abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46512279
Trieste krantenkop van NU.nl zeg, gewoon roddelpers niveau...
pi_46512316
Ik begrijp de fuss niet helemaal om z'n 'comeback-nummer'. Hij zingt een paar zinnen en het is gelijk een grote comeback. Ben benieuwd als ie echt iets uitbrengt.

Hij hoeft iig geen rare dingen te flikken om aandacht te krijgen.
pi_46548843
Zijn er trouwens helemaal geen foto's beschikbaar van MJ's appearance bij die show van Prince? De 80s rivals bij elkaar.. daar moeten toch foto's van zijn?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:52:02 #229
107144 Pido
pi_46587607
Je zou het denken he, mischien samen op de foto?
pi_46591478
Als überhaupt waar is, wat ik niet geneigd ben om te denken. Nergens op het net is een soortgelijk bericht namelijk te vinden. Waar had jij het bericht vandaan, Pido?
pi_46595453
Ik geloof het wel hoor, want er zijn sowieso geen foto's van MJ uit Las Vegas. Alleen een paar waarop hij poseert met wat bekende mensen.
pi_46599614
Maar dan nog is het toch wel te vermelden waard wanneer MJ bij een optreden van prince is geweest? Ook in tekst is er niets over terug te vinden...
pi_46600049
Ik denk omdat het geen nieuwswaarde heeft, behalve voor MJ-fans. Roger Friedman schijft er wel over: http://www.foxnews.com/story/0,2933,253280,00.html
pi_46602559
quote:
But I'm told the track — called "No Friend of Mine" — is simply recycled from 1995, when Pras and the Fugees worked with Jackson remixing songs from Jackson's 11-year-old, poor-selling "Blood on the Dance Floor" CD.
Hm, lijkt me niet.. aangezien zijn stem erg klinkt zoals in de Invincible era.
pi_46608696
Poor-selling, poor-selling... voor een remix album niet slecht. Wat zeg ik, het is het best verkochte remix-album aller tijden. Kan die Roger Friedman vast niet verkroppen
pi_46611557
Ach, Roger Friedman..
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:10:12 #237
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_46621114
Voor een Michael Jackson album was het gewoon een drama. Zowel de verkoopcijfers als de kwaliteit van het album zijn gewoon slecht. Je moet hem vergelijken met wat 'ie eerder gedaan heeft en niet met andere artiesten vind ik. Misschien is het voor een remix album (vergeleken met andere artiesten) een goed verkopend album, maar voor Michael Jackson maatstaven is het dramatisch.
Net als Invincible eigenlijk. Dat is ook een slecht album, in alle opzichten. Als je die laatste twee albums (BOTD, Invincible) vergelijkt met de vier voorgaande (Thriller, Bad, Dangerous, HIStory), weet ik niet of we wel blij moeten zijn met een comeback. Want ik vrees eerlijk gezegd dat hij de ingezette lijn naar beneden doortrekt. En dat haalt het laatste stukje glans van z'n carriere.
pi_46621893
Ja zo ziet het volk het. Thriller is goed, vanaf dan downhill. Maar de fijnproever weet dat dat niet helemaal waar is.
pi_46624958
Dat is idd de mening van de (over het algemeen) niet-fans. Als je fan bent zie je dat er op Bad, Dangerous, HIStory, BOTDF en Invincible ook parels staan (ik zal niet ontkennen dat BOTDF & Invincible slechter zijn dan z'n vorige albums).

Goede nummers op de 'slechte' albums:

HIStory: They Don't Care About Us, Stranger In Moscow, Earth Song, You Are Not Alone, Tabloid Junkie, 2Bad, This Time Around

BOTDF: Blood On The Dancefloor, Ghosts, Is It Scary? (van de 5 'nieuwe' songs)

Invincible: Unbreakable, Heartbreaker, Break of Dawn, You Rock My World, Whatever Happens
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:46:37 #240
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_46627246
Ik ben wel degelijk een fan van Jackson's muziek. Ik vind Thriller, (vooral) Bad, Dangerous en HIStory briljante albums.
Maar Off the Wall trekt me niet echt, en de laatste twee vind ik echt ver onder de maat. Ondanks dat er inderdaad wel een paar goede nummers opstaan. Ik vind bijvoorbeeld 2000 Watts goed.
Verder komt het natuurlijk ook voor een deel op persoonlijke smaak aan, maar er is niemand die de laatste twee albums beter vindt dan de vier die ik hierboven noem. En niks wijst erop dat het weer beter gaat worden.
pi_46628331
Ja dikke kans dat het nog kutter wordt dan Invincible. Maar hij kan het proberen, baat het niet dan schaadt het niet; z'n populariteit zit toch zo rond het vriespunt. Alleen wanneer het weer flopt moet hij niet meer met die "Racist" bordjes gaan zwaaien. Dat wat echt tenenkrommend
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:35:07 #242
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_46628751
Het zou toch een grote vernedering zijn als het nieuwe album weer flopt. Ik vrees dat ie dat niet aan kan.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:41:04 #243
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_46630619
Hoezo niet aan kan?

gaat hij dan dood ofzo...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_46642222
Er zijn meer mensen dan je denkt, die dat van MJ denken hoor. "Binnen een paar jaar is hij dood". Dit omdat hij onregulier oogt, en dus per definitie niet goed. Ook komt hij niet altijd even stabiel/sterk over. Dit terwijl MJ toch wel bewezen heeft mentaal juist erg sterk te zijn, gezien de shit die hij al jaren over zich heenkrijgt.
pi_46645578
Ja ik denk ook dat hij er zo langzamerhand wel aan gewend is. Bij alles wat hij de afgelopen 15 jaar heeft gedaan kreeg 'ie een lading schijt over zich heen van de media, en waar vroeger alles wat hij aanraakte in goud veranderde verandert dat nu direct in uitwerpselen. Een flopje meer of minder, who cares. Kom maar op met dat album!
  zondag 25 februari 2007 @ 10:55:23 #246
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_46648407
Ja, z'n geest is nog helemaal normaal
pi_46649123
quote:
Op zondag 25 februari 2007 10:55 schreef Cavalier1 het volgende:
Ja, z'n geest is nog helemaal normaal
Dat werd geloof ik niet beweerd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_46698952
Pop superstar MICHAEL JACKSON has reportedly agreed to stage a comeback tour alongside THE JACKSON 5. The 48-year-old recently met with brothers JERMAINE, RANDY, MARLON, TITO and JACKIE and sisters JANET and REBBIE in Las Vegas to discuss the road trip. According to US celebrity writer ROGER FRIEDMAN the idea for Jackson to tour with his family members came about after the THRILLER singer found he has been unable to secure a record deal as a solo artist. Friedman writes: "A successful Jackson family tour could change everything for Michael. "It would also be a financial boon to a family that needs cash in a hurry."

source: http://contactmusic.com/n(...)0jackson%205_1023147

Hmm.. of er iets van waar is?
pi_46699570
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld 2000 Watts goed.
Qua sfeer vind ik dat inderdaad een van de betere nummers op Invincible, alleen jammer dat de stem absoluut niet lijkt op die van MJ! Je zou het niet raden als je 't niet zou weten Het had (zoals zoveel nummers) zoveel beter gekund...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_46699726
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Rnnz het volgende:
Pop superstar MICHAEL JACKSON has reportedly agreed to stage a comeback tour alongside THE JACKSON 5. The 48-year-old recently met with brothers JERMAINE, RANDY, MARLON, TITO and JACKIE and sisters JANET and REBBIE in Las Vegas to discuss the road trip. According to US celebrity writer ROGER FRIEDMAN the idea for Jackson to tour with his family members came about after the THRILLER singer found he has been unable to secure a record deal as a solo artist. Friedman writes: "A successful Jackson family tour could change everything for Michael. "It would also be a financial boon to a family that needs cash in a hurry."

source: http://contactmusic.com/n(...)0jackson%205_1023147

Hmm.. of er iets van waar is?
Prachtig altijd dat sarcastische toontje van die Friedman. Na al die jaren mag hij Michael nog steeds niet om de één of andere reden.

Maar of er wat van waar is? Zo'n bericht horen we al jaren en tot op de dag van vandaag is er vrij weinig van gekomen...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')