Hm, volgens die pagina:quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef nipeng het volgende:
MJ heeft een patent.
Als je leest waar het patent over gaat dan weet je dat het waar is.
Ja, ok. Daar heb je gelijk in. Maar ik heb het vooral over de eerste helft van de album.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef Rnnz het volgende:
Het album is best okéé, alleen iets te veel ballads imo. Onder andere Heaven Can Wait, Butterflies, Cry & You Are My Life vind ik maar irritant.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:59 schreef Originele_Naam het volgende:
MJ is the King of Pop en zal het altijd blijven
Damn, hij heeft ook lang niet met z'n ouders gesprokenquote:King Of Pop Dines With Choreographer Kenny Ortega
Michael Jackson appears to be moving quickly with his comeback plans.
Jackson was spotted Friday dining with Emmy-Award winning director/choreographer Kenny Ortega, who choreographed Jackson's last tour, almost a decade ago.
Jackson, who moved to Las Vegas two weeks ago after 16 months overseas, had dinner with Ortega in a private room at Wynn Las Vegas.
In another development, I learned Saturday that Jackson has reconciled with his parents, Las Vegas residents Joe and Katherine, after a long silence.
Joe Jackson confirmed by telephone on Saturday that "he made contact with me and his mother (Friday)." They had not communicated since Michael moved to Bahrain shortly after being acquitted of child molestation charges in California in May 2005.
The reconciliation is reported to have occurred after Joe and Katherine solicited Jack Wishna, a friend of the pop icon, to reopen the lines of communication.
Still under wraps is where Jackson wants to relaunch his career.
Het zijn idd maar middelmatige nummers.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef Pido het volgende:
Juist, en Rnnz, de ballads zijn wel mooi, ook die jij opnoemt, maar het is gewoon niet goed genoeg.
Het zijn normale nummers, die iemand anders ook had kunnen maken. De enige reden dat het nog aan te horen is, is omdat Michael het zingt. Normaal maakt 'ie én goede nummers, én hij zingt het dus ja...
Neequote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
'What More Can I Give' is ook een lekker nummer, dat werd vlak na die overstromingen in New Orleans uitgebracht en geproduceerd door MJ toch?
Wist ik niet, voor zover ik weet heb ik 'm voor de overstromingen in New Orleans niet gehoordquote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee. Werd geschreven voor 9/11 en werd alleen gezongen op het United We Stand concert in 2001. Het zou worden uitgebracht maar werd inderdaad tegengehouden door Sony. Mede door dat kwam de bekende $ony rel.
Pharrell maakte al eerder tracks met MJ in gedachten. 'U don't have to call' is uiteindelijk aan Usher verkocht bijvoorbeeld. Michael vond het wel een tof nummer zei hij later.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef Rnnz het volgende:
Ach, MJ probeert altijd de hotte producers uit.. was toen ook met Pharrel. Daar heeft ie uiteindelijk ook niets van gebruikt en toen kreeg Justin Timberlake nummers die voor MJ bedoeld waren (Like I Love You, Rock Your Body enzo?)
Xscape is een aantal jaar geleden 'uitgelekt' op internet. Het was één van de vele nummers geschreven voor Invincible.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wist ik niet, voor zover ik weet heb ik 'm voor de overstromingen in New Orleans niet gehoord
Xscape vind ik ook wel een lekker nummer, die is een paar jaar geleden als single uitgebracht toch?
Maar wat laat ie z'n fans tergend lang wachten op z'n nieuwe album zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |