Geen idee maar ik had eigenlijk verwacht dat jij als mod zijnde de plaatjes in de OP werkend zou maken..quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde alleen maar weten of er al extra ingangen waren.
Bij mij doen ze het gewoon?quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had eigenlijk verwacht dat jij als mod zijnde de plaatjes in de OP werkend zou maken..![]()
is t niet handig om de OP in de wiki te zetten?
Ben er vanavond nog geweest maar als ze er zijn staan ze iig niet open of aangegeven.. ik heb iig niets gezien dusquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde alleen maar weten of er al extra ingangen waren.
Je komt zeker uit 024?quote:
Is dat elke dag die gratis dingen? Dan moet ik ook maar eens via de hoofdingangquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef voodoolady het volgende:
Die extra ingangen zijn er nog niet.
Wel veel gratis dingen op het station (een of ander koekje, zakjes snoepfruit van AH, flesje crystal clear) het helpt toch een beetje
Alleen nooit een krant, slaapt de metro en spits uit of zo?
Ik woon aan de Sonsbeekzijde, en pleur mijn fiets altijd ergens bij die stalling neer. Als ik met de bus ga zet ik hem bij de Bever neer. Gaat best goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Vork het volgende:
Ik ga al weken via de hoofdingang, tenzij iemand mij nu komt vertellen dat ik aan de sonsbeekzijde tegen het eind van de ochtend mijn fiets kwijt kan, het liefst in de buurt van het station en zonder dat ik die een aantal uren later terugvindt met een lekke band.
Heh, ik kreeg bij station amersfoort ook al flesje crystal clear in mn handen gedrukt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef voodoolady het volgende:
Die extra ingangen zijn er nog niet.
Wel veel gratis dingen op het station (een of ander koekje, zakjes snoepfruit van AH, flesje crystal clear) het helpt toch een beetje
Misschien slim om even te reserveren! Je weet maar nooit...quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:16 schreef voodoolady het volgende:
nee helaas niet elke dag, maar wel regelmatig tot nu toeMijn trein is altijd nog op tijd geweest deze week!
Ik ga vanavond ook maar eens dat La Puerta uit proberen, ben benieuwd.
Tjonge, het zit diep he?quote:
We waren vroeg dus we konden meteen aanschuivenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien slim om even te reserveren! Je weet maar nooit...
Ach, de files om de stad in en uit of voorbij te komen zijn ook niet alles hoor...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef Alaric het volgende:
Puinzooi, dat station... en dat tot 2009! Niet normaal...![]()
Hoe laat kom jij op het station dan ? Ik kom er meestal tussen 07:00 en 07:15 aan. Dan staat bij de bushalte voor Lijn 1 die spits-vrouw d'r kranten al uit te delen. Aan de stapel kranten te zien staat ze er dan net. De bakken met metro kranten zijn vaak nog, of alweer leeg maar die vind ik meestal toch wel in de trein.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef voodoolady het volgende:
Ik zat midden in het centrum, daar zie je dus niksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef CrazyThing het volgende:
Gelukkig nieuw jaar! We zijn nog even naar het vuurwerk wezen kijken op hoogte 80. Dat was wel mooi.
Vlak bij winkelcentrum en bussen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:44 schreef leolinedance het volgende:
Een kamer op de Lange Wal, is dat iets?
Ik moet iedere dag naar Wageningen, maar ben waarschijnlijk 2 weken per maand op die kamer. (deel hem met iemand anders).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Tha_Mars het volgende:
Dat is vlakbij.
Lange Wal is wel tamelijk lang, maar iig goede verbinding met bussen, uitvalswegen en je zit onder/naast het winkelcentrum Presikhaaf.
Kan je dan niet beter de trein nemen op station Presikhaaf??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik moet iedere dag naar Wageningen, maar ben waarschijnlijk 2 weken per maand op die kamer. (deel hem met iemand anders).
Ik moet dus de bus vanaf het CS hebben denk ik. Is dat te doen?
Lange Wal -> CS bussen, hoe lang zou dat fietsen zijn?
Vast wel, maar dan moet ik dat teringeind naar de bus lopen vanaf de treinenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter de trein nemen op station Presikhaaf??
Ik ben er om 0720 maar ik kom nooit bij de halte voor lijn 1, alleen bij de fietsenstalling en de hoofdingang. Alleen op 3 januari waren de metrobakken gevuld. Ik moet 'helaas' ook maar naar Lent dus niemand die dan zijn krant al uit heeft.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef gekschaap het volgende:
[..]
Hoe laat kom jij op het station dan ? Ik kom er meestal tussen 07:00 en 07:15 aan. Dan staat bij de bushalte voor Lijn 1 die spits-vrouw d'r kranten al uit te delen. Aan de stapel kranten te zien staat ze er dan net. De bakken met metro kranten zijn vaak nog, of alweer leeg maar die vind ik meestal toch wel in de trein.
Klink als 07:24 vanaf spoor 4. In de trein van 07:21 naar Nijmegen liggen wel genoeg kranten voor het oprapenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef voodoolady het volgende:
Ik ben er om 0720 maar ik kom nooit bij de halte voor lijn 1, alleen bij de fietsenstalling en de hoofdingang. Alleen op 3 januari waren de metrobakken gevuld. Ik moet 'helaas' ook maar naar Lent dus niemand die dan zijn krant al uit heeft.
Gewoon met de bus naar CS, met de trein kan je overigens ook naar CS, maar de bus gaat veel vaker. Bus gaat heel vaak, er zijn meerdere lijnen, namelik 5, 27 en 43. Allen ongeveer 15 minuten naar cs. Met de fiets duurt het ongeveer net zo lang.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan moet ik dat teringeind naar de bus lopen vanaf de treinen![]()
Misschien wel Presikhaaf -> Ede-Wageningen en dan met de bus naar Wageningen![]()
Interesse, maar dan wel per direct of in ieder geval spoedigquote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef teig het volgende:
iemand interesse in een kamer in het spijkerkwartier?? Ws vanaf april of mei beschikbaar. Prijs is 225 euro. Kamer is 4 bij 4 en ook 4 hoog. Er zit een vaste hoogslaper in. Ook is er een onder de trap inloopkast.
(Datum is afhankelijk vanaf wanneer ik mijn nieuwe kamer inkan, ga helaas Arnhem verlaten)
Ik woon vlak bij het winkelcentrum Presikhaaf en ik moet ook vaak naar Wageningen met het openbaar vervoer. Met mazzel doe ik er een uurtje over, maar meestal is er onderweg wel vertraging o.i.d. (zowel de bus als de trein). De snelste manier voor mij is fietsen naar Arnhem Centraal en daar op de trein stappen. Je kunt ook naar station Presikhaaf fietsen, al ben je dan wel gelijk afhankelijk van de stoptrein die eens per half uur gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:52 schreef leolinedance het volgende:
Vast wel, maar dan moet ik dat teringeind naar de bus lopen vanaf de treinen![]()
Misschien wel Presikhaaf -> Ede-Wageningen en dan met de bus naar Wageningen![]()
Nee dat is de intercity, die stopt niet in Nijmegen lent, ik heb die van 0728 vanaf spoor 3 en ik had vanmorgen wel een krantquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:21 schreef gekschaap het volgende:
[..]
Klink als 07:24 vanaf spoor 4. In de trein van 07:21 naar Nijmegen liggen wel genoeg kranten voor het oprapen![]()
Het snelste is denk ik de bus van Presikhaaf naar CS en dan daar bus 251 of 86 naar Wageningen nemen. Met een goede aansluiting moet het lukken binnen een uur. Met geluk, dat wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het winkelcentrum Presikhaaf en ik moet ook vaak naar Wageningen met het openbaar vervoer. Met mazzel doe ik er een uurtje over, maar meestal is er onderweg wel vertraging o.i.d. (zowel de bus als de trein). De snelste manier voor mij is fietsen naar Arnhem Centraal en daar op de trein stappen. Je kunt ook naar station Presikhaaf fietsen, al ben je dan wel gelijk afhankelijk van de stoptrein die eens per half uur gaat.
Fietsen is te doen, het fietsen zelf duurt ongeveer een kwartier, maar met het wegzetten en pakken van de fiets zou ik dan toch zeker 20 minuten rekenen vanaf daar naar Arnhem CS. Bus is ongeveer even snel en stopt wrs. voor je deur.
Leuke stad hoor!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Arnhem.....tja![]()
Moet nog steeds die nieuwe winkelstaat bezoeken met KFC![]()
Ik heb vrijdag een afspraak in de flat waar ik ga wonen en kan dan ook doorgeven per wanneer ik eruit ga. Het is trouwens ook in de emmastraat!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Interesse, maar dan wel per direct of in ieder geval spoedig![]()
Als je met de trein van Presikhaaf naar CS gaat, moet je weet een eind lopen naar de bussen. Dat vind ik ook niet zo relaxedquote:Op maandag 8 januari 2007 20:29 schreef Nouk82 het volgende:
Wat is er mis met naar station Presikhaaf fietsen en daar de stoptrein nemen? Hardstikke relaxed hoor
In ieder geval een stuk beter dan met de bus naar centraal en daar de trein nemen
Vandaag voor het eerst geprobeert en ik vind er niets aan, veel te lang door de regen lopen, kun je net zo goed fietsen...
Morgen maar weer met de auto, kijken of die files veel uitmaken...
Nou, mocht je binnen een paar weken vertrekken ben ik wel geinteresseerd!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:26 schreef teig het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een afspraak in de flat waar ik ga wonen en kan dan ook doorgeven per wanneer ik eruit ga. Het is trouwens ook in de emmastraat!
Voor de kamerzoekendenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef Muck het volgende:
In een gezellig huis in Arnhem komt eind februari een kamer vrij
16 m2 ongeveer 270 euro inc.
we wonen hier met 4 mannen en 3 vrouwen.
de keuken deel je met 3 andere mensen, de douche met zijn allen, er zijn 3 wc's in het gebouw.
Het is ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf het station.
Voor meer info: marjoboonman1986@hotmail.com (mail/msn)
Ik moet naar busstation Wageningen, dus denk dat ik met de bus naar CS ga en dan met de bus naar Wageningen. Tsja, het moet maar...quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef Vork het volgende:
De trein naar Ede-Wageningen en vanuit daar met de bus naar Wageningen is sneller (mits je natuurlijk naar de 'goede' kant van Wageningen moet), naar het busstation is idd handiger per bus.
Zoals Vork al zei, bedoelde ik idd de stoptrein naar Ede-wageningen. Ligt er dus aan waar je moet zijn of de bus vanuit daar dan sneller is. Je voorkomt er in ieder geval wel geloop en gepiel op Centraal meequote:Op maandag 8 januari 2007 21:39 schreef leolinedance het volgende:
Als je met de trein van Presikhaaf naar CS gaat, moet je weet een eind lopen naar de bussen. Dat vind ik ook niet zo relaxed![]()
Zo zijn de gewoon de wegen van Arnhemquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef gekschaap het volgende:
Weet iemand wat het nu is van dat gat op de johan de witlaan ? Ik kom er iedere dag 2x langs, en het ziet er uit als een behoorlijk diep gat. Ook echt een ideale plaats om zo'n gat te maken
De aller-enige, toch?quote:Arnhem is one of the very few cities running trolleybuses for public transportation.
Italiė, Zwitserland en wat vage Oostbloklanden hebben het ookquote:
Bij ons is er 1 buitendeur die niet op slot kan en toch is er nog nooit ingebrokenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:30 schreef Vork het volgende:
Hmmm blijkbaar is er gisterenmiddag ingebroken elders in de flat. We hebben best stevige sloten op de deuren, maar er is bruut geweld gebruikt om binnen te komen. Maar het frappante was dat we op de momenten dat het gebeurd zou moeten zijn gewoon thuis geweest zijn, ik heb de muziek niet hard aangehad en ik was grotendeels in de buurt van de gang (en vanuit de gang is de portiek erg gehorig, normaliter hoor je echt alles wat daar gebeurt).
Oh, juist, ik bedoelde in Nederland.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Italiė, Zwitserland en wat vage Oostbloklanden hebben het ook
Hier dus tot op een paar dagen geleden ook niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef cultheld het volgende:
Bij ons is er 1 buitendeur die niet op slot kan en toch is er nog nooit ingebroken.
Ik iets van 13 uur uit Den Haagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:16 schreef voodoolady het volgende:
...
Ik heb er gisteren maar 4 uur over gedaan om in Arnhem te komen vanuit de veluwe met de trein![]()
Maar ik heb wel Putten 3x gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik iets van 13 uur uit Den Haag![]()
waar ben je nou geweest??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:37 schreef mrbox het volgende:
Bedankt iedereen die op mijn vraag gereageerd had voor een leuk restaurantje in Arnhem.
Het was een gezellige avond geworden![]()
volgens mij zag ik jou gister in de stad lopen, voor de v&d rond 2 uur ofzo... mja, ik had niet echt de behoefte om te vragen "ben jij een fok!ker?"quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef cultheld het volgende:
Dadelijk na 't voetbal nog maar ff de stad in.
Tis de Rhodos geworden en was erg goed te doenquote:Op zondag 21 januari 2007 22:12 schreef F.O.N.S. het volgende:
Delphi en Rhodos, allebei tussen station en Willemsplein en hele goeie restaurants, dus zeker de moeite waard om er te gaan vreten!
Als die jongen een zwarte tas bij zich had met daarop "LUNA" dan was ik het jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
volgens mij zag ik jou gister in de stad lopen, voor de v&d rond 2 uur ofzo... mja, ik had niet echt de behoefte om te vragen "ben jij een fok!ker?"
En gezelligquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis de Rhodos geworden en was erg goed te doen.
Sinds dat die uitsmijters brutaal deden tegen mijn vrienden heb ik het helemaal gehad met die tent!quote:
Nou dat is mooi, en er zijn nog een paar andere restaurants, en dat zjin zeker niet de minste!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis de Rhodos geworden en was erg goed te doen.
Soms wat rustig, maar wel lekker goedkoop!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:40 schreef -skippybal- het volgende:
CreasWat een mongolentent is dat geworden...
Het is een skihut geworden met bijbehorend volkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:59 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Soms wat rustig, maar wel lekker goedkoop!
Valt best mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een skihut geworden met bijbehorend volk
Ze proberen het te zijn. Maar je kon er eerst toen het kansloze volk er nog niet kwam altijd relaxt aan het bier hangen voor 1 gulden per Amsterdammer (is nu trouwens alweer ¤1.25...)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:14 schreef cultheld het volgende:
Creas is toch een studentenvereniging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |