0198. 024.76 027261 20031229 Maikuuulquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:35 schreef Maikuuul het volgende:
Ik lekker nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boven de 195 heeft een lever !!quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
0198. 024.76 027261 20031229 Maikuuul
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:42 schreef Biogarde het volgende:
32eom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een gemiddelde van 9 en sta er heul niet in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:45 schreef Slarioux het volgende:
Kan je nagaan hoeveel actieve users fok heeft als je met 10 ppd al in de top zoveel staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee tussen 10 en 9 zitten dan ook tering veel users.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb een gemiddelde van 9 en sta er heul niet in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee tussen 10 en 9 zitten dan ook tering veel users.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
0788. 010.99quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:45 schreef Slarioux het volgende:
Kan je nagaan hoeveel actieve users fok heeft als je met 10 ppd al in de top zoveel staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dagelijks actief he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
0788. 010.99
Vind het nog meevallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de 150.000+ users sta je op de 788e plaats. Dan zit je bij de 0.52% vaakst postende users. Oftwewel, 99.48% van de users post minder vaakquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
0788. 010.99
Vind het nog meevallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tjek OPquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Van de 150.000+ users sta je op de 788e plaats. Dan zit je bij de 0.52% vaakst postende users. Oftwewel, 99.48% van de users post minder vaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij is het nog ergerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je nagaanquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tjek OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar danquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik sta er wel inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, die uitdaging durf ik ik ook zeker niet aan te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-edit- O nee, dat was dat andere topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Jewaids
't had echt een goed topic kunnen worden ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Queen_Bee mijn topic wat doe jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben en heb geen kloonquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef Dark_Killah het volgende:
De top 25 zijn allemaal kloonsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent een topper jeweetsquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:03 schreef jogy het volgende:
En als beloning voor haar harde werk heb ik alle posts van een zekere bijenkoningin verwijderd, zo ben ik.
Wie niet?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
k vind je geweldig jogy!
Bevestigingsmail, gok ik zo.quote:
geen ideequote:
Kan hij geen permban krijgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Bevestigingsmail, gok ik zo.
Jaag hem op en vierendelen die hond!
nOObquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik niet lekker toch
hou je kankerbekquote:
quote:
gezellig weerquote:
whehe schrijven met je kankerbekquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Guiduuuuw het volgende:
ik nieteens in de top 10.000 and fckin proud of it
Bijna top 500.quote:
Nog even door posten en je staat voor iedereen op nummer 1!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:57 schreef SeaOfLove het volgende:
105om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn topicquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:00 schreef Q. het volgende:
Hey, dit is mijn topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop