Ik kon er geen vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hoeeveel Pirates 3 topics zijn er ondertussen?
Slechte OP en bovendien was het me niet duidelijk of dit nou over deel 1, 2 of 3 ging.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pirates of the Caribbean #3 was er al?
Het begin is een vervolg van het tweede topic over deel één, waar deel twee al in werd besproken. Naderhand zag iemand een drie en dus gaan de laatste posts over deel drie. Snapt u het nog?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:54 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Slechte OP en bovendien was het me niet duidelijk of dit nou over deel 1, 2 of 3 ging.
Beter dan de mijnequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:12 schreef dapluiz het volgende:
Vanmiddag nog met jack sparrow op de foto gegaan (de wassen versie, dat wel)
Tevens hele slechte tvp
Die eerste is niet nieuw en die 2de welquote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef Cahir het volgende:
Jack Davenport - James Norrington
Chow Yun-Fat - Captain Sao-Feng
zijn deze 2 nieuw of lette ik niet goed op in de vorige delen?
Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Cahir het volgende:
Was hij degene die Jack Sparrow kwam arresteren in de naam van die hoge piefen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef RaymanNL het volgende:
word het niet tijd voor een trailerDe film komt over 4 maanden al uit
![]()
Als je Norrington niet kent, vraag ik me af welke films je hebt zitten kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef Cahir het volgende:
Jack Davenport - James Norrington
Chow Yun-Fat - Captain Sao-Feng
zijn deze 2 nieuw of lette ik niet goed op in de vorige delen?
Ja het schoot me net te binne, maar ik herkende die naam / foto niet echt zo.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je Norrington niet kent, vraag ik me af welke films je hebt zitten kijkenIn de eerste film was zijn rol niet heel groot, maar in de tweede zorgde hij praktisch voor het plot in de tweede helft. Hij was die vent die er met het hart vandoor ging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |