Ik wacht met smart op je inzendingquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef SunChaser het volgende:
Of een parodie op een hele slechte studiofotograaf
Leuk onderwerp, ik doe mee.![]()
Dat was toch al een parodie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
Parodie op mijn sharkie-doet-14.gif-serie natuurlijk
Parodie op een parodie kan natuurlijk nooit kwaadquote:
Ah, voor de vagina van de felis catus dus.quote:
vur de kat zijn viool dusquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, voor de vagina van de felis catus dus.
Top Prupke
Inzendingen kunnen naar dit email adres
[afbeelding]
In verband met mijn gebrek aan rechten moeten we nog even kijken hoe we inzendingen het beste kunnen plaatsen. Gewoon lopende de maand met het reele risico dat er geblaat tussendoor komt, of aan het einde van de maand.
Dat boeit me an sich ook niet, maar als ik een topic open voor wedstrijdfoto's, dan komt daar geblaat doorheen omdat anderen daar ook mogen postenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
ojee, dat worden allemaal in scene gezette foto's
Ik kan ze wel hier plaatsen:quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
In verband met mijn gebrek aan rechten moeten we nog even kijken hoe we inzendingen het beste kunnen plaatsen. Gewoon lopende de maand met het reele risico dat er geblaat tussendoor komt, of aan het einde van de maand.
Hey, gefelciteerd met je Ribbon!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
ojee, dat worden allemaal in scene gezette foto's
Dank je, dat zou ook wel netjes zijn, dan komen ze gewoon in het overzicht. Toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik kan ze wel hier plaatsen:
http://fok.leesvoer.com/
Ik heb voldoende bandbreedte mocht dat nodig zijn....
jazeker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:02 schreef Schanulleke het volgende:
Dank je, dat zou ook wel netjes zijn, dan komen ze gewoon in het overzicht. Toch?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hey, gefelciteerd met je Ribbon!!!!
Het is ook een geweldige foto, goed bedacht en mooi uitgevoerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]THNX!
ben er erg blij mee, is toch wel tof, derde worden van 141 foto's world wide
en alweer derde ja, the curse never stops.....![]()
Het was ook een mooie fotoquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]THNX!
ben er erg blij mee, is toch wel tof, derde worden van 141 foto's world wide
en alweer derde ja, the curse never stops.....![]()
The WALKMAN emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganzaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef prupke het volgende:
opdracht : parodie
maakt net uit van wat of wie
neem een film op de hak of een clip van een lied of een foto die je hier hebt gezien....
leef je uit en have fun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |