quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Uit deel 1:Ik was het zelf ook al eens tegen gekomen, echter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik was het zelf ook al eens tegen gekomen, echter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 14-01-2007 18:17:05 ]
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kwa verhaal niet misschien, maar wel kwa dialogen etc. En in de eerste 56 pagina's worden geen grote dingen uit de doeken gedaan van het verhaal. Lees zelf maar. Er zitten niet echt grote spoilers in. Ja misschien waar Jack Sparrow is als hij dood gaat, maar zoals ik al eerder zei kan je dat raden als je deel 1 hebt gezien.
Uit deel 1:Behalve dat er ten tijde van deel een nog helemaal geen sprake was van een deel twee en deel drie, dus daar konden ze ook niet naar verwijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dat weet ik ook wel, maar als je logisch nadenkt dan weet je waar Jack Sparrow moet zijn als je deel 1 gezien hebtquote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve dat er ten tijde van deel een nog helemaal geen sprake was van een deel twee en deel drie, dus daar konden ze ook niet naar verwijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:17 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:17 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hopeloos bevooroordeeld, want Deppfan sinds een jaar of 15. Maar ik zie Barbossa veel liever dan Will. Een prachtig karakter. Niet zomaar rechttoe rechtaan slecht, nee, je kreeg met hem te doen... Vond het echt sneu toen hij werd neergeknald...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef Retarded het volgende:
stom.. maar de enige reden dat ik megabenieuwd ben naar de film is Geofrey Rush. Barbossa vond ik het beste karakter uit de eerste film, maar volgensmij was ik daar de enige in.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef magnifor het volgende:
Spoilers:
http://www.aintitcool.com/node/31279
Is concept art, ziet er goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tomatensoep is roder dan groentensoep
Pictures removed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef magnifor het volgende:
Spoilers:
http://www.aintitcool.com/node/31279
Is concept art, ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |