niet, voor zover ik weet heb ik 'm voor de overstromingen in New Orleans niet gehoord
Xscape vind ik ook wel een lekker nummer, die is een paar jaar geleden als single uitgebracht toch?
Maar wat laat ie z'n fans tergend lang wachten op z'n nieuwe album zeg...
pi_45168386
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef Rnnz het volgende:
Ach, MJ probeert altijd de hotte producers uit.. was toen ook met Pharrel. Daar heeft ie uiteindelijk ook niets van gebruikt en toen kreeg Justin Timberlake nummers die voor MJ bedoeld waren (Like I Love You, Rock Your Body enzo?)
Pharrell maakte al eerder tracks met MJ in gedachten. 'U don't have to call' is uiteindelijk aan Usher verkocht bijvoorbeeld. Michael vond het wel een tof nummer zei hij later.
Vertelde Pharrell een paar jaar terug in 'the lick'.
Van samenwerking is er nooit sprake geweest volgens mij.
pi_45172394
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 03:56 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Wist ik niet, voor zover ik weet heb ik 'm voor de overstromingen in New Orleans niet gehoord
Xscape vind ik ook wel een lekker nummer, die is een paar jaar geleden als single uitgebracht toch?
Maar wat laat ie z'n fans tergend lang wachten op z'n nieuwe album zeg...
Xscape is een aantal jaar geleden 'uitgelekt' op internet. Het was één van de vele nummers geschreven voor Invincible.
pi_45177894
Daar was MJ toen niet zo blij mee,

Spaanse versie van What More Can I Give klinkt ook erg lekker trouwens..
pi_45179053
Ik heb een stukje van de BAD Tour, Gothenburg '88, geupload op YouTube. Hij zingt Human Nature & Dirty Diana. Speciaal voor de BAD Tour fans onder ons (waaronder ikzelf)

http://youtube.com/watch?v=XuIlizSOpWQ

Dirty Diana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')